1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft en hun ''kwaliteit''

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NatureGoneWild, 11 jul 2005.

  1. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je nu eens met je vooroordelen de hele thread leest dan zou je het mischien begrijpen, maar dat schijnt te moeilijk voor je te zijn..
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga met men xbox veel te voorzichtig om. 8)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Spam.. Anyone?

    Mja mijn xbox heeft gelukkig nog steeds niet gehapert of vaste gelopen en daar ben ik blij om. Ook doen mijn controllers het nog steeds perfect en zal er ook nooit mee gooien O-) . Ik kan wel tegen mijn verlies
     
  4. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat vind ik dan nog heel wat, ik ken niemand die een Gamecube heeft... :+ Ik ben zelf altijd voorzichtig met mijn xbox, maar ik heb een zusje en broertje die dat niet zijn, waardoor 2 van de 3 controllers en 3 van de 3 (!!) headsets inmiddels kapot zijn.

    offtopic: Geef es een link naar je profiel NatureGoneWild, of speel je niet op Live? Ik kan me nl. nog heel erg goed herinneren hoe ik door jou altijd ingemaakt werd op XBC met halo 1 ... :p
     
  5. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn box heb ik nu 3 jaar, en doet het nog goed. alleen die lelijke dvd remote, die is er spontaan mee opgehouden :mad: .
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb al 1 nieuwe xbox gekocht me ander die gaf te vaak disk error's werd er helemaal gek van.en ik heb nu 2 smal controllers 1 daarvan doet de rumble functie het niet meer van en van de andere doet het rechter hendeltje het niet als in naar rechts draai.verder heb ik nog een big controller die ik sinds de launch heb maar die doet het nog wel goed.
     
  7. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Ik ook game bij niet :9
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd vind ik jouw niet echt de juiste persoon om dit te zeggen..
     
  9. gameking_nl

    gameking_nl Guest

    Alle problemen die ik hier heb gelezen zijn mij overkomen met de ps2.
    Het is de meeste slechste console ooit gemaakt 'de ps2'
    Ik heb er 2 van gekocht de eerste had ook problemen met lezen en deed het daarna helemaal niet meer.
    Ik Sony bellen dat ik er 80euro voor moet betalen om een nieuwe te krijgen.
    Repareeren was te duur op sites en onbetrouwbaar.
    Oke 80euro gedokt na 6maanden weer hetzelefde probleem.
    Sony kan natuurlijk niks doen zoals altijd |:-
    Dus heb ik besloten om die k*tdingen in de prullenbak te smijten.
    Alle games verkocht en met wat meer geld een mooie xbox gekocht met games.
    Ik live er nu ook op, het beste systeem ooit de XBOX ik hoop dat de 360 ook zo goed wordt en ik weet zeker dat die zelfs veel beter wordt!
    Ik ben nu echt een trotste xbox bezitter, vooral rainbows six en halo online op LIVE dat is gewoon te vet!
    één ding is zeker NOOIT MEER EEN FUCKING PLAYSTATION IN MIJ HUIS!!!!

    Mijn controller was een keer stuk, lekker Xbox gebeld altijd iemand vriendelijks aan de lijn.
    Die persoon heeft alles voor me geregeld heb netjes het bonnetje opgestuurt.
    En na een week een mooie nieuwe controller op mijn deurmat :)
    Microsoft heeft een top service beter dan Sony.
    En als die gast zoveel problemen heeft met ze xbox dan heeft ie de xbox een tijd laten stoffen of is ie er mee gaan voetballen.
    Want mijn xbox heb ik al een tijd en hij is nog in perfecte staat.

    Xbox kwam in mijn leven, en de deuren van de hemel openden... O-)
    Xbox360 de volgende fase in ons leven en ik heb em lekker al bestelt }:] :9

    Nou dit was mijn verhaal :cool:

    Groetjes :)
     
  10. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is minder. Zo blijkt dat de kwaliteit van de Xbox beter is :)
    Hier kan je je gamertag invullen aangezien je die hebt. Zo kunnen andere mensen zien hoe je heet op Xbox live en je toevoegen als ze dat willen.
     
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    grr mijn headset is vandaag kapot gegaan. Laat die 360 maar komen nu.
     
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb mijn Xbox ook al tijden (september 2002 geloof ik) en helemaal geen problemen, alleen KotOR had wat errors...maar dat was software probleempje. En ik heb een nieuwe S-controller gekregen van MS omdat mijn big-ass-controller ineens supergevoelig was geworden. Voor de rest helemaal geen problemen.
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is al wel een paar jaartjes oud, maar tot een paar weekjes terug geen problemen gehad. Hij leest nu sommige dvd's (vooral dvd's die dts hebben) niet meer heel erg goed. Maar ik denk dat het aan de lens ligt en ik gewoon ff een lenscleaner moet kopen. Verder alles goed:).
     
  14. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eigenlijk vaag vind is dat mijn Xbox wel gekopieerde DVD's af kan spelen, maar geen gekopieerde CD's. Want dan geeft ie een foutmelding aan... :confused:
     
  15. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is bij iedere xbox anderes.. ik kon namelijk geen enkele illegale cd of dvd afspele.. maaj ik heb mn xbox 2 jaar gehad en toen is mn hardeschijf stukgegaan.. geen zin om nieuwe te kopen.. w8 wel op de 360.. mn headset is stuk gegaan omdat ik erop ging staan ... met wat tape en wat handigheid bleek ie sterker te zijn dan zonder :)
     
  16. Xenion

    Xenion Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Microsoft lijn bellen zeggen dat je xbox naar de klote is, komt UPS langs met een busje neemt m mee voor 2 weken (ik weet wat voor hel het is) naar Duitsland, daar wordt tie gemaakt en dan krijg je m weer trug.
    Je moet die garantiestikker op de achterkant niet verbreken want dan ben je genaaid.
    En ze zeggen wel dat je 2 jaar garantie hebt mar ze nemen m gewoon mee hoor was bij mij ook mja k had m dus bij een elektronica zaak bij mij om de hoek laten nakijken en de voeding was kapot mja door t openschroeven was t garantiezegel verbroken.
    Mar je kan t allicht proberen
     
  17. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat begin ik ook te krijgen, maar nu maar hopen dat hij het vol houd tot kerst van dan krijg ik de 360 *)
     
  18. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt nooit problemen gehad met mn boxje. Ik heb em al vanaf de launch, dus das al een tijdje!!! Alleen PGR1 leest ie niet goed en wil het dan weleens niet doen. maar dus alleen bij die game.
     
  19. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik heb ook nooit problemen. Alleen 2 puntjes: 1 zo'n thrustmaster controller daar druk je wel eens per-ongeluk de program-knop in en dan moet je weer uitzoeken wat je weer terug moet doen eznow maar da ligt dus aan die (third party ) controller en bij burnout 3 blijft ie af en toe ( ongeveer in elke race ) een paar x achter elkaar een seconde of 2-3 hangen en dan kan je weer vrolijk verder racen. ( dit is niet altijd hinnderlijk zo kun je wel effe een crash net ontwijken of net die ene takedown maken :).

    Verder heb ik een Philips-Drive en die werkt nog perfect.
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat heeft dit met Microsoft te maken als het niet aan je drive ligt? Als hij stottert ligt het toch echt aan de cd die van EA is. Maar dan nog, hier doet hij het goed zonder stotteren dus zal je wel niet goed met de cd om zijn gegaan of niet de cd teruggebracht naar de winkel toen het nog kon.

    Bij mij is de XBOX kapot gegaan en dat lag aan de thompson drive. Heb weer nieuwe gehaald. Voor de rest deed alles het nog. Ook de controllers deden het na 3 jaar nog goed. Maar heb mijn xbox nu weer verkocht. En ik kreeg laatst ook nog een speciale kabel die brand voorkomt in de xbox. De kabel was nog bedoelt voor mijn eerste xbox met de thomson drive. Ik had er ook nog niet naar gevraagd dus vind het wel goede service. Maar heb ook niet echt te zeiken over de kwaliteit.
     

Deel Deze Pagina