1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft en hun ''kwaliteit''

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NatureGoneWild, 11 jul 2005.

  1. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    NatureConeWild heeft best gelijk. Toen ik mijn Xbox had gehaald, samen met Halo, ook +- 3 jaar terug, las hij halo al gelijk niet. Na 2 keer erin doen deed hij het meestal wel. Lui als ik ben ging ik niet terug naar de winkel o.i.d. maar bleef ik gewoon die cd's erin proppen tot ie het eindelijk deed :+. Nu heb ik sinds 3 maanden een nieuwe drive erin gezet en hij loopt weer op rolletjes.

    Ook heb ik ondertussen 3 controllers er doorheen gewerkt en tot mijn verbazing heeft m'n SpeedLink X-Warrior controller het het langst uitgehouden.

    Onderhand is mijn DVD-afstandbediening (van 30 euro) ook naar de maan.

    Ik heb maar besloten om voor 50 euro een complete DVD speler te kopen, die wat langer mee gaat.

    De kwaliteit van de eerste generatie laat duidelijk te wensen over, is mijn conclusie uit eigen ervaring.

    P.S. : Ik zou niet weten hoe ik mijn Xbox anders had moeten behandelen. Hij leeft hier in een waar kuuroord :+.
     
  2. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms vind ik het gewoon lekker om te zeggen dat Microschoft gewoon kut is!

    Het disk-dirty probleem had ik al bij een van mijn allereerste games. Zwaar bout. Denk je dat je een console hebt omdat je dan geen gezeik hebt met besturingssystemen, laat staan hardware, heb je het totaal mis. Toen ik mijn Xbox kocht heb ik 2 jaar extra garantie erbij gekocht voor €50,-. Iedereen verklaarde me voor gek. Dankzij die verlenging heb ik hem wel 3 keer terug kunnen sturen zonder iets te hoeven betalen. (De laatste keer was er niks mis maar heb ik de mensen van Miscrosoft even laten zoeken naar een probleem dat er niet was, stukje frustratie:+ ) Mijn communicator is al drie keer overgebroken en voor diegenen die beweren dat ze regelmatig gamen en het bij hun nog niet gebeurt is, heb ik alleen maar respect. Om zo'n priel klipje niet over te buigen door een onverwachte beweging is echt knap.

    Ik geef je helemaal gelijk als je zegt dat je veel geld uitgeeft voor een console met games en dan niet de kwaliteit terugkrijgt waar je voor betaald hebt.

    Toch heb ik echt wel een vette tijd beleefd aan mijn Xbox. Lange zomernachten op Live waar ik helemaal in het spel opging dat ik niet in de gaten had dat het 4 uur in de ochtend was. LAN party's met vrienden waren ook onvergetelijk. Nu de 360 eraan zit te komen is het voor mij een goede tijd om eens terug te kijken en te beseffen dat de Xbox zijn doel toch wel goed gediend heeft. Ik zie de Xbox meer als een product van een onervaren schepper. O-) Ik heb toch hoop in de Xbox 360. He gamen zal niet meer zo hevig worden als het was maar dat ligt meer aan mijzelf. De 360 op zichzelf zal denk ik een goede machine worden die echt consolewaardig is.

    Uiteindelijk denk ik dat je bij de Xbox echt geluk moest hebben of je problemen zou krijgen of niet.
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Mooi gesproken... Ik heb ook aardig wat gedoe gehad. Maar heb genoeg plezier gehad met dat ding.

    Het is wel een apart apparaatje trouwens!
    Mijn Xbox is eigenlijk kappot. Op een gegeven moment als ik 'm aan deed alleen maar getik en geknipper, waarna ik het na een paar keer proberen weer opgaf. Ik heb 'm geaaid, geslagen (Zilverpijl manier), maar niks werkte. Ik heb toen alle kabels er uit gehaald en ben maar een DS gaan kopen.;)
    Maar verleden week deed ik gewoon voor de grap de stekker weer aansluiten en in het stopcontact. Zette 'm aan, en zowaar hij deed het. Met geel knipperend lampje (want alle andere kabels zaten er niet in). Daarna weer lekker gegamed. Vervolgens weer alle kabels er uitgetrokken en zaterdag weer gedaan, werkte weer. Dinsdag weer, gisteren weer....oftewel misschien iets wat lotgenoten ook eens kunnen proberen. Ik weet niet of het altijd gaat werken, maar ik heb in ieder geval weer een aantal keertjes kunnen gamen!
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2005
  4. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    hoopen dat microsof geleerd van de foute van de xbox bij de launch
     
  5. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Xbox begint nu ook af en toe te flippen na ruim 3,5 jaar, "Your Xbox requires service". Mijn HDD is een beetje aan het tikken geslagen meestal volstaat het om hem uit te zetten een paar klappen op de zijkant te geven en hij doet het weer gewoon. Aangezien er toch geen garantie meer op zat heb ik maar besloten om brute kracht te gebruiken en dat lijkt goed te helpen dus tot de 360 heb ik nog mijn old skool Xbox:)
     

Deel Deze Pagina