Klopt, nou gaat Microslap keihard failliet en zal de Series S/X de geschiedenis in gaan als de nieuwe Atari Jaguar, of de 3DO ...
Yeah, waarom niet? Op PC kun je ook gewoon met controller spelen. Gewoon gas geven, lucht in, wieltjes in klappen, en genieten.
Mijn HP Reverb G2 is binnen. Woensdag. Ik zat bij de eerste uitgeleverde preorders van Europa Een PC had ik al in elkaar geschroefd (3700X, 2e hands 2070S en 32GB ram) Nu in afwachting van oa MS FS2020 VR patch. Die zit in beta, maar ik zit daar niet bij. De G2 dan maar testen met een fraaie showcase titel. Spoiler: AirCar
VOLGENDE MICROSOFT FLIGHT SIMULATOR-UPDATE NEEMT NEDERLAND ONDER HANDEN De volgende Microsoft Flight Simulator-update voegt meer detail toe aan Frankrijk en de Benelux. Dat blijkt uit een update van ontwikkelaar Asobo Studio. De nieuwe update verschijnt eind maart. De exacte details van het bijwerken van ons kikkerlandje worden nog even geheim gehouden, maar gezien de update zich enkel focust op bovengenoemde Europese landen, is de kans best groot dat je in maart je eigen huis kan bezoeken. Verder bespreekt de ontwikkelaar een nieuw prototype, genaamd Scenery Gateway System. Dit systeem moet ervoor zorgen dat spelers en ontwikkelaars hun eigen landschappen kunnen optimaliseren om ze vervolgens beschikbaar te stellen voor het grote publiek. Eerder gaf het bedrijf al updates uit waarmee het Verenigd Koninkrijk, Japan en de Verenigde Staten veel gedetailleerder werden gemaakt. Tijdens de vorige livestream gaf Asobo al aan dat het nog meer van dergelijke 'World Updates' uit wil brengen voor de game, waaronder nog meer updates voor de Verenigde Staten, waarin plekken als Hawaii en Alaska worden meegenomen.
Aanstaande dinsdag is het zover. Flight Simulator voor Xbox series X/S komt uit en staat ook meteen op de gamepass. Heb er zin in! Overweeg zelfs een flight controller te kopen als hij me bevalt.
Alvast een Essential van Eurogamer: https://www.eurogamer.net/articles/...-occasionally-clunky-port-cant-dull-the-magic
Scherp prijsje voor joystick voor de liefhebber. Niet voor xbox overigens https://nl.pepper.com/aanbiedingen/...al&utm_content=204788&utm_campaign=2021-07-26
De eerste reviews komen binnen. Een knappe prestatie op de consoles, zeker op de Xbox S. Mocht het nog niet duidelijk zijn: een online connectie is wel praktisch verplicht bij deze game. MS Flightsim gebruikt deze connectie namelijk om continue data (dus ook het gebied waar je vliegt) te streamen. Zie offline voorbeeld in de ACG review.
Ben vooral benieuwd naar de besturing op de Xbox Series X. Hoop echt dat je het ook heel simpel kan maken.