Ben blij dat ik voor mijn nieuwe PC een M.2 van 1TB heb genomen, die begint zo aardig vol te raken 86/90GB hier. M'n joystick ligt alleen nog bij m'n ouders, dus nu eerst maar even proberen met de Xbox One controller.
De game raadde bij mij high end aan dus dat was een dikke meevaller, natuurlijk niet steady 60fps maar het is gewoon prima te doen, nu nog leren vliegen
Sowieso een keer een Boeing rammen in het Afghaanse gebergte... daarom alleen al lijkt me dit een geweldige game. Playback Bitch.
Draait echt voor geen meter hier tijdens de tutorial. Zelfs op low heeft hij daar moeite mee. Toen ik echter over mijn huis ging vliegen draaide de game gewoon redelijk ok. Jammer Ik heb duidelijk een nieuwe pc nodig. No way dat de base Xbox One dit gaat draaien.. Wellicht op Low / 360p. Uhm, zitten geen crashes in de game.
Ik heb nog steeds een GTX960, dus die heeft er wel moeite mee. Maar het bleek dus dat zelf op Low de game TAA anti-aliasing bleef gebruiken. Vind je het gek dat alles naar de klote gaat. Ik wacht eerst wel even tot de Nvidia aankondiging begin september. Dan eens zien of ik een oudere range pak of niet. Zoveel pc gaming doe ik ook weer niet.
Pas maar op dat de boel niet in de fik vliegt. Ik wil graag de versie van de game hebben met Schiphol erin, maar die is echt teringduur, dus denk nog even wachten. Heb nog nooit een FS gespeeld, maar ga wel voor de makkelijkste manier van spelen. Alsof ik ooit een 747 anders van de grond krijg.
De gratis (op Game Pass) versie heeft ook Schiphol. De duurdere versies hebben puur meer gedetailleerde versies van de vliegvelden.
Wel vreemd dat Eindhoven, Rotterdam, Groningen en Maastricht niet in de game zitten. /Edit: Overigens mijn huis (nog in aanbouw, 2018/19) gevonden. Heel vet!
Ik vloog gisteravond langs mijn huis maar kon er geen fuck van zien want het was donker, straks in de middag nog maar even proberen
Na 5 crashes bij het opstarten is hij eindelijk begonnen met downloaden van die 92gb 'update', dat duurt dus nog wel even..
Voor één game ga ik natuurlijk niet GP halen en de meeste games daarin heb ik al of wil ik niet spelen. Ik denk toch nog even wachten. Is er überhaupt wel iets anders te doen dan alleen vliegen???
Zojuist 10x over m'n huis heen gevlogen met verschillende vliegtuigen. Gelukkig is Maastricht-Aachen Airport toegankelijk dus ik ben er binnen no-time. Zo. En nu?