Dat valt wel mee. Ik heb in maart een nieuwe PC gekocht volgens de Tweakers best buy desktop: https://tweakers.net/reviews/7702/2/desktop-best-buy-guide-maart-2020-mainstreamgamesysteem.html Daar heb ik zelfs de grafische kaart vervangen voor een RX 5500 XT (totaal 800E) en FS geeft 'High-end' als recommended aan. (Speel op 1440P) /Edit: Deze PC heb ik niet specifiek voor FS gekocht, ik had sowieso een nieuwe desktop nodig omdat m'n Mac mini het begon te begeven (2012), en een nieuwe Mac me prijs/kwaliteit te duur was.
Oke, besteld. Nee dit is wel een antwoord waar ik niks aan heb. Wil juist horen dat het eigenlijk 4k is. Niet doen niet doen niet doen niet doen. Impuls impuls impuls. Maar zonder gekheid, hiermee loop je over 2 jaar alweer achter de feiten aan toch?
Hahaha, goed gezien. Ik had trouwens niet verwacht dat VR voor FS2020 er snel zou komen, maar ondersteuning voor WMR Reverb G2 (release eind september) schijnt vrij snel te komen. Andere VR headsets volgen later dus dat zal best 2021 worden. Nu ik weer in PC gaming ben terecht gekomen is het verbazend wat je allemaal kan prutsen (als je dat in je mars hebt). FS2020 op een monitortje is behelpen vind ik. Maar doe FS2020 op een big screen (denk bioscoop) en dan headtracking, dan komt hetzelfde al heel anders over. Ik kan daar prima mee leven. Mooie is dat in dat geval de PC specs nog behapbaar blijven (zelfde als op monitor) daar waar native VR geheel andere koek is, dat trekt mij ShadowPC niet. Dan moet ik alsnog aan een eigen PC met bv een 2080Ti als ik die niewe G2 een beetje gunstig wil aansturen
Sorry beetje offtopic. Maar is dit beetje mooie instap. Kan ik via via overnemen voor iets minder dan €1000 Processor (garantie): AMD Ryzen 7 2700X 8-core octa core 3,7GHz-4,3GHz Moederbord(garantie): ASRock B450 Pro4 Videokaart: MSI GeForce GTX 1080Ti Armor 11G OC met 11GB! Werkgeheugen: 16gb DDR4 2x8gb, 3000mhz Corsair Oplsag (garantie): SSD: WD Green SSD 2,5" V2 500GB Behuizing: Corsair Carbide Air 740 Voeding: 750W Cooler Master
Lekker man. Flightsim gewoon halen via gamepass 1 euro Tenzij je de extra content uit deluxe/premium editie wil hebben. edit; En vele andere toffe games zitten daar ook bij
Ik zou alleen Dat is een goede instap. Heb je een goede (gaming) monitor? Op welke resolutie ga je spelen?
Dat wordt de volgende vraag. Helaas bovenstaande toch niet beschikbaar, nu oog laten vallen op wat anders maar daarvoor heb ik jullie mening gevraagd in het juiste topic
Oke. Check ook eens op eurogamer. Daar hebben ze dacht ik ook een monitor roundup staan. Op meerdere sites overigens. Bepaal wel vtv welke resolutie je meestal gaat draaien.
Net bij een maat op z'n setup gespeeld. Dikke PC met een 2070, en een Logitech Saitek yoke met pedalen. Echt wel heel dik. Grafisch echt zo debiel goed en de ervaring is echt vet. Heb zelf een oude i5 met een RX580, die i5 trekt 't niet maar het is wel speelbaar. Speel wel met een joystick, is al zo veel beter dan een controller voor 3 tientjes. Volgende maand een Ryzen 3100 ofzo halen, kan ik 'm ook op high draaien. Laatst een RX580 gehaald, kan ik voor 400 euro weer 5 jaar verder met deze PC . Hij streamt ook trouwens, we kwamen net deze bug tegen. https://nl.pdvg.it/2020/08/21/su-mi...or-ce-un-grattacielo-di-212-piani-per-errore/ We doen meestal GTA V races of Fallguys, maar nu veel Flightsimulator. Ik doe ook wel eens mee. Dit is z'n Twitch.
Ik zat daar ook naar te kijken, maar lees op Tweakers meerdere reviews over ghosting in games. Echter raadt Eurogamer deze wel weer aan.
Misschien start ik wel even met zo iets. https://www.coolblue.nl/product/855615/aoc-cq27g2u-bk.html heeft 144hz nog zin in mijn geval met ryzen 7 & 1080? of lekker 100hz halen?