[Microsoft]Games Convention 2006:Leipzig

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tecnomic, 16 aug 2006.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Yep, klopt wel ja. De GC was vorig jaar opeens zo groot omdat Microsoft het nodige te vertellen had. Dit jaar gaat het weer terug naar het niveau van de jaren ervoor.

Ik denk sowiezo dat dit soort beurzen steeds meer verdwijnen en bedrijven hun eigen shows (zoals de X06) gaan houden.

Bedankt voor de reply. :b:

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In welke context verwacht je er weinig van als ik vragen mag? Als accessoire op zich? Of als item tijdens deze beurs? :)

3. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel gaat de Wireless receiver (draadloze controller op pc! :D ) voor de PC nou kosten? Ik heb op gamer.nl 49 gelezen en ergens anders weer 19..? Ik hoop uiteraard het laatste! Weet iemand de echte prijs?

4. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, oeps.

Ik verwacht (erg) veel van de acessoire, maar op de beurs eigenlijk niets. ;)

(We heben er voor NL echt enorm veel besteld, maar het is mij nog onduidelijk wanneer ik ze krijg)

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pfieuw, ik schrok al haha 8)

Het is in ieder geval goed om te horen dat er voldoende zijn besteld, hoef ik niet te reserveren :cool:.

6. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een belangrijke vraag ivm met een eventuele reis naar Leipzig:

Stel ik ga daar heen @ zaterdag, kan ik dan gewoon zelf daar de demo spelen? En als ik met de trein ga, is het dan nog lang naar het hele gebeuren?

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon nu thuis de nieuwe TDU demo te downloaden.

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Thx, Mr Elk.
    Enne er staat een nieuwe gameplay movie van elveon op www.xboxyde.com.

9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    hoe zit het nou echt met die exclusiviteit.
    Volgens mij is het gewoon toeval, want Konami is bezig om een hele nieuwe engine voor pes te maken. Dat word dus de echte next-gen pes en die komt pas volgend jaar uit voor de ps3. En pes6 komt net eerder dan de launch vd ps3 uit, daarom dat die niet komt voor de ps3

En ergens anders las ik berichten dat er wel gewoon op korte termijn een fifa titel komt voor de ps3.

Er zijn volgens mij helemaal geen contracten getekend tussen MS en de andere partijen. Dat zou ook vreemd, want hoeveel geld moet je wel niet neerleggen om EA exclusief te krijgen. Nooit zoveel als ze kunnen verdienen door multiplatform te gaan hoor ;)

10. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk inderdaad niet dat er hier met geld is gesmeten, maar dat het puur een kwestie is van 2 games die voorlopig niet af zijn voor de PS3. Overigens is het MS beleid continu geweest om games multiplatform te krijgen, een mooi voorbeeld daarvan is GTA IV, terwijl Sony's beleid steeds is om exclusiviteit af te dwingen voor de PlayStation. Wij betalen dus om een titel OOK te krijgen, Sony betaalt steeds om een titel ENKEL te krijgen. Als er dus iemand met geld smijt is het Sony wat dit onderwerp betreft. Dat verklaart ook het succes van de PS2 tov Xbox V1.

Dat verhaal van "PES7 is pas echt next-gen" vind ik dus bullshit, dat is net hetzelfde als Sony die roept dat next-gen pas begint als zij de PS3 hebben uitgebracht. Wie feitelijk deze kerst een voetbal spel wil spelen op een next-gen console, heeft maar 1 keus: Xbox 360!

Komt er een nieuwe engine uit? Mooi, dan ook op Xbox 360. En uiteraard ziet het er dan allemaal weer beter uit, maar ook op de Xbox 360. Vergeet niet dat Konami ook al met PES5 koos voor Xbox Live als exclusieve online omgeving. Puur omdat Sony's online rammelde. E nu gebeurt iets soortgelijks, niet enkel online is exclusief, de hele game>>> omdat PS3 nog rammelt.

Kortom: absoluut een strategische win voor MS. En over een week gaan we nog een officiele dreun uitdelen aan Sony en dit keer ook onder het hardcore gamer publiek. Want laten we eerlijk zijn, mij persoonlijk boeit noch PES6 noch Fifa2007. Dat blijven toch de wat meer mainstream games voor mij. Maar over een week, gna gna gna, wat ben ik blij dat we die ook krijgen.

(Uiteraard zullen alle hardcore PS3 fanboys er net als met Fifa en PES wel weer een draai aan weten te geven, waarom ook dat weer niet erg is, }:] )

Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hmm volgende week een mededeling. Iets wat exclusief voor Sony is. Mij schiet dan alleen Gta binnen maar dacht dat we die al kregen. Of is het Devil May Cry?? Daar had ik volgens mij al iest over zien staan ergens.

12. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik iets gemist of is dit echt iets nieuws?

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    :eek: Devil May Cry 4? Of nog beter, MGS 4 maar die zal het zeker wel niet zijn :+.

14. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit moet nog nieuws worden, nog een weekje geduld. (Wel raar dat ze dat niet in Leipzig aankondigen, maar goed, dat zullen wijzere mannen wel hebben besloten)

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    En jij wilt natuurlijk geen tipje oplichten he??

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie A zegt moet ook B zeggen vind ik.... :+ ;)
    Ben toch wel erg benieuwd nu :cool:

17. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    oke dan weet ik genoeg :thumbs: ik wilde alleen niet zoiets hebben van: "o dit wist ik al, ik dacht dat het om echt nieuws ging"

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Nu moet je me zel een hint geven.

19. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    pes7 word wel echt next gen.
    Pes6 loopt gewoon op dezelfde engine en dat zeg ik niet omdat hij alleen voor de 360 uitkomt, ook als hij voor de ps3 uitkwam.
    En dat met pes5 exclusief voor xbox live zou zijn is ook niet waar, want met de ps2 en pc kon je ook online. Sowiezo is Konami''s first base de playstation, gewoonweg omdat in japan de xbox het slecht doet. Het heeft niks met de ps3 te maken die "rammelt"
    En ehm is dit niet de eerste PES game voor de 360?? Bijna een jaar na de launch dus. Nu dus ook bij de ps3. Zo werkt Konami nou eenmaal.
    Kortom er is niks exclusief en in januari komt er gewoon een fifa game voor de ps3. Dus de ps3 zit welgeteld 2 maanden zonder voetbal spel.

p.s. ben geen fanboy, maar vond het echt te sneu dat exclusiviteit geroep terwijl het helemaal niet waar is.

Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ach ja boeiend!! Maar wat ik nou wil weten is wat die aankondiing wordt!!!!

Deel Deze Pagina