dit lijkt mij zoooo f*ckin gaaf netzoiets als world of warcraft overal rondlopen met elkaar gezellig praten, en dat het er dan heel realistisch uitzien (zegmaar een soort gta) en dat je dan in een grote stad zit en met iedereen kunt praten via headset enzo als je dicht genoeg in de buurt staat en elkaar op kan bellen enzo wooowww als microsoft mij dit liet maken werd het zooo ontiegelijk vet dat zelfs mensen die niet van gamen houden een xbox kopen
hahahahahaha!!! Nou bel ze op en vertel ze dat jij dit graag wilt maken! koop dan een taart en vier het
Haha, jij hebt een grote fantasie jongen. Ik ben benieuwd of Microsoft daadwerkelijk iets als Home wilt brengen. Maar dan niet zoals Home nu is, maar iets compleet anders. Van mij hoeft het niet, maar laat zij er maar lekker mee experimenteren.
Dit is nog steeds een beetje buiten haar context geplaatst .. ik verwacht dat ms niet met eenhome cloon komt .. misschien wel met een community wereld .. maar ik vraag me af of dit op de 360 komt
Laten zij zich eerst maar eens richten op de problemen die de Xbox 360 console teweeg brengt. Hardware problemen e.d. En dan maar eens verder kijken op een nieuw 'iets'.
Lijkt me een erg mooi iets om een virtuele wereld op te kunnen bouwen samen met de rest van de wereld. Als er een echte economie ontstaat en er steden verrijzen op een nog leeg stuk land. Denk aan GTA meets Sim City. Leuk idee maar om te realiseren is iets anders.
En dan games kopen via die wereld, met gekochte microsoft points? Dat zou wel erg dope zijn. Geen CD's meer, geen dvd hoesjes meer enzovoort. Maar wilt de gemiddelde gamer dit wel?
Dat is wel het uiteindelijke doel van de toekomstige consoles, om geen spelcd`s meer uit te brengen maar dat alles te downloaden is via t internet. Nintendo is hier op dit moment al een beetje mee aan het expirimenteren via WiiWare, een systeem waarmee je nieuwe games kan downloaden, niet erg grote spellen maar wel nieuwe spellen, zoals er nu ook nieuwe arcade game op de xbox uit komen. Dit lijk natuurlijk wel wat minder vet omdat je dan geen hoesjes meer hebt en het verzamelgehalte wegvalt. Maar het scheelt wel een boel geld, geen retailers meer die er winst opn hoeven maken, geen productie kosten voor dvd`s. Kortom een stuk goedkoper en makkelijker. Wel jammer voor verzamelaars maar beter voor je portomonee.
Ik vind het een prima idee om een soort algemene gamelobby te maken, maar ik zit zelf eigenlijk helemaal niet te wachten op een second life achtig wereldje. Maar je wordt niet verplicht om het te gebruiken, dus waarom ook niet. Het trekt waarschijnlijk wel weer meer vrouwen/meisjes, die รก la Sims online met elkaar kunnen ouwehoeren. En wat games downloaden betreft, ik vind dat best een mooi idee, maar volgens mij kan dit pas gebeuren als iedereen glasvezel internet verbindingen heeft... Het lijkt me idioot dat mensen 'eventjes' 7-8 GB gaan downloaden over een medium adsl lijntje. En dan nog, gaat het wel heel veel dataverkeer kosten allemaal, waardoor het misschien niet eens zo goedkoop wordt. Misschien over 5-10 jaar, maar nu hoeft het van mij nog niet!
Maar dataverkeer over glasvezel is onbeperkt. Althans die van mij, ik denk ook dat verlopig niet de grote toppers in bijvoorbeeld een Xbox Marketplace komen te staan, de kleine arcade games staan er al. Stel je voor je verbinding valt weg halverwege de download kan je weer helemaal overnieuw beginnen. Ook zullen alle bestaande entertainment winkels (Free Record Shop, afdeling muziek/games in MM, Gameplaza etc) opgeheven worden, oftewel weer veel werkeloze.
Zoals ik al zei is dit ook een idee waar men mee bezig is voor de toekomst. Nu zal home wel een functie krijgen voor vrouwen die al de hele msnen en denken: "goh laat ik eens wat anders gaan doen". Ouwehoeren via mijn broertjes xbox. Winkels als freerecordshop worden zoiezo overbodig over een tijdje sinds muziek ook al makkelijk legaal te downloaden is. Ik denk dat de grotere winkels dan ook alleen nog maar online dingen gaan verkopen in de toekomst. Games kun je dan ook groter maken sinds je tog niet meer gebonden bent aan een bepaald schijfje, maar de opslagruimte op de HDD`s moet dan wel omhoog. ik bedoel alsof 120GB al zo veel is.
Het zal wel iets in die zin zijn ma'ja ik vind dat na-aper ook bullshit want xD als je kijkt na sony met bv, six-axis etc. We shall see...
denk je nou egt dat 't goedkoper word voor ons. lijkt me niet. die gasten zijn net geldwolven dus die zullen er dan ook egt wel de volle pond voor vragen. je moet dan ook wel een giga groot opslagruimte hebben wil je al die game kunnen hebben en dat worden er veel, als je nu al kijkt naar hoeveel mensen hebben moeten ze dan ook wel hebben. en met de oude games die nog op een dics staan wat gebeurd daarmee. microsoft kennende zullen ze die niet meer ondersteunen en dan heb je daar ook niks meer aan. denk niet dat dat egt een slim plan word dan word het gewoon een giga harde schijf met een goed graphic system als het ware denk niet dat dat egt gaat werken. but we will see