€20 wil ik ook nog wel betalen, want het goedkoopste toetsenbord wat ik tot nu toe ben tegengekomen is €14.95 (al ben ik nog niet bij de MM geweest). Dan kan ik net zo goed de officiele addon kopen.
Een USB-kabel is geen optie. De enige kabel die nog regematig in handen heb is de kabel tussen controller en Nunchuk (Wii)
Ziet er goed uit denk dat ik hem wel ga halen beter dan met een usb toetsenbord op de bank zitten(ga ik ook nooit redden 4,5 meter er vanaf )
20 euro? MY ASS! Als er ook nog een speciale headset bijkomt dan wordt het dus zeker 45 flappen. Trouwens, die kerel die het toetsenbordje vasthoudt ken ik! Die homo presenteerde de TGS via Brining it home!
Jij hebt vast ook ergonomie gehad, denk je niet dat je hiervoor je duimen te ver naar beneden moet buigen? //edit nee lijkt toch mee te vallen toetsenbordjes vanaf €2,71
ja precies. Dat extra headsetje is weer een leuke manier voor microsoft om de prijs omhoog te krikken. ik verwacht MINSTENS 40,-
Ja lol alleen met een PS/2 aansluiting ja. Maar het gaat hier om USB Toetsenborden en die zijn een slag duurder.
Het ziet er wel vet uit hoor. Alleen blijft de grip vd controller wel hetzelfde, want het toetsenbord maakt de handles een stuk langer en het toetsenvlak(dat grijze gedeelte) steekt ook iets naar boven uit. Maar ik maak niet zoveel gebruik van text messages of chatfunctie, dus tenzij dit ding goedkoop wordt schaf ik hem niet aan.
Pictures of the New Text Input Device Okay, I'm no product shot expert, but I was able to get a few pictures of the new Text Input Device this morning. There have been some questions about how it attaches, and how comfortable the controller would be with the keyboard attached. These photos show how that's going to work. Tony reports that it's hard to tell the difference when it's attached, since your bottom fingers don't actually wrap around the wings of the controller anyway. And it weighs very little, so you barely notice it's there. By the way, I was told this morning that the keyboard will also ship with a new headset. ECHTE SCREENS
Als het ding onder de 30,- blijft en er een headset bij zit ga ik hem wel halen. Dan geef ik me andere headset wel aan de guest! Maar alsnog vreemd dat je een aparte headset erbij moet kopen... maar... misschien wordt die ingang van de headset zo`n universeel ding? Dus dat je elk type headset wat erin past erin kan proppen? Ach we zien wel, gewoon even wachten
als je toch een nieuwe headset moet kopen voor dit ding kan je toch beter meteen de draadloze headset halen
Ze konden ECHt beter zo n apart wireless toetsenbord doen. Ook al denk ik dat ik dit ding wel ga halen.