1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt mini-toetsenbord aan

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door toxito, 8 apr 2007.

  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    een draadloos toetsenbord waarvan je de reciever in de 360/PC USB poort doet en het toetsenbord draadloos is...
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  2. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een toetsenbord met allemaal handige knoppen om te typen.. alleen dan zonder lastige draadjes en je hoeft hem niet in de speciale toetsenbord ingang te steken. (die zit niet in de xbox 360 ) maar in de 360 zitten wel 3 hele mooie usb ingangen waarop je het usb toetsenbord kan aansluiten!

    dus een draadloos usb toetsenbord is gewoon een draadloos toetsenbord dat je op de usb ingang kan aansluiten
     
  3. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahaa ik snap het :) .
     
  4. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Telkens als ik op de ctrl knop drukt van mn usb toetsenbord dan gaat de x360 steeds van mij aan. Weet iemand hoe ik deze functie kan uitschakelen? :mad:
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet op ctrl drukken :emo:
     
  6. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Je control toets slopen
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De funktie kan je niet uitschakelen.
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    aaahh man nu moet ik de toetsenbord ergens veilig opbergen. Want heb geen zin om steeds in en uit te pluggen van dat toetsenbord -:'-(
     
  9. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom, vinden je huisgenoten het leuk om control toetsen in te drukken dan ofzo?
     
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Lolz ik weet niet soms zie ik mijn moeder mn toetsenbord schoonmaken ( heb zo vaak tegen dr gezegd nee ma het hoeft echt niet) en net als vanochtend drukte ze op de ctrl knop en toen ging die opeens aan :9 .
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    wanneer wordt dit frotding nou eigenlijk uitgebracht? Want mijn usb toetsenbord is naar de kloten... en hoeveel gaat hij kosten?

    kvind het alleen wel dom dat er weer een nieuwe headset bijkomt... dan wordt het weer duurder. en dat zou dan de 3e headset zijn die ik heb. 1tje van de premium. 1tje van de vision cam. en 1tje van dit ding.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij komt in late zomer uit. prijs nog onbekend
     
  13. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is toch eigenlijk heel erg onhandig, om dan de functie te leveren in mei, maar het toetsenbord pas eind augustus (toch?) uit te brengen.
     
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha idd dit klopt voor geen meter maar had gisteren gelukkig nog een usb toetsenbord gekocht voor 5 euro en heb er geen spijt van. Kan ik volgende week tenminste goed msn'en op de 360 :thumbs:
     
  15. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor maar 5 euro? Ik ben ook op zoek naar een goedkoop toetsenboard tijdelijk tot die van microsoft komt. Tip?
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Waar heb je die dan weg?
     
  17. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik had er gisteren een goeie gevonden van Compaq op de braderie. Het was een mooi witte toetsenbord met zo een paarse glas aan het einde, past goed bij de witte 360 moet ik zeggen alsof het ervoor gemaakt was. Maar het was toch Koninginnedag gisteren :+. Maarjah je moet toch wel goed zoeken ook voordat je daar een usb toetsenbord tegenkomt net als ik dus... maar je kan het ook op marktplaats.nl proberen ?

    Hou meestal niet van zulke plekken maar het is wel leuk om tussen al die mensen te lopen ook al kreeg ik het soms wel erg benauwd. En omdat het zo benauwd was snauwden die mensen elkaar ook af toen iedereen vast zat, iedereen was zo koppig om door te lopen ipv om te lopen. Maarjah ik liep maar gauw verder met mn toetsenbord had geen zin om in een of ander lomp gevecht te komen waar ik niks mee te maken had :9.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het ook erg dom dat ze wel msn uitbrengen maar geen toetsenbord. Nu lopen ze dikke winst mis. En het is voor ons niet vet.
     
  19. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Phantom bedankt, ik ga maar eens wat surfen:)
     
  20. basovich

    basovich Guest

    iemand enig idee over de release en prijs van dit ding?
     

Deel Deze Pagina