1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    Hmm, 6 Originals gratis? Me reet, dat kan nooooit. En verder alleen voor langere gebruikers van Xbox Live Gold? Hmm, raar.
    Assassins Creed 2 exlusive? Doet Ubi nooit. Verder zou AC2 pas aangekondigd worden als er weer echt behoefte naar was toch, net zoals er nu bij de Nieuwe PoP gebeurt.
    25 september is snel, maargoed, des te beter want ik vind die nieuwe Dashboard er echt tof uitzien.
    Nja voorlopig heb ik nog live, tot februari 2009, dankzij toch weer die geniale aanbieding van bol.com vroeger, Halo 3 en 12 maanden Live voor 60 euro, hoe geniaal. :+

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ninja Gaiden is toch al 8GB dacht ik, in ieder geval groter dan een single-layer dvd (4.7GB). En het zou me niet verbazen de meerderheid ook 4GB+ is.

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Ninja Gaiden 8GB? Als dat het geval is, vind ik het schandalige zakkenvullerij. Vrijwel ieder Xbox 1 spel is uitgepakt niet groter dan 4.7GB, de extra paar GB's zijn er dus alleen maar om te zorgen dat mensen sneller een nieuwe belachelijk dure HD moeten kopen. Heb echt zin in een good old American rechtszaak tegen deze belachelijke oplichterij.

4. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Dat bespreken we hier niet

EDIT: Geen idee wie mijn bericht heeft aangepast en ik bedoel het niet onbeleefd maar verhelderend. Er was een kwestie wat betreft de grootte van Ninja Gaiden Black en daar gaf ik simpelweg verheldering over. Ik heb hem gewoon aangeschaft via Live dus ik zie niet in wat ik fout deed, ook na de regels erop na te hebben geslaan. Zou je me willen berichten over wat dan onacceptabel aan mijn post was, dan weet ik dat in het vervolg. Dank je :).

Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  5. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je die 120 gig HD's ook tweedehands kopen met zo'n datakabel?
    dus, is het mogelijk om twee keer op een 120 gig HD je shit over te zetten vanaf je oude 20 gig?
    wil natuurlijk wel alles bewaren wat ik heb enzo...

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoezo 2x? kabel + cd kan je gewoon blijven gebruiken

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee kan alleen naar 1 HDD *de ander wordt gewist*

8. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Die 6 gratis spellen klinken haast te mooi om waar te zijn, maar wellicht dat er toch iets gratis komt ter promotie. Er zijn wel eens vaker arcade spellen korte tijd gratis geweest. :) Die betaalde radio zou heel knullig zijn, wie betaalt daar nu voor? :confused:

9. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat snap ik, maar even voor de zekerheid hoor. wat ik bedoel:

stel iemand heeft die 120 gig gekocht en alles van zijn 20 naar zijn 120 gig schijf overgezet met die kabel.
    nu besluit hij de boel te verkopen.
    Kan ik dan alsnog alles vanaf MIJN 20 gig schijf overzetten naar diezelfde 120 gig schijf met behulp van diezelfde kabel?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan .. maar zijn data staat er dan niet meer op. De oude 120 GB wordt herschreven

11. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dat is ook de bedoeling. als ik mijn eigen zooi maar niet kwijt raak ;)
    thnx!

12. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The New Xbox Experience al deze maand online?

Gerucht | 8 september 2008 - Gisteravond kwam het gerucht op het web dat Microsoft de befaamde New Xbox Experience, de nieuwe dashboard update die de Xbox 360 hevig op de schop zal nemen, al op 25 september zal vrijgeven.

Op 25 september om 7pm EST zal een vijf uur durende countdown beginnen die richting de release tikt. Microsoft wil met de New Xbox Experience de hele console “vernieuwen” en de release van de update moet ook gezien worden alsof de Xbox 360 helemaal hernieuwd wordt uitgegeven. Microsoft heeft verder voor de vijf uur durende countdown televisie tijd gehuurd om de update in het zonnetje te zetten. G4 television zal het release evenement uitzenden, mensen met Xbox Live kunnen het ook online streamen en mee kijken.

Microsoft zal van de gelegenheid gebruik maken om direct een hele rits nieuwe titels te onthullen, waaronder waarschijnlijk de nieuwe Halo games, Mass Effect 2 en Assassins Creed 2. Ook zal er nieuwe Downloadable Content verschijnen voor Halo 3, Portal, Mass Effect en een preview van de nieuwe GTA Downloadable Content. Als laatste zullen zes Xbox Originals gratis te downloaden worden (waaronder de originele Halo), dit laatste zal alleen gelden voor mensen met een Xbox Live Gold account.

dat zou heel vet zijn

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    2 pagina's terug ;)

14. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh foutje :p

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    'No Comment' en een kleine smiley... :D

16. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou me dan ook niet verbazen dat het wel gebeurd. 25e is een jaar na Halo 3 en begin van de herfst. Van alle geruchten was het G4-verslag gerucht het meest onwaarschijnlijk, en die hebben dan ook ontkent er ook maar iets van te weten. Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat Microsoft zelf deze rumors ietwat vaag heeft gelekt, waarvan een deel waar is en een deel onwaar, om simpelweg een hype te genereren. Denk nou zelf, wat is het nut van een wereldwijde relaunch op 25 september als niemand er wat van af weet?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    G4 is eigenlijk het meest betrouwbare ;) ... Microsoft had de vorige keer een deal met MTV en dat werd ook ontkend

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Zal me niks verbazen, ik zag al een paar Filmpjes van de Dashboard en het leek zowat klaar al, maar ik moet echt een Nieuwe HDD kopen want de 20 Gig gaat niet lang meer mee, nog 1 gig over :+

19. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan trouwens nergens meer nieuwe HDD's vinden :mad:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Rensgar: ebay ;)

Verder vermoed ik dat de 25e het dashboard wel komt. Zo kan er het laatste kwartaal een flinke slag geslagen worden met de vernieuwde 360 en de stapels nieuwe games die er aan komen. Als het dashboard in bijvoorbeeld nov zou komen zou het te laat zijn om de nieuwe features nog goed te marketen voor de feestdagen aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina