1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, op ebay staat hij bijv. voor 57 euro in Hongkong en dan komt er zo'n 10 euro aan verzendkosten bij.

    Echter geen originele verpakking en geen datakabel. Kan je zo'n datakabel ook zonder aankoopbewijs gratis krijgen van M$ of moet je daarvoor een aankoopbewijs hebben?
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je bij gameshops wel zo'n ding huren/lenen.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Beetje rondvragen en wat geduld en je vindt wel een gamer die hem even aan je wil lenen. Is mij toen ook gelukt :)
     
  4. Miathan_nl

    Miathan_nl Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 120GB schijf gekocht via Marktplaats zonder deze datakabel.
    Ik heb Xbox support gebeld en verteld dat ik een schijf gekocht had waar geen kabel bij zat (niet vermeld dat het via marktplaats was)
    Ze hebben gewoon een kabel opgestuurd, in 1,5 week had ik die thuis.
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zitten jullie te wachten op die nieuwe dashboard functies? Ik vind het een beetje onnodig, maar het ziet er wel vet uit. 6 xbox originals gratis lijkt me ook heel tof (fable please :+), maar vind die WII avatars wel dom. Ik vond die plaatjes juist vet, nu faken we lekker de WII wat ik er f** dom uit vind zien.

    Overigens over die opslagruimte....ik heb nu gewoon de standaard die bij de premium zit erin zitten (geen idee hoe groot die is) en heb nog 8.8 gig over, moet nog steeds dat intro ding van 1.5gig deleten en wat demo's dan zit ik alweer gauw op de 12gig+ en een halo hoef ik niet als ik al Halo 3 heb bijvoorbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt te wachten op de nieuwe dashboard! :)

    Eerst, toen het bekendgemaakt werd, zag ik er vet tegenop, maar als je je bedenkt dat het veel sneller word dan nu... Alleen al voor die reden kijk ik ernaar uit. En ja, nog meer functies maken het leuker dan het al is :thumbs:
     
  7. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, een nieuwe dashboard is allemaal leuk en aardig, maar ik heb een XBOX360 om games te spelen, niet om urenlang met het dashboard te klieren.
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    En wat vind je van die WII avatars? 8)
     
  9. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Die avatars interesseren me op zich niet zo veel, het gaat mij er vooral om dat de xbox eindelijk 1680 x 1050 resolutie ondersteunt. Dat zal wel heel wat schelen denk ik zo. De free shit allemaal is mooi meegenomen en het het nieuwe dashboard zit er wel strak uit hoor! Dusss laat maar komen die hap\o/
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt me eigenlijk helemaal niks uit. De grootste 2 voordelen, daar gaat het om! : Een soepele, prettige Dashboard + feature: Games op je HDD installeren :thumbs:

    Alhoewel 6 Xbox Live Originals Gratis niet slecht zijn :9
     
  11. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Waarneer komt ie nou?:mad:
    Ik ben namelijk erg benieuwd naar het Nieuwe Dashboard!!!!!:thumbs:
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de laatste geruchten is dat 25 September, maar dat is nog niet zeker ;)
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ok. Dat zou aan de ene kant kut zijn, maar aan de andere kant niet.
    Ik ben namelijk van 20 t/m 27 September in Frankrijk met school,
    dus het zou een leuke aankomstcadeau zijn, maar aan de andere kant wil ik het direct bij de release hebben.
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad maar wat is niet fijner dan na een vakantie gelijk een aankomstcadeau te krijgen? :)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als ze ze gaan intergreren in mini-games en met achievements vind ik ze heel gaaf.

    Gears 2 uitspelen en dan je avatar met een gears bandana aankleden, of 1000 kills maken in CoD4 en cammo op je gezicht kunnen pleuren etc.

    Zolang je ze maar over de top kan aankleden vind ik het erg gaaf.

    Daarnaast gaat het nieuwe dashboard veel voordelen bieden. Met als grootste voordeel het installeren van spellen op de hd. Daarnaast vind ik hem echt stukken mooier en overzichtelijker.

    Ik ben tevens benieuwd hoe het communitygedeelte is uitgewerkt. Ik game online met een vast groepje mensen dus dat kan best nog eens leuk worden.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus... Nintendo heeft de Mii's van de Avatars gekopieerd? :mad:
    :+

    Ik ben volgens mij een van de weinigen die de Avatars wel leuk lijkt. Mij boeit het dan verder ook niet wie als eerste het idee had, maar gewoon of Microsoft het goed uitwerkt.
    Wat Kevf zegt dus. :)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Avatars kunnen leuk uitpakken als je kan doen wat Kevf zegt, als ik Brothers in arms uitspeel dat ik dan de gear van Matt Baker kan gebruiken voor mijn avatar. Als dat niet kan dan zou ik het niet echt boeiend vinden.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    New Xbox Experience: Games played

    [​IMG]

    Today we’re kicking off a series of posts around the upcoming New Xbox Experience (known internally as NXE) where were going to go show off some some new screenshots and details. Today we are showing you what you’re games played list will look like. If you attended my demo at PAX this year, you’ll recall I spent some time on this area. If you missed the demo, head over to the Gamerscore blog where Sara has posted a few more details around what you can expect in your new Games Played slot. I’ll have Marc Whitten on the show this week to talk about what you can expect in the coming weeks in terms of posts about new NXE features.

    --------------------------------------------------------

    Ik wil verrast worden door de NXE, dus ik denk dat ik dit soort posts van MN zorgvuldig ga vermijden. :+
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik blijf er bij dat ik het niks vind, die avatar's niet en vooral die nieuwe skin niet. Ik vind het allemaal te vrolijk, ik ben tevreden met mijn dashboard en pics hoe het nu is. :'-(
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Emo? :+

    Nee, maar het is toch niet vrolijk? Het is allemaal 'saai' grijs.
    Oude dashboard heeft/had meer (opvallende?) kleuren vind ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina