1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar zijn die Avatars gewoon aan de grond vastgenageld want ze staan daar maar heel de tijd op hetzelfde plekje.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, geweld komt niet voor in het nieuwe Dashboard/Experience. Is gezegd op het moment dat het werd aangekondigd. Sorry. ^^
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    HDMI kan ook wel 2560x1600, als je een 30" monitor koopt heb je die native resolutie, de TV's van nu gaan gewoon niet verder dan 1920x1080 ;)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Weet je hoe Microsoft dit prima kan oplossen? Laat ze maar eens genoeg 60GB --> 120GB schijven maken zodat elke user er gebruik van kan maken.

    Ikzelf heb een 20GB 360, die nu al laat blijken dat er te weinig opslag op zit. Als ik straks games wil installeren gaat dat lastig worden! Maximaal 2 games en hij staat vol.


    Gewoon de 20GB versies naar Microsoft opsturen zodat hun een 60GB terug kunnen sturen naar elke gebruiker. Dat is pas service! Jammer genoeg gaat dat genoeg geld kosten.


    OF;
    Microsoft is slim en verlaagd de prijzen van de 360 HD's gigantisch. Dan nog word het een klus om winkels te voorzien van genoeg HD's want als de prijzen rond de 50~60 euro gaan liggen zal het een gigantische stormloop worden :mad:
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee, nee joh ik bedoelde natuurlijk om gezellig een partijtje te honkballen :D

    En ik moet zeggen dat ik het nu ook best but vind dat ik met mn 20 gb harde schijf zit.
     
  7. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Het installeren van games boeit mij totaal niet,als je daar maar een paar seconden winst hebt vind ik dat niet waard.Wat ik wel zou kunnen waarderen is dat als je geinstalleerd hebt,je de CD niet meer nodig hebt,dat scheelt weer heleboel kabaal wat de CD-speler maakt.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    DVD ;)

    die heb je nog wel nodig, maar alleen om te verifieren of je het spel zelf echt hebt. Ik hoop echt op veel db's minder, maar heb er nog niks over gelezen.
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb maar een 20 gb hdd. Maar wat ik ga doen is alleen de game die echt hele kaal speel, instaleren. Want bij 1 game lukt het nog wel.
     
  10. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat niet gebeuren omdat je dan die dvd je hele vriendenkring, famillie ect langs gaat en niemand die dvd nodig hebt om hem op te starten.
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Wss komt er wel zoiets, een soort van hack dat je de DVD niet meer nodig hebt.

    Al zal dat wel illegaal zijn :x
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Minder DB's is zeker aangezien je alleen de DVD nog nodig hebt om te "bewijzen" dat je het spel ook daadwerkelijk hebt. De DVD speler draait dan helemaal niet omdat je de DVD er na het verifiëren weer uit haalt. Mijn FANS zijn in Februari helemaal vervangen en maakt nu minder hard geluid.

    Toch is het opmerkelijk want de 60GB versie van de 360 hoor je bijna helemaal niet. Jammer, had gehoopt dat Microsoft wel rekening zou houden met hun 1ste generatie console bezitters
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nou net zoveel db's als hij maakt als je op 't dashboard aan 't idlen bent. Dat is dus nog steeds fucking veel lawaai als je een launch exemplaar heb zoals ik :mad: M'n Xbox360 tijdens idlen in het dashboard maakt nog meer lawaai dan m'n PC met 4x 120mm fan en 1x 200mm fan.
     
  14. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox elitie ook sinds juni dit jaar,en maakt minder lawaai dan me oude xbox.Jammer vind ik dat MS nooit echt iets tegen heeft gedaan om het geluid stukken minder irritant te maken.Hopelijk komt er zoiets nog in de toekomst,maar kijk nu al rijkhalzend uit naar NXE.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  15. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelaat komt de update (als die vandaag zou komen)?
     
  16. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    19 november is pas over een maand hoor
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hij komt 19 november .. dus je bent nog te vroeg ... er is nog geen tijdstip vrijgegeven
     
  18. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    oh kdacht 19 oktober :+
     
  19. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=27998
    [Xbox 360] Wees eerder dan je vrienden met New Xbox Experience
    Geplaatst door Egamer op 20-10-08 @ 12:19

    De New Xbox Experience komt er binnenkort aan. Nog een maand en dan is het tijd voor een nieuwe ervaring op de Xbox 360. 19 november is de dag dat de New Xbox Experience wordt gelanceerd. Sommigen kunnen niet wachten en dat begrijpt de grote man van Xbox Live, Major Nelson, wel. Tijdens zijn podcast gaf 'The Big Boss' een hint als je al vroeg de NXE wil proberen:

    "...I know you as my audience, you guys, you like to pick up and play. You want to get your hands on it and I don't blame you because you'll enjoy it. In fact, if you want to get your hands on it, let me just say this... keep an eye on my blog next week.

    If you want to get your hands on it early, that's all I'm going to say," aldus onze Major Nelson.

    Houd de blog van Major Nelson komende week dus goed in de gaten, misschien ben je wel eerder dan je vrienden met New Xbox Experience!


    Bron: Major Nelson
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zou wel heel erg vet zijn, ik kan toch al niet wachten! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina