1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    -Edit: je hebt gelijk het is gewoon een kans om de fall update eerder te hebben dan de anderen je kunt het hierzo horen:
    http://majornelson.com/archive/2008/10/25/show-298-the-new-xbox-experience-preview-program.aspx

    Ik heb de console id van mn xbox ingevoerd ik hoop dus wel dat ik er wat aan heb als ik een ander xbox360 krijg van Microsoft. Maar volgens mij is het alleen om te kijken of je wel echt een xbox360 hebt ofzo want in dat gesprek zeiden ze dat je een code krijgt dat gebonden is aan je Gamertag net als bij sommige beta's die je kunt downloaden :).

    -Edit2:
    Major Nelson heeft net bekend gemaakt dat mensen zich niet meer kunnen inschrijven voor de NXE Preview omdat het vol is. Betekent dit dat de mensen die zich hebben ingeschreven voor die tijd allemaal binnen zijn :D?

    Wel chill dan zo zeg ik altijd maar wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  2. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vraag me af hoe het dan zit met spellen waar je wel achievements hebt maar alsnog 0GS (x-men bijvoorbeeld O-)). Maar goed nieuws, bij mij staat het er helemaal vol mee en wilde het toch al een tijdje weg hebben.
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dit is super netjes :) Ik had bijv. dat gratis game ''Totemball''. Wou het spel spelen, maar achteraf kwam ik erachter dat je hier een Xbox Live Vision Cam voor nodig had.

    Hallo, 0 GS. En dat gebeurde ook wel vaker, maar vanaf nu dus verleden tijd :thumbs:
     
  5. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk bekend of de 16:10 ratio ook gaat gelden voor 1920x1200 resoluties of alleen voor de lagere?
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al bekend of het mogelijk zal zijn media van een opslag apparaat naar je Xbox te rippen?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat gaat nooit gebeuren omdat de originaliteit niet te acchterhalen is
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je kan straks kleding vrijspelen via achievements lees ik net op xboxonly. De site vestigt de aandacht op dat er een store komt (duh), maar ik vind het zelf veel leuker dat je straks ws echt wat kan met achievements:

     
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    En dit is niet alleen bij kleding zo maar ook bij items die je in handen kunt houden zoals een Lancer of een guitar die je kunt unlocken in Guitar Hero bijv. echt gaaf is dit :D
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dit staat er op maxconsole.net over die store:

    Microsoft to launch 'Avatar Store' next spring, will feature branded items

    Xbox Live's product manager for EMEA (Europe, the Middle East and Africa), Robin Burrowes, has revealed that they are planning to launch an 'Avatar Store' next spring. Fashion conscious gamers will be able to buy branded items for their Avatars like t-shirts, accessories like footballs and items related to in-game Achievements (like Guitar Hero guitars). Robin Burrowes believes the store has huge potential saying that fashion brands could even launch new clothing ranges through it.

    quote:

    "Yes, more animations, more customise capabilities in terms of emotions and features but then also as well wardrobe enhancements over the course of time, so fashion brands hopefully launching new ranges through Avatars being one route. Obviously the whole world of Spore, football, etc, lends itself to this environment. Games themselves where you can customise your Avatar like the character from a game as well, these are all possibilities that Avatars will explore over the course of 2009 and beyond, definitely."

    Burrowes added that a pricing model for items sold on the Avatar Store is "under discussion right now".

    Het zou wel echt klets zijn als ze daar geld voor gaan vragen voor die spullen. Of het moet echt 5 microsoft points per ding worden.
     
  12. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel duurder dan 5 punten worden kijk maar naar de huidige gamerpictures prijzen...
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja, maar voor dat geld krijg je een pack met een paar gamerpics. Hier slechts 1 kledingstuk. Als dat het geval wordt dan.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  15. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag krijgen we te horen of we zijn aangenomen voor die NXE Preview ben benieuwd :D...
     
  16. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net ff de filmpjes zitten kijken en ik moet zeggen dat het er wel allemaal gelikt uitziet!
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ja man, ben ook benieuwd of ik erbij zit *)
     
  18. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de Twitter van Major Nelson staat:

     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar heeft ie dat niet gisteren gepost?
    Amerika loopt toch ongeveer 6 uur op ons achter. En daar nog eens 9 uur af halen.
     
  20. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Sja, geen idee, of in welke regio van USA hij dat post... :)

    Aan de andere kant; waarom zou hij op dinsdag zo'n melding doen, als sowieso bekend is dat pas op woensdag de mails verzonden worden......?

    Ach, we shall see... :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina