1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ziet er wel goed uit, hopelijk kan je inplaats van die Avatar ook gewoon je gamerpic neerplaatsen.

    Hoe groot was de update nou ?
     
  2. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    NICEEE kan niet wachten om dat met mijn Avatar te doen. Dit is maar een begin er zullen vast nieuwe thema's uitkomen, veel beter dan die oude gamercards :D

    Een klein beetje jammer dat je niet op die games kunt klikken want dat zou het helemaal afmaken maar dat maakt niet zoveel uit eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beta lijkt me, maar weet het niet zeker.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik dus ook al, aangezien er duidelijk ''Preview Program'' staat, maar dan nog krijg je twijfels. Zeker om het feit hoe dat allemaal in elkaar zit. Een béta Dashboard update, yeah sure :emo:
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De preview is de bijna final versie ... is geen beta meer omdat er niets verbeterd wordt .. er komen alleen nog wat meer content bij
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus de opties die je voorgeschoteld krijgt, zijn gewoon gelijk aan de full versie? En hoelang blijft dit beschikbaar? Tot de release v.d. volledige versie?

    En staat dit eigenlijk tussen je Download History nu? :)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Don't even think about it. ;)
    Ze gaan mensen bannen die de update op die manier alsnog proberen te krijgen. tot 19 november ben je dan geband
     
  9. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou lekker is dat als je een refurbished console krijgt met een ander id console nummer zoals ik vandaag :9
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yep je kan dan niet meer online, echter wel tot de 19e aan de slag met het nieuwe dashboard. Maar wat heb je er aan zonder live :+

    De mensen die hem nu al hebben hebben overigens gewoon het volledige dashboard. Misschien dat ze bij de full-release nog een update krijgen oid, maar ik verwacht niet dat ze het DB opnieuw moeten installeren.

    Is gewoon om de boel te hypen imo. Doen ze goed :+
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou er ook verder niks mee doen, hoor. Gewoon uit interesse om te weten ;)
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je krijgt dus ook nieuwe resoluties dus he !? dus ik kan hem dan op 1680x1050 zetten voor mijn 22inch scherm .. maar zijn de games dan ook 1680x1050 ??

    Dus dan zullen ze in principe veel scherper worden , omdat ik nu bij wijze van met een heel verkeerde resolutie speel , 12nog wat bij 720
     
  13. Lefty1991

    Lefty1991 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het meest benieuwd naar de voordelen van het installeren op de hardeschijf (Kwa laadtijden in bv Fable 2)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laadtijden zijn nu nog gelijk .. Maar het geluid is drastisch verminderd
     
  15. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het gaat om het installeren van games op de harde schijf:

    Als ik bijv. Fable2 heb uitgespeeld vind ik het persoonlijk wat zonde om nog langer het hele spel op de HD te hebben. Kun je het spel dan ook weer ervan verwijderen ZONDER dat je savegames gedelete worden?

    Ik neem aan dat ze zo slim zijn geweest een onderscheid te maken tussen de install to HD en de reeds op de HD aanwezige savegames? :confused:
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja je kan gewoon de game verwijderen .. de save games zijn appart opgeslagen
     
  17. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je Fardo... kon het me ook al niet voorstellen 8) Maar ach, als alles logisch werkte he... ;)

    We hebben behoorlijk wat pics en filmpjes voorbij zien gaan... maar hoe ziet het systeeminstellingen gedeelte erg eigenlijk nu uit? Daar nog nieuwe features? (nee, da's niet het belangrijkste, maar was gewoon nieuwsgierig!).
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Fardo, mag je ook beeldmateriaal verspreiden e.d. tijdens het preview program of wordt je dan afgestrafd :+
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat wil je nog meer aan beeldmateriaal zien dan? En Fardo heeft NXE overigens niet ;)
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    WAt een naaiers zijn die microschoften ze hebben mij een console gestuurd dat uit 2006 komt en niet eens die van mij maar van iemand anders met allerlei beschadigingen ik hoor nu ook wat van binnen beetje los zitten en ik hoor een heel ernstig geluid wanneer je de xbox360 opstart.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina