1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik geloof dat die update op de website van M$ beschikbaar komt als download voor op een cd-r of usbstick, dacht dat ik dat gelezen heb op 1 of andere game site.

    Maarja zie wel hoe het loopt, over 3 weken weten we meer.
     
  2. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik heb de update al via de officiele weg. En over gebanned worden, je praat over iets waar je niet eens verstand van hebt, er is ook nooit gezegd dat mensen gebanned zouden worden, alleen dat mensen die niet mee doen aan het programma en de update hebben gekregen door bijvoorbeeld een XNE geinstalleerde hardeschijf te verwisselen met een andere xbox niet op live kunnen tot 19 november.

    Wat maakt het als xbox.com moderator voor verschil? Ik vroeg namelijk naar een officiele berichtgeving van Microsoft waarin staat dat mensen gebanned worden etc. Als een moderator van een forum die xbox.com heet maakt het me niet geloofwaardiger ofzo. We wachten gewoon af, over een kleine maand weten we zonder enige geruchten en bang makerij echt of er mensen gebanned zijn. Speculeren over dingen heeft niet zoveel zin.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou dan ook graag de officiele berichtgeving willen zien dat je wel on-line komt op 19 november. Waarom geloof je dat wel? Feit is dat je als je deze update installeert niet on-line komt. Ik speculeer trouwens niet. Ik post hier een feit. Het is namelijk nog geen 19 november.

    Het installeren van deze gelekte release is op eigen risico en het is een feit dat je nu niet on-line kan.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  4. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is via officiele berichtgeving alleen gezegd dat als je niet officieel mee doet aan het programma en je hebt toch de XNE update dat je dan tot 19 november niet op Live kunt. Daar is ook niet over te speculeren idd want dit was al bekend, maar jij begint geruchten te vertellen over permabans en dat de "test server" het niet meer gaat doen waardoor je de volgende update niet meer zou kunnen binnenhalen waardoor je na 19 november niet meer online zou kunnen, maar hier is helemaal niks over bekend gemaakt door Microsoft. Dat noem ik wel speculeren hoor.
    Een feit is idd echter wel dat je tot 19 november niet online kunt en dat het op eigen risico is.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ mensen die hem al hebben: Kan je nou games met 0 gs weghalen?

    komen trials trouwens nog in je lijst te staan?
     
  6. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Trials komen niet meer in je lijst sinds de laatste update.

    Je kan games verwijderen met 0gs zolang je er maar geen achievement in heb gehaald (dus games waarbij je een achiev van 0 punten heb behaald zit je alsnog aanvast).

    Ik heb zelf niet de NXE preview maar dat heb ik gezien in filmpjes ervan.
     
  7. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Mare ik d8 toch echt gelezen te hebben dat je die beta met vrienden mocht sharen en dat mensne dan geband wordne lijkt me onwaarschijnlijk? Zeker als je vanuit een bedrijfskundig oogpunt redeneerd. Waaorm dnek je dat Blizzard wel stoerdoet door soms cheater te bannen maar de meest gebruikte bot met 100 000 gebruikers ofzo niet banned? :p Das een enorme aanslag op hun inkomsten.

    anyway ik w8 lekker tot de boel officieel uitkomt, maar ik heb wel het gevoel dat MS al lange tijd niemand heeft gebanned terwijl er duidelijk veel mensen zijn met games lang voor release die online spelen ect.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mooi nieuws dit! \o/
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je de bron even geven, want ik heb anders gehoord (en dat is degene die de persberichten verstuurd)

    om ook dulle nl te quoten

     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook de grondkleur veranderen van de nieuwe dashboard en kan je dat ook doen als je een bepaalde theme gebruikt?

    En op de filmpjes zie je ook dat die vierkantjes in het midden meestal groen zijn kan je dat ook veranderen of heeft elk vierkant zo zijn eigen kleur?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    net even uitgezocht :)

    je kan inderdaad pas 19 november on-line:

     
  12. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, wat jij daar citeert is niet anders dan wat ik heb geschreven. Staat gewoon dat je tot 19 november niet op Live kan.

    "While no reported bans have been handed down since the leak showed up it isn't hard to imagine Microsoft could take you offline for good. You've been warned."

    Dit is toch niet meer dan een gerucht? of lees ik het nou verkeerd...

    Zoals ik al zei, gewoon wachten tot na 19 november, dan weten we of er mensen gebanned zijn. Geruchten verspreiden en speculeren over dingen heeft geen zin. Ik vind het ook een beetje een kansloze discussie worden.

    Dat bedoel ik, dat is het enige wat nu bekend is, je kunt simpelweg niet online tot de 19e, daarna zou je weer online moeten kunnen, zie ook geen reden tot permabans want je kunt ook per ongeluk updaten door iemands anders hard drive.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    zou iemand die het nieuwe dashboard al heeft kunnen vertellen wat je nou precies kan doen met je gekoxhte themes? ik had gehoord dat je ze wel kon gebruiken, maar in hoeverre is dit ook daadwerkelijk het geval?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Technisch gezien is het tegen de ULA en kan ms je hier voor bannen ... maar ja ik denk zelf ook niet dat dat gaat gebeuren
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Leuke vraag! Je kan ze idd blijven gebruiken, maar ik ben wel benieuwd hoe goed het nou uiteindelijk geintergreerd is.
     
  16. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    De themes die je al had kun je gewoon nog gebruiken. Merk alleen dat sommige themes er wat minder mooi uitkomen te zien.
     
  17. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke verbeteringen komen er precies in het nieuwe dashboard ten op zichte van het oude dashboard?

    en word dat 19november vanzelf aan gegeven als je je x box aanzet en met live verbind?(kan ik hem dan meteen erop zetten)

    bedankt voor hulp!

    Groet Arno
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  18. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat bannen ze dan, Je account of je Xbox?

    Ik ben natuurlijk niet zo dom als ik eruit zie en heb de update dan ook op mijn reserve 360 gezet en gebruik een vers aangemaakte non-live account en een usa account (Die gebruikte ik toch al niet meer.)

    En gek genoeg krijg ik vandaag een mailtje over NXE op het email adres van die USA account?
     
  19. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    De link moet je hier niet plaatsen, want het is illegaal ;)

    Maargoed, voor mij maakt het ook helemaal niet uit dat ik geen Live heb, want ik kan nu 3 Weken eerder genieten van een stille Xbox, een mooi, soepel Dashboard, en dat ik niet op Live kan, neem ik voor lief :)

    Toch niet nodig de komende weken :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina