1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg illegaal om een gratis update vroeger te downloaden he...
    Denk eerlijk gezegd niet dat er bans zullen volgen, want het is tenslotte een gratis programma. Het is niet zo dat we de consoles modden zodat we gekopierde spellen kunnen spellen, want daar ben ik ook erg hard tegen.
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe wouden ze erachterkomen, is de grote vraag? Ik bedoel: Hun hebben jou niet specifiek op de black list staan, maar juist degenen die wel toestemming hebben, staan specifiek erop. Dus dat word zoeken naar een speld in een hooiberg :thumbs:
     
  3. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, je bedoelt het vast allemaal goed... maar dit is weer een gerucht, deze keer door de site www.kotaku.com. Het is heel makkelijk om een gerucht te verspreiden. Je ziet een berichtje op Twitter van Major Nelson: "A little reminder: If you get your hands on NXE and you are NOT in the Preview Program. You won't be allowed on LIVE." en vervolgens breid Kotaku.com er een heel verhaal aan vast van wat ZIJ denken dat er gaat gebeuren, gewoon weer een gerucht en bang makerij. Stond het allemaal op de site van www.majornelson.com zelf dan was het geloofwaardiger geweest...

    In het Twitter berichtje van Major Nelson zelf staat wat we ook al wisten, je kunt niet op LIVE tot 19 november, niet meer niet minder.

    Hou nou eens op met deze bang makerij, wordt er moe van.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Als iemand die wel officieel in het programma zit zijn harde schijf op een andere xbox klikt wordt die ook geupdate. Bant microsoft die dan? Nee, hij kan gewoon niet op live tot de 19e. Zoals ook gewoon in de algemene voorwaarden staat.

    Valt me een beetje tegen van je Fardo, om zo erg te proberen paniek te verspreiden. Je zou toch beter moeten weten.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Frodo :confused:
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Edit//
    laat maar

    Volgende keer mag je je berichten wel eens wat duidelijker maken Fardo en niet doelloos geruchten posten onder het kopje Major Nelson.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  7. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Major Nelson heeft het hele verhaal niet getypt hoor, anders stond het wel op www.majornelson.com.

    Fardo wanneer kom je eens met officiele berichtgeving :p
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    *Fardo :p

    En inderdaad. Die geruchten over een mogelijke permanente ban als je het NXE Dashboard eerder downloadde...

    In dit geval is het ook handiger om gewoon officiële berichtgevingen te posten, aangezien er geruchten genoeg zijn over dit 8) En ik schrok net wel ff. Niemand zit denk ik te wachten op een Perm. Ban :+
     
  9. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien ook wel weer leuk, totdat er "Officiële Berichtgeving" komt aanwaaien, om het over de update zelf te hebben. Welke games ondersteunen hard drive install en welke games draaien (aanzienlijk) beter? etc. Wat zijn jullie bevindingen?
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV en BF Bad Company werken goed vanaf de HDD. Ik zie verminderde laadtijden, ik hoor geen lawaai meer van mijn DVD Drive :+ , en ik zie zelfs lichte graphics verbeteringen bij GTA IV :)

    Maargoed, de spellen zijn ook echt groot. BF Bad Company was dacht ik 6,5 GB (Weet niet meer zeker) en GTA IV 6,8 GB. Dan snap ik wel waarom het spel dan ook zo snel laad vanaf de HDD.

    Halo 3 en FIFA 08 heb ik ook even getest vanaf de HDD, maar daar heb ik geen verschil in gemerkt. FIFA 08 is trouwens vrij klein, en ik schat de kans klein in dat je in spellen als FIFA '08 ook veel verbeteringen zult vinden ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  11. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de games die ik heb geinstalleerd zijn ze ze vrijwel allemaal rond de 6,8GB, alleen 1 game die ik had nam minder ruimte in, volgens mij was dat The Orange Box, die nam 4,5GB in beslag. Maar wat voor hdd heb jij Steel Dogg? Ik heb zelf de 20GB hdd en dan kan ik er maar 1 game op installeren, dat is wel jammer. Het zou mooi zijn dat de nieuwere games ook echt aangepast worden voor de hard drive install, niet alleen nog meer optimalisatie in pop-ups en laadtijden maar ook dat er alleen de benodigde bestanden van de disc worden geinstalleerd. Denk hierbij aan de verschillende talen die er op een disc staan. Bijvoorbeeld bij Fable II kun je kiezen uit een verschillende talen in de game, als je nou van te voren kon kiezen welke taal je op de hard drive wil installeren dan zou dat wel een paar GigaByte schelen denk ik zo. Dan kan ik op mn kleine 20GB hardeschijf ook een stuk of 3 games installeren.
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    @ steeldogg

    Ik snap jou niet, je bent wel zo Bad-ass om iets illegaals te doen, maar je schijt wel bijna in je broek als je een berichtje leest over een perm. ban?? waarom doe je het dan:confused:?
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij een film download, en je ziet de politie voor de deur staan, dan reageer je precies hetzelfde. Daar verwacht je zoiets echt niet bij. Hetzelfde hier ;)

    En ik vind het gewoon kut als ik gebanned word ;)


    @LiquidSubstance: Ik heb ook een 20 GB HDD, maar ik heb er momenteel 2 Spellen op staan: (FIFA 08 en GTA IV)

    Maar zoveel games heb ik ook weer niet (5 Games) en dus doe ik gewoon de game(s) die ik het meeste speel op dat moment :)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Kan iemand uitleggen wat dat Netflix precies inhoudt?
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Een service voor yanks om films te huren en te kopen dmv streamen. Mindere kwaliteit dan Bluray maar beter dan Dvd. (netflix.com)

    Erg onozel trouwens dat je al je films, series ed. via de website moet kopen/huren voordat ze op je xbox komen, zou veel handiger zijn dat je ze op de xbox kan huren/kopen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  17. g of war

    g of war Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha jongens waar praten we over, haha oei wat zijn we criminelen want we hebben de firmware eerder erop gezet of we downloaden illegaal films haha.

    MAAR je hebt wel gelijk dat het kut is als je gebanned word.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wordt het officiële design van een gamercard eigenlijk ook veranderd?
    Ik begin de huidige card met de dag lelijker te vinden. :+
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het is alleen minder dan dvd ;)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik gok dat ze wel iets gaan doen met die avatar, en anders moeten we maar die van MGC gebruiken met z'n allen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina