1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    niet vele nieuws? Ik denk dat dit juist de meest vernieuwende update tot nu toe is.

We krijgen Prime Time games (zoals 1 tegen 100 en trivia)
    We krijgen spellen opslaan op je HD voor snellere laadtijden.
    We krijgen party chat (stel je voor altijd met vrienden praten zonder die schreeuwende kinderen die schelden omdat je niet in de public chat zit)
    We krijgen dat Netflix (Amerika in ieder geval)
    We krijgen avatars (boeit mij niet, maar wel grote verandering, deze zul je gebruiken met name in de prime time games)
    Als laatste kunnen we nu allesvanuit onze guide knop doen en zien. Dit betekent dat je niet uit het spel naar je dhasboard hoeft om bepaalde dingen te zien en downloaden en je kunt wisselen tussen de games op je HD (als die groot genoeg is :p ze gaan vast extra grote HD's op de markt brengen) zonder cd te wisselen of naar je dashboard te gaan

Laatst bewerkt: 18 jul 2008
  2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Het dashboard is tegenwoordig niet meer zo overzichtelijk. De verschillende blades komen steeds voller te zitten en sommigen dingen zijn op verschillende plekken te vinden (zoals demo's etc.). DIt geld al voor ons maar de USA dashboard is eigenlijk nog erger aangezien ze daar ook video dowloads hebben etc.
    Het is dus ook een technisch verhaal om alles makkelijker bereikbaar te maken.

Inderdaad.

3. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd Ik vind het ook leuk dat je die Avatars kunt gebruiken in Arcade games. Want ik vond eerlijk gezegd de arcade games niet echt passen bij de Xbox360 maar dit zorgt ervoor dat het nu 1 geheel vormt en het een stuk leuker en toegankelijker maakt voor iedereen zowel voor kinderen als voor normale gamers :).

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De echte reden is om de dashboard te verbeteren en van de dashboard een echte community systeem te maken

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Arena51

Over het installeren van games op de HDD (360):
    Bron: Gamespot

Ik denk dat dit maar slechts een tussenstap is naar wat zal leiden tot de oplossing van de beperkte opslag van dvd's. MS zal volgens mij een tijd na die fall-update bekend maken dat developers hun games,als het echt nodig is, zo hard mogen comprimeren op één dvd dat gamers de game wel moeten installeren/uitpakken op hun HDD zoals bij pc games het geval is.

6. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk. Ik hou van gamen maar ik hou er ook van om met je vrienden een beetje te chillen op Xbox Live die je nooit in het echt hebt gezien als je het een beetje beu bent van al dat geweld. En bij dat oude dashboard had je dat niet, daar kon je alleen maar door wat blades bladeren en wat thema's veranderen en dan had je het weer gehad.

Ik zat aan iets heel SUPER GAAFS te denken en het zou erg stom zijn als Microsoft hier niet aan gedacht heeft. Als je bijvoorbeeld een foto maakt van jou en je vriend die op een Brumak rijden dan zal het waarschijnlijk opgeslagen worden in een server van Epic Games net als hoe het bij Halo 3 gebeurt. Maar zou het niet cool zijn als je in de nieuwe dashboard een party maakt en zo je Gears of War 2 foto's kan laten zien aan je vrienden door gewoonweg die foto's van Epic Games server te downloaden. Zo lijkt die foto feature opeens een stuk gaver waar Microsoft het over had of niet ? Wat zeggen jullie ervan ?

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    stom van die prime time.

NL heeft notabene 1 tegen 100 uitgevonden!

8. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GOOD NEWS voor mensen die bezorgd waren over hun gamerpics:

http://www.xbox360fanboy.com/2008/0...u-need-to-know-about-the-new-xbox-experience/

Dus nu kun je in elk geval niet zeggen dat je gedwongen wordt om de Avatar te gebruiken :p. En het lijkt er op dat er steeds minder en minder te klagen valt over de nieuwe dashboard maar toen ik hem in het begin al zag vond ik hem super met al die nieuwe features ook.

Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het heeft niets met stom te maken .. het heeft met server capaciteit te maken. Ze willen primetime gefaseerd uitrollen om zo Live problemen te voor komen. Primetime komt gewoon naar Nederland, maar wel iets later

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wel beter van die 1680x1050 optie over vga !

Dan word het beeld gewoon nog mooier over mn 22inch lcd :D

ik vind het opzich wel leuk al die vernieuwingen , het hoeft niet zo allemaal van mij maar ik hou wel van veel grafische dingetjes enzo !

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat zou best kunnen maar de Benelux is niet zo heel groot. En buiten dat, wij zijn altijd benadeeld bij xbox updates heb ik het idee.

Europa in zijn algemeen en daarna altijd nog de Benelux

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet 100% zeker dat deze hier komt O-)

13. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je dus met multichat nou met meerdere personen in een privatechat praten tijdens het gamen?

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  15. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat kan met totaal 8 man of moet ik zeggen Avatars \o/

16. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Het vernieuwde dashboard zal een MyXbox sectie bevatten. Dit is de centrale plaats om je persoonlijke gegevens te wijzigen, foto's toe te voegen en je achievements te bekijken. Laatstgenoemde zal worden omgetoverd tot een medaille systeem; een visuele representatie van je behaalde achievements.

Sony heeft al een soortgelijke feature met haar recent geïntroduceerde Trophy systeem. Het medaille systeem, tezamen met het vernieuwde dashboard, staat gepland voor dit najaar.

Bron : Xboxonly

dat medaillesysteem ziet er wel leuk uit :)

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat houdt dat dan in? welke verschillen zien we met het huidige achievements systeem dan.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    byv. als je 100 achievements hebt, krijg je een medaile voor 100achievements.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk niet dat er een medaile systeem komt .. heb je een bron?

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gamespot:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina