1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De officiele gamercard wordt niet veranderd. Maar sites als mygamercard.net zullen wel andere mogelijkheden gaan bieden. Ik verwacht trouwens ook dat er een soort community site gaat komen waar je je avatar kan showen.

Wat betreft de bangmakerij. Nogmaals ik heb het over feiten. Wil je straks Gears of War 2 spelen en je hebt maar 1 xbox. Dan zou ik deze update niet installeren. Deze update is trouwens een on-line ervaring. Dus deze nu al installeren heeft imho weinig nut.

Maar dat is een eigen keuze.

2. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
  3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet het grootste feature: Games op je HDD installeren :9
    En dáár doen de meeste mensen dit voor ;)

4. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht voor de zekerheid toch nog ff 2 weekjes...

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vaag. Ik kende alleen de sd uitzendingen die vergelijkbaar zijn met een tv-uitzending (en voor mij dan al niet meer interessant). Raar ook dat je niet kan zien wat wel en wat niet hd is. Maakt het ook uit, wij krijgen het toch niet |:-

6. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar je zat alleen maar geruchten te verspreiden, heb je al een paar keer moeten corrigeren. Je begint steeds over dat mensen na 19 november nog gebant kunnen zijn terwijl niks over bekend is en die bang makerij die ik hiermee bedoel zijn dus echt geen feiten. Je post gewoon klakkeloos een gerucht van Kotaku.com alsof het een feit is. Je hoeft niet steeds te beweren dat je het over feiten hebt want dat is simpelweg gewoon niet zo.
    Het is idd wel een feit dat je tot 19 november niet online kunt en wil je Gear of War 2 online spelen dan moet je idd ff wachten tot 19 november.
    Ik word zelf niet zo warm van de avatars en ben meer te spreken over hoe vlot het dashboard nu werkt en de hard drive install feature. Voor veel mensen kan het ook nu al zeker nut hebben om de update te installeren, maar op eigen risico is het zeker.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het vervelende is dat Netflix voorlopig niet beschikbaar komt in europa .. dus wij hebben er niets aan :mad:

Edit:

Feit is dat je tot 19 november geen live hebt

Meer geruchten verspreid ik niet. Ik post wel wat op sites staat als kotaku en joystiq. Het is je eigen keuze dat je dit eerder wilt installeren. Maar besef wel dat het in strijd is met de ULA (User License Agreement) die je virtueel hebt ondertekend toen je lid werd van Xbox Live.

Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  8. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt... echt jammer had het zeker weten genomen als het hier beschikbaar was...

9. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien kan je alleen die hd uitzendingen via hdmi kijken met zon beveiligd protocol, ik weet nieteens of mij tv zoiets heeft :confused:.

En wat is er gebeurd met IPTV, dat tijdne terug zou komen zogenaamd, hoor je ook niksmeer van. Erg jammer we lopen veel mis :/

10. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een supergoede actie dat games volledig op hdd kunnen worden gezet! Laat die NXE maar komen!

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind het party systeem persoonlijk belangrijker dan de games op hdd feature. Ik heb dan ook een 20GB XBox dus aan die games op HDD heb ik niks :mad:!

12. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Excuses als het al een keer gemeld is, maar hoeveel ruimte gaan die games op je HDD innemen?

en ik las in de startpost dat je de DVD nog wel in de Xbox moet hebben zitten, zal hij hem dan alleen even op het begin lezen en daarna niet meer?

13. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er vanaf wat voor spel je op je HDD zet ;) Bijvoorbeeld GTA IV is 6,8 GB, maar Halo 3 is dan weer 4,5 GB en FIFA 08 weer 2,1 GB

En je moet je DVD er de hele tijd in houden, maar daar heb je geen last van :)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En hou er rekening mee dat je op een schijf van 20gig slechts 13gig ruimte hebt vanwege bc.

15. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wat Kevf zegt ;) Maar desondanks kun je sowieso 1 game op je HDD zetten, ervanuitgaande dat je zo rond de 13GB geheugen vrij hebt.

16. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Installeren gaat echt sneller dan ik verwachtte, nu Far Cry 2 aan het installeren en is binnen 3/4 minuten al klaar.
    Fifa 09 en Far Cry 2 erop en nu zit mijn 20 GB Hdd aardig vol.

Maarja straks voor €80 een 60 GB HDD, Headset, ethernet kabel(?) en 3 maanden Xbox Live Gold :)

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zou ook VGA/TFT 1440x900 en 1680x1050 inzitten

Iemand al ervaring mee? (zelf een 19" 1440x900 HP scherm)

Edit: al gevonden op XBW --> http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3015641

18. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon de spel(len) die je het meest speelt (Meestal kun je er 2 spellen op zetten)
    eropzet, kom je goed uit. Dat doe ik nu tenminste met GTA IV en FIFA '08 en dat past ook gewoon :)

Maar als ik weer online kan over 3 weekjes, dan verwijder ik FIFA en zet ik Halo 3 er weer op. Gewoon omdat ik die het meest ga spelen dan :)

19. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DAMN WAT IS DE NIEUWE DASHBOARD TOCH ZO PRACHTIG !!! :d

Mijn Avatar:

20. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Kon ik maar avatars maken :'-(