1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, dat wordt gears of war 2 erop pleuren dan... met een beetje geluk samen met halo 3. dat worden toch de games die ik het meest ga spelen

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Samen met Halo 3 gaat denk ik niet lukken met GoW 2 :+ Maar ik weet ook niet hoe groot Gears of War 2 eigenlijk is ;)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Cool je hebt toch de dashboard gekregen?

4. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yah gelukkig wel :cool: ze hebben de mensen nog een kans gegeven om een nieuw console id in te voeren d.m.v. nog een survey die je in het weekend nog kon invullen, de oude console id kan dan wel niet meer op xbox live mocht die toevallig wel geupdate zijn.

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel netjes dan. Jij kan tenminste nog avatars maken en online :thumbs:

Ik moet het doen zonder Xbox Live maar mét Dashboard :+

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou het wel doen als Gears 2 niet binnenkort uit kwam, maar toch liever niet..

Ik baal er wel verschrikkelijk van dat er bij 1680x1050 gewoon 2 balkjes komen, dat vind ik dus echt een verschrikkelijke misser. Als dat het enigste is, hadden ze dat ook een jaar geleden al wel uit kunnen geven. Lijkt me geen ingrijpende verandering, bedankt hoor microsoft, prutsers :mad:

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt dat niet van je scherm af?

8. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik vind het ook vrij jammer, maar ik vraag me af hoe groot die balkjes zijn? Ik bedoel 2 kleine balkjes vind ik echt neit erg hoor als ik een verbetering van kwaliteit voor terug krijg. Maar alleen als die dingen neit te groot zijn, heeft iemand dan ook een idee hoe groot die dingen zijn?

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Iemand meldde het hier: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3015641

Ik zou het niet weten, maar het verschil tussen 16: 9 (1650x1200) en 16:10 (1680x1050) is dus horizontaal en verticaal. Dus ik ben benieuwd, ik hoop niet al te groot. Anders heb ik nog voor niks een 22" breedbeeld gekocht. En ik was nog zo blij dat ik eindelijk games die enkel widescreen ondersteunden nu wel fullscreen waren, hoewel onscherp...

Nee, zo lang je scherm 1680x1050 als native resolutie heeft is dat bij iedereen hetzelfde.

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het op 2 schermen getest en op allebij krijg ik zwarte balkjes boven en onder.

Ze vallen erg mee hoor.
    Het is volgens mij gewoon het 10de deel van 16:10, Waardoor het beeld dat wel gebruikt is 16: 9 is.

Zie Monitor topic voor foto's ervan.
    Zal er binnenkort wat duidelijkere foto's van maken.

Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  11. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0
    Is het waar dat je gebanned word als je die 'illegale' update hebt geinstalleerd. Dat heb ik tenminste gedaan zonder dat ik de gevolgen ervan wist. Ik koop al mn games legaal en ik zou het een naaiactie van MS vinden als ze nu mn GT zouden bannen.

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nee, dat gebeurt hoogstwaarschijnlijk niet. Ten eerste bannen ze geen gamertags maar console's. Ten tweede kunnen ze dat niet maken, stel je voor dat een maat bij mij langs komt met z'n harde schijf waar die update dus op staat, en hem dan bij mij installeert. Ik weet ook wel dat het in de agreement voor de preview staat dat je dit niet moet doen, maar er zijn toch altijd mensen die het wel doen. En daarom kunnen ze het dus niet maken om mensen te gaan bannen. Het is gewoon onzin allemaal ;) Je kan alleen pas na de 19e weer online.

Daar komt nog bij dat het niet illegaal is. Het downloaden niet, en het installeren ook niet. Downloaden is volledig legaal in nederland, alleen het uploaden (lees: verspreiden) van materiaal waar copyright of iets dergelijks op zit is verboden. Ten tweede mag je zelf weten wat je doet met je console, alleen zou microsoft je de toegang kunnen ontzeggen tot hun online service, maar ik ga er niet van uit dat dit op gaat vanwege wat ik hierboven heb gezegd.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Xbox is geen Nederlandse wetgeving, maar amerikaanse wetgeving. Dus daar heb je het helaas mis :eek: Volgens de ULA mag je niets met de inhoud van de console doen waar ms geen toestemming voor heeft gegeven. Daarnaast is het een service. Ze hebben het eventuele recht om je te verbannen van de service.

Maar dat gaat denk ik niet gebeuren hoor.

zo gaat de gamercard er uit zien:

Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind de oude gamer pictures veel mooier dan hoe die nu word. 8)

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Wat Wii-achtig zeg, ik hou gewoon mijn Gamerpic.

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga het zeker wel proberen. Altijd leuk om met zo een poppetje rond te spelen.
    Who cares dat het dan wat op die van de Wii lijkt. Deze hebben tenminste ledematen. :+

Wel jammer dat ze niet meer aan die gamercard hebben veranderd. Die is zó 2005 :mad:

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb net gehoord dat ik ook het nieuwe dashboard krijg .. is blij :+

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Kun je niet regelen dat ik er ook 1 krijg?
    Ik ben altijd al heel lief voor je geweest. :+

Nee, maar hoe heb je dat weten te regelen? Connecties op xbox.com?

19. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas loop je op dat gebied qua kennis wat achter gezien "recente" ontwikkelingen (een afgezien van het feit je te maken hebt van de NL of US wetgeving, maar in NL is er een ommekeer gaande:

http://www.nrc.nl/media/article1933743.ece/Rechter_downloaden_toch_illegaal Daarnaast is het zo dat je een gebruikersovereenkomst hebt. MS heeft dat het recht om bepaalde stappen te ondernemen. Of ze dat doen staat ze vrij. In dit geval is het een tijdelijk ban tot 19 november.

Dat zal die niet publiekelijk zeggen *grin*. Hier nog 1 die altijd lief is ;)

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zit het met de spellen die je op de HDD op kan slaan. Hierbij zet je dus het gehele spel op de HDD. Zijn dan ook alle achievements en alles gewoon beschikbaar (online spelen etc.)? Dan wordt de ruilhandel nog veel groter. Spel ruilen snel op HDD zetten en weer weg doen. Of denk ik er nou verkeerd over?

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina