Nog steeds aan het discusseren over de "illegale" update Waar maken we ons druk om? Niemand heeft gezegd dat deze update installeren illegaal is. Microsoft zelf heeft nog geen woord gezegd over de gelekte update. Je bent momenteel ook niet tijdelijk gebanned ofzo, je kunt er alleen momenteel niet mee op LIVE omdat alleen de geregistreerde console ID's, die opgegeven zijn voor het Preview Program, op LIVE kunnen. Straks is het 19 november en dan is het Preview Program weer voorbij en dan worden alle consoles weer op LIVE toegestaan. Het is gewoon zo dat Microsoft om marketing technische redenen de New Xbox Experience pas op 19 november van start wil laten gaan en heeft er daarom voor kozen dat tot 19 november alleen geregistreerde consoles er volop gebruik van kunnen maken.
Verder zal het Microsoft allemaal niks uitmaken of je de update wel of niet hebt geinstalleerd, het is geen modden en je kunt er ook geen illegale games mee afspelen. Ze zullen je ook niet vanaf 19 november alsnog gaan bannen. Daarnaast zijn er ook mensen die de update automatisch hebben gekregen doordat ze de hard drive hebben verwisseld met een console die wel aan het Preview Program mee doet. Ik zie dan ook geen enkele reden waarom ze hier moeilijk over zouden gaan doen.
Ik vind het in dit geval illegaal noemen dan ook erg vreemd.
Mischien is het ook beter om een andere topic te openen waar mensen die denken dat het allemaal illegaal is verder kunnen gaan met bang makerij en geruchten verspreiden. Dan kunnen we in dit topic gewoon weer met een gerust hart weer ontopic onze ervaringen delen en vragen stellen over de nieuwe NXE, ik dacht dat daarvoor ook oorspronkelijk dit topic was geopend...
@Lollinder: er zat idd een groot zwart gat tussen de hoogste resolutie en de opvolgende resoluties. Ik heb net even getest en op 1680x1050 maakt de xbox idd zelf balken boven en onder, dus kennelijk voor het geval voor monitoren die geen 16: 9 signalen kunnen weergeven en het dan simpel weg uitstrekken naar 16:10.
Laatst bewerkt: 4 nov 2008