1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt de originele dvd nodig in de dvd speler om het spel op de hdd te kunnen spelen. zit de dvd niet in de dvd speler dan kan je deze niet spelen

2. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals contentdownloads (aanschaf) kun je achievements e.d. niet zomaar kopieren of weggeven aan een ander voor gebruik. Mocht er wel een truukje bestaan dan kan MS dit a.d.v. stats zien of er daadwerkelijk is gegamed om die achievement te halen en kun je / wordt je GS op 0 gezet. Dit is dat een vorm van cheaten die niet geoorloofd wordt. Daarnaast is het zo dat de downloads e.d. gekoppeld zijn aan je gamertag en machine dacht ik. En ook handig om te weten: de installatie van je game op je HD en het verwijderen ervan staat los van je achievements en savesgames die gewoon blijven bestaan / anders zijn opgeslagen. (khoop dat ik het zo goed verteld heb).

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  3. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0
    Het downloaden van games & software is in Nederland eveneens illegaal, muziek & films zijn een uitzondering op die regel.

Ik hoop dat het enige is wat ik als straf krijg dat ik niet online kan tot 19 nov. t zou wel lullig zijn als ze me zouden bannen.

4. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou precies het nut van die nieuwe 16:10 resoluties als je toch balken krijgt zodat het weer 16: 9 is? Of is dit omdat niet elke breedbeeld monitor de 16: 9 verhoudingen ondersteunt en het beeld dan uitgerekt is?
    Mijn 16:10 monitor staat op 1920x1200 en als ik de xbox resolutie kies van 1920x1080 dan kan ik de monitor op "aspect" zetten in plaats van "Fill" zodat het weergegeven beeld 16: 9 is.

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk toch dat jij het nog steeds mis hebt. Het is namelijk MIJN console. Ik heb hem gekocht, het is mijn bezit en dus mag ik zelf weten wat ik er mee doe. Vandaar dat ik zei is dat het enige wat ze kunnen doen is mij verbannen van de online service, maar dat wil niet zeggen dat het illegaal is. Het mag gewoon niet in combinatie met live. Dat is alles. Illegaal is wat anders, dat is iets dat tegen de wet is, en dat is het zeker niet.

6. Lollindir

Lollindir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het beeld is zeer uitgerekt als je op een lagere reso dan 1680x1050 speelt. Dit is voor mijn monitor de native reso. dus die uitrekking zal weg zijn na de update. want nu gaat ie maar tot en met 13..x10..
    Dat scheelt dus veel pixelstjes

7. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee in de wet staat dat als je een ULA hebt getekend mag je deze niet overschrijden zeg maar. En dit is net als dat je zegt het is mijn wapen dus ik mag er mensen mee beschieten als ze maar niet dood gaan... Maar wat boeit het ook jullie zien het vanzelf wel. Zelf denk ik dat microsoft niks doet maar ze mogen het wel doen.

8. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds aan het discusseren over de "illegale" update :p Waar maken we ons druk om? Niemand heeft gezegd dat deze update installeren illegaal is. Microsoft zelf heeft nog geen woord gezegd over de gelekte update. Je bent momenteel ook niet tijdelijk gebanned ofzo, je kunt er alleen momenteel niet mee op LIVE omdat alleen de geregistreerde console ID's, die opgegeven zijn voor het Preview Program, op LIVE kunnen. Straks is het 19 november en dan is het Preview Program weer voorbij en dan worden alle consoles weer op LIVE toegestaan. Het is gewoon zo dat Microsoft om marketing technische redenen de New Xbox Experience pas op 19 november van start wil laten gaan en heeft er daarom voor kozen dat tot 19 november alleen geregistreerde consoles er volop gebruik van kunnen maken.
    Verder zal het Microsoft allemaal niks uitmaken of je de update wel of niet hebt geinstalleerd, het is geen modden en je kunt er ook geen illegale games mee afspelen. Ze zullen je ook niet vanaf 19 november alsnog gaan bannen. Daarnaast zijn er ook mensen die de update automatisch hebben gekregen doordat ze de hard drive hebben verwisseld met een console die wel aan het Preview Program mee doet. Ik zie dan ook geen enkele reden waarom ze hier moeilijk over zouden gaan doen.
    Ik vind het in dit geval illegaal noemen dan ook erg vreemd.
    Mischien is het ook beter om een andere topic te openen waar mensen die denken dat het allemaal illegaal is verder kunnen gaan met bang makerij en geruchten verspreiden. Dan kunnen we in dit topic gewoon weer met een gerust hart weer ontopic onze ervaringen delen en vragen stellen over de nieuwe NXE, ik dacht dat daarvoor ook oorspronkelijk dit topic was geopend...

@Lollinder: er zat idd een groot zwart gat tussen de hoogste resolutie en de opvolgende resoluties. Ik heb net even getest en op 1680x1050 maakt de xbox idd zelf balken boven en onder, dus kennelijk voor het geval voor monitoren die geen 16: 9 signalen kunnen weergeven en het dan simpel weg uitstrekken naar 16:10.

9. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0
    Een console ombouwen en dan gebruiken om gedownloade games te spelen is illegaal, ook in nederland. ik hoop maar dat MS niet zo moeilijk doet over een iets eerder geinstalleerde update.

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat klopt, maar de ULA geld alleen voor de online service. Beter mijn vorige post lezen ;) Het is illegaal om met een "gemodde" console online te gaan, maar het modden zelf is echt niet illegaal hoor. Je mag er mee doen wat je wilt, het is jouw eigendom. :)

11. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Weer ontopic?

12. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Vorige keer dat ik keek woonde ik in Nederland, en daar heb ik geen ene reet te maken met Amerikaanse wetten. :emo:

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kijkt nog eens naar de topictitel.......;)

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    *zucht*

Dan geef ik maar het goede voorbeeld. :+

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vandaag was ik toevallig in de Media Markt en installeerde een beste man even de nieuwe update op een console. Heb er even door heen zitten scrollen, beweegt wel gemakkelijk. Hij zat alleen niet op Live waardoor je maar weinig dingetje kon doen.

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er 2 versies van de NXE? :+

Maargoed, ik hoop dat onder die ideeën ook de Internet Browser valt. Dat vind ik namelijk een belangrijk punt voor een Next Generation console, en als ik bijv. wat wil opzoeken... :cool:

17. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou idd wel tof zijn, maar ik zie niet hoe dit lekker gaat werken zonder muis. Daarnaast vind ik het zelf geen belangrijk punt voor een Next generation Game console aangezien het bedoelt is voor gamen. Maar ik heb zelf al genoeg apparaten waarop ik kan internetten en voegt het voor mij niks toe, een leuke feature is het echter wel.

18. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dashboard ziet er gaaf uit!

maar kvroeg me af of je de games MOET installeren op je xbox,
    kan namelijk storend zijn als je weinig HD ruimte hebt
    en kvind het persoonlijk niet eens nodig want ik heb weinig last van het geluid van de diskdrive(minder laadtijden klinkt aan de andere kant wel chill)

19. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je MOET geen games installeren... alleen als je dat zelf wilt...

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm.. Leuke bijkomstigheid. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina