1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had het gelezen op de frontpage, maar op die site die wordt gelinkt zie ik alleen geen voorbeelden, die had ik wel graag gezien. Als geloof ik het wel dat het mooier wordt.

2. Jordi 360

Jordi 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Betekent dit ook dat je niet genoeg heb aan een 20 GB HDD en dat er op die manier een 80 GB losse HD door je neus wordt geboord

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat het een wereld van verschil gaat maken, maar het klinkt wel logisch dat bijv. games waar je eerst redelijk wat last had van texture pop-up, daar nu minder last van hebben doordat alles vanaf de HDD wordt geladen. Dat betekent dus dat games als Oblivion, GTAIV, Fable II, er wel degelijk baat bij kunnen hebben. Nu heb ik GTAIV persoonlijk voor de PS3 liggen, maar sowieso Oblivion en Fable II knal ik erop zodra ik de XNE update heb ! :)

@ hierboven : Er wordt niks door je neus geboord. Games installeren op de HDD is optioneel en dus niet verplicht. Maar met een 20 GB HDD (waar je maar 13 GB van overhoudt) kun je idd niet veel games installeren lijkt me, ook afhankelijk van hoeveel je er al op hebt staan natuurlijk. Maar ik ga sowieso niet al m'n 360 spellen installeren (en ik heb een 120 GB HDD), enkel de spellen die er serieus baat bij hebben en die ik op het moment veel speel.

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  4. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    80GB? Ik ken enkel 60 en 120GB. Maar er wordt niks door je neus geboord hoor, games zullen zullen het nog altijd prima zonder hard drive install doen hoor. Mischien ben je wel eerder geneigd om te upgraden aangezien je door de hard drive installs de xbox tijdens het gamen aanzienlijk minder lawaai maakt...

De games die er nu zijn maken idd geen wereld van verschil, maar het zou bij de komende games wel kunnen hoor als ze echt geoptimaliseerd zijn voor de hard drive. Maar het kan dan als gevolg zo zijn dat spellen niet meer te spelen zijn zonder harddrive en dit heeft Microsoft tot nu toe altijd tegen gehouden omdat er nog steeds de xbox arcade zonder hard drive te koop is.

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wat zal het gemiddelde zijn van een spel? Ik las al ergens 6,5 GB. Dan kan je dus op een 20GB maar 1tje kwijt. Want je hebt altijd voor een spel in je collectie een content gedownload en arcade games.

Zero: Ik denk daar precies hetzelfde over. Mooier zal het niet worden, wel dat het eerder en dus sneller is geladen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij wordt het standaard 6.8 gig.

7. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee is niet standaard, maar de meeste games die ik heb zijn rond de 6,5 a 6,8GB, maar het kan net zo goed bijv 2GB zijn hoor, hangt dus gewoon van de game af.

8. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al gemerkt of er veel verschil is bij Far Cry 2?

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb Far Cry 2 geïnstalleerd, maar heb dat gelijk gedaan toen ik em gister kocht dus weet verder niet of hij sneller laad o.i.d.
    Verder valt het me op dat het installeren bij de 360 vele malen sneller gaat dan bij de Ps3 het geval is.

10. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het eigenlijk alleen maar om het geluid het lijkt wel alsof die 80% stiller is geworden echt cool en het starten van gears of war gaat ook sneller heb ik gemerkt. Maar als gow 2 uitkomt ga ik hem wel verwijderen want die zal ik dan toch niet meer zo vaak spelen :).

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen standaard voor games. FIFA 08 kwam zo rond de 3 GB, terwijl GTA IV 6,8 GB was en Halo 3 weer 4,5 GB. Het hangt er maar net af welke game het is :)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mijn fout ik dacht dat ergens gelezen te hebben.

13. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel weleens gezegd dat GTA IV 6,8 GB was. Dat klopt wel, maar je kunt niet van games verwachten dat ze allemaal even groot zijn. Er is gewoon een verschil :)

14. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gears of War 2 installeren op je hd is ook een verbetering.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk. De game ervaring wordt er dus alleen maar beter op, welke games je ook graag speelt. Petje af voor Microsoft. Afgezien van de hardware problemen met de 360 waardoor ik in het verleden ook even het vertrouwen ben kwijtgeraakt laat dit toch wel weer de andere kant zien....namelijk dat ze bezig blijven om het product te verbeteren voor de gamer. Niet dat de concurrenten dat niet doen, maar in mijn optiek doet Microsoft het deze generatie wel het beste van de drie. Met de update die we op 19 november krijgen is het net een beetje alsof je weer een nieuwe console hebt (althans, zo voel ik het). De Xbox 360 2.0 :cool:

Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Denk dat ik dat op HDD wel ga gebruiken, zal wel al mijn demo's en trailers eraf halen ( Heb maar 20 GB ) en dan kan ik hopelijk Far Cry 2 en Fable 2 erop zetten. Zijn toch de games waarvan ik ze veel zal spelen en erg handig is om op HDD te zetten. :)

17. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg het nu een beetje op onderbuikgevoel, dus ik kan er naast zitten, maar volgens mij kopieert hij bij de 360 gewoon de data naar de HDD en bij PS3 pakt hij ook iets uit... Verder heeft de PS3 met blu-ray ook meer opslagcapaciteit op de schijfjes... kan ook een reden zijn... Maar ik hoor het graag als ik het vaudt heb ;)

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    *Laat zich horen
    Developers hebben toch juist bij de PS3 niets meer gecomprimeerd op de bluray staan omdat er toch genoeg ruimte beschikbaar is, en dan de laadtijden en het spel vloeiender zijn omdat er in de cache minder hoeft te staan, heb ik ooit gehoord/gelezen? Dus dat zou niet de reden kunnen zijn. Misschien ligt het aan die 2 speed bluray drive in de PS3...

19. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien, maar ik zeg dit omdat je altijd spellen MOET (toch?... nu begin te twijfelen, heb er zelf geen een maar me beste vriend wel) installeren bij de PS3 en het bij de Xbox optioneel is....

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de PS3 hoef je ook niet alle games verplicht te installeren. Wel een hoop, maar er zitten er gelukkig ook nog tussen waarbij het niet hoeft ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina