1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Even snel gekeken, en volgens mij heb ik ze allemaal al + nog een paar meer.
    En mijn lijst is mooier :cool: :+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En die laadtijden dan? :)

3. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je de spellen op je HD hebt staan moet de dvd er dan nog inzitten? anders is een 120gb schijf erg makkelijk. Koop je een spel zet hem op je HD en ruilt hem voor een ander spel.

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hmm... Ik weet niet of ik die in mijn topic zal zetten.
    Er zijn nu nog veel te weinig bekend en ik denk ook niet dat veel mensen met een stopwatch bij hun 360 zullen gaan zitten.

Die lijst moet iets zijn wat we hier op XBW zelf kunnen bijhouden.

Installeren maakt je games over het algemeen sneller. Of het nu 5 of 6 seconden zijn maakt niet veel mensen iets uit.
    De grootte van de install is wel belangrijk vanwege de beperkte ruimte op een HDD.

Zo zie ik het iig.

Ik kan eventueel wel in een apart stukje een paar voorbeelden geven.

@SjuhS: DVD heb je nog gewoon nodig. :)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar heb je een punt.

6. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel jammer.
    Maar wel logisch dat ze daarvoor gekozen hebben:p
    ik zag al dollartekentjes in mijn ogen, eigenlijk zijn het dan bespaarde euro tekens maarja.

7. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denken veel mensen dat ze bij Microsoft achterlijk zijn? :+

8. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo bij iedereen dat parties op disabled staat?

Zodra ik de optie party in de guide kies staat er dat Xbox Live Parties blocked zijn. Ik heb al gezocht naar de optie bij Privacy Settings zoals daar wordt aangegeven om het aan te zetten maar ik zie het niet staan.

9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat hele nieuwe Dashboard ziet er niet uit vind ik,veel te Kiddie enzo.
    Maarja er moet weer geld verdiend worden,en maken ze van de 360 een typisch commercieel apperaat.
    Niet dat die dat al was,maar dit vind ik echt nergens over gaan.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Waarom vindt iedereen het nou weer kiddy uitzien. :confused:
    Ik vind het er allemaal heel stijlvol en mooi uitzien. Ook de Avatars zijn een geinige toevoeging.

Ik kijk dan ook naar woensdag uit. :)

11. Nurt Cobain

Nurt Cobain the real RocknRolla

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar hier ben ik het dus helemaal niet mee eens, ik vind het juist een hele strakke vormgeving, absoluut niet kiddie... misschien is die avatar lichtelijk kiddie (maar wel leuk)...

En als je gaat zeggen dat ze van de 360 een typisch commercieel apparaat maken moet ik toch echt lichtelijk lachen... Natuurlijk is de 360 een commercieel apparaat, denk je nou echt dat Microsoft de xbox 360 maakt om er vervolgens zo min mogelijk van te verkopen?

Men wil een zo breed mogelijk publiek aanspreken en op die manier zoveel mogelijk consoles verkopen...

Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  12. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat je met je vrienden foto´s kan bekijken als er 1 persoon host is kan je dit ook met films doen als er bijvoorbeeld 1 persoon host is en andere mee kunnen kijken.
    Thnx,

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Even voor de reckon he,maar het is een mening dat ik die uitstraling gewoon niet dig en dat is voor ieder anders natuurlijk.

En dan nog over dat commercieele gedoe,maar ik vind juist goed wat Microsoft doet maar ik vind het gewoon zo braaf allemaal.
    Okee okee,ook Kids moeten plezier hebben en toegelaten worden met een leuke layout tuurlijk.
    Maar dat ze dan bijvoorbeeld volwassen layouts hadden,naar een keuze ofzo.
    En ik praat dan niet over meiden met dikke prammen,maar bijvoorbeeld iets volwassenere figuurtjes dat je een Duiveltje kan maken ofzo voor jezelf:)

14. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nieuwe dashboard er helemaal niet kiddie uit zien, oogt een stuk mooier en ziet er een stuk strakker uit op 1080P in vergelijking met het oude dashboard. De avatars vind ik daarentegen wel kiddie.

15. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, daarom gaf ik ook mijn mening, ik VIND hem helemaal niet kiddie ;) maar gelukkig voor jou zit er onder de xbox knop een menu dat nog heel veel lijkt op het oude blades systeem en wat je volgens sommigen misschien nog wel meer gebruikt dan het vernieuwde dashboard...

Verder schijnen er allerlei 'upgrades' in de vorm van kostuums etc. voor je poppetje te komen... wie weet is een duiveltje er wel 1 van ;) (probleem is wel dat het dan een duiveltje is dat geschikt is voor iedereen, dus geen lijk van een jonge maagd in zijn rechterhand en bloed uit zijn ogen)

Zitten trouwens best vette tekeningen tussen je max-art... doe je hier ook iets mee in de vorm van studie/beroep, of is het meer je hobby?

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Over dat poppetje,nee dat begrijp ik haha.
    En moet inderdaad wel leuk blijven,en gepast dat iedereen met een smile naar kan kijken.:)

De design van de achtergrond ezno vind ik wel netjes gedaan,daar dan niet van.
    Wel beter dan de oude stijl,al vond ik het leuk je eigen foto's als blad neer te plaatsen.

Bedankt voor je complimenten op m'n tekenwerk,nu doe ik het zelf als levenspassie maar ben wel bezig om een Stripboek serie te tekenen en te laten uitbrengen.
    Maar dat komt nog op de site te staan,word om de zoveel keer weer geupdate.:)

17. Nurt Cobain

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, tekenen was (en is nog steeds) ook altijd mijn passie en ik was technisch en kon goed leren... dat bij elkaar opgeteld moest ik haast wel industrieel ontwerpen gaan doen... Nu teken ik zovaak dat ik eigenlijk niet veel meer teken voor mijn plezier, wat ik echt jammer vind... maar heb er gewoon geen zin meer in 's avonds...

Ff weer on-topic... ik hoop dat je jezelf goed na kunt maken, bijvoorbeeld mijn Mii bij een vriend van me op de Wii lijkt echt op mij... Dat is zo geniaal... Of bij PES2008 hebben we ons vriendenteam nagebouwd en sommigen lijken zo goed dat het eng is... Ik vrees alleen dat je avatar iets wordt wat in de verte wel wat van jou wegheeft, als ik kijk naar de avatars van de mensen hier, lijken ze allemaal wel wat op elkaar... of het moet toevallig allemaal familie van elkaar zijn ;)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan je ook met je hele party trailers enzo kijken?

19. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar uit van niet,

Kost veel te veel bandbreedte om dat over het live netwerk te streamen.

Trailers downloaden via marketplace gaat al vele malen trager dan via de pc.

20. XBRyan

XBRyan oi

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, hoe moet je spelletjes (orginele) op je hdd zetten? Kan het nergens vinden.. en dvd speler geluid begint irritant te worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina