1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    maarre.. hoe zit het eigenlijk met je themes van het oude dashboard? werken die ook op de nieuwe?

2. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar je ziet enkel het theme op de bovenste helft van je scherm.

3. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als al bekend: sorry.

Hopelijk een goede grap. vooral voor degenen die nog een launch console hebben

4. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan kun je beter de NXE nu "illegaal" installeren :p
    Ik vind het wel een grappig verzonnen theorie, maar geloof er geen bal van. Het gaat wel eens fout bij een update, maar dat is dan maar een zeer klein percentage.

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat is dus onzin. De RROD is een hardwarematig falen, software heeft daar écht geen invloed op. Het RROD probleem komt door hitte, lijkt me sterk dat je een RROD krijgt door het installeren zelf.

6. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd onzin, maar de software draait wel de hardware aan, dus wat jij zegt klopt niet helemaal.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als de software wordt geüpgrade zullen er ook wel wat firmware upgrades inzitten en is die firmware niet 100% compatibel met je hardware dan heb je het wel eens zitten hebben. Al zijn het bij de 360 eerder zijn dat je hardware niet 100% in orde is.

Met de NXE is niet een stukje software die gewoon geüpgrade wordt, maar wordt er eigenlijk een heel nieuw operating system opgezet.

Ook hier op XBW is het te merken, dat telkens als een grote update uitkwam dat er ineens mensen zaten met een RROD. Gelukkig voor ons Europeanen zijn onze 3 jaar nog niet niet voorbij :+.

8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja, maar de RROD is toch een probleem waarbij de boel te warm wordt, en de boel los gaat laten. Het zou misschien kunnen dat het op de langere termijn een probleem gaat veroorzaken, maar niet direct merkbaar lijkt mij.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Blijkbaar is MS ook slim (of dom) genoeg geweest omdat dat soort fouten ook onder een RROD te steken. Moest je 360 toch niet meer werken na die updat, maar je hebt geen RROD dan kan je gewoon blijven proberen tot je er wel 1 hebt :+.

10. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    dat hoeft niet zo te zijn hoor. als de nieuwe dashboard veel meer cpu gebruikt enz. dan wordt de xbox ook warmer waardoor je dus sneller een RROD kan krijgen.. \o/

11. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Een aantal friends van mij op Live hebben na het spelen van GTAIV een RROD gehad. En op internet was het ook al een besproken probleem. Ik geloof dat er toen al iets van geruchten gingen dat Microsoft iets op de GTAIV disc had bij laten zetten om zo alle oude consoles zegmaar te upgraden door een RROD. Of ik dit moet geloven weet ik niet, maar of dat theoretisch kan? Zou wel slim geweest zijn dan, aangezien zowat iedereen GTAIV heeft.

Laatst bewerkt: 15 nov 2008
  12. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vergezocht vind ik

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    What The Fuck !?!?!?

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hele gerucht dat je Xbox kapot zou gaan na het bespelen van GTA IV is onzin, imo.

Ik heb GTA IV zo vaak gespeeld, en nee hoor. Helemaal niks.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht geen RROD problemen .. anders had je die ook al gehoord van betaérs of andere gebruikers .. broodje aap

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat is al helemaal onzin, want anders had ik ook allang al problemen gehad :+

En nee hoor, en ik heb ook nog eens de illegale versie, waardoor je al helemaal niet zou verwachtend dat mijn Xbox het lang zou overleven... 8)

17. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Ik heb het over dat GTAIV (probleem) dan wel over de 1e lading 360's.

18. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij elke grote game release waarbij de game meer vroeg van de 360 dan voorgaande games is er een minimale uitval van consoles geweest.

Bij elke dashboard update met ingrijpende veranderingen is er minimale uitval van consoles geweest.

Dit is echter door de media altijd opgeblazen en elke keer weer bleek het een storm in een glas water.

Mocht er uitval van launch consoles zijn door de NXE update dan kun je er gewoon vanuit gaan dat microsoft de console alsnog zal vervangen ook al is deze net buiten garantie.
    (zoals het geval kan zijn in amerika, Microsoft zal echt niet express een update uitbrengen waardoor de oudere consoles massaal uitvallen en de eigenaren een nieuwe moeten kopen, Dat zou microsoft dermate schaden dat een opvolger van de 360 en de 360 zelf het heel moeilijk zullen gaan krijgen.)

Dit soort uitval is echter niet alleen bij de xbox 360 zo,
    Maar ook bij andere apperatuur die updates ontvangt.

Ikzelf heb op mijn oudste 360 de NXE update geinstaleerd (Ik zit niet in het beta programma)
    De 360 werkt nog perfect.

Dus bang zijn voor een RRoD is absoluut niet nodig,
    En mocht het wel gebeuren krijg je vrij snel weer een werkende console van microsoft. (De service van Microsoft Xbox is mij beter bevallen dan die van Sony Playstation.)

19. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Bedankt voor je geruststellende bericht Sander. :)

20. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb op mijn launch console ook de NXE beta en werkt gewoon super geen probleem of vastloper gehad..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina