1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hij is alweer online hoor ;) En niet verbouwd, maar onderhoud.
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot je gepakt word aangezien je onjuiste info verstrekt....als je pech hebt word je beloond met een xbox ban
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat werkte in het begin idd perfect maar toen er heel veel mensen gebanned werden zijn er heel veel mensen er me opgehouden. Een gozer uit me klas was 2 weken geleden gebanned omdat die een Amerikaanse account had, dus ze controleren er nog steeds streng op.
     
  4. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al bijna 3 jaar een xbox en heb mijn hoofdaccount altijd amerikaans gehad. Kan nog steeds online en microsoft weet er van heb meerdere malen problemen gehad als ik mp had gekocht dat ik ze niet kon gebruiken moest ik weer een nederlands account aanmaken heel irritant. Maar dat kwam omdat in het begin (2005) ik niet snapte waarom ze wilde weten waar je woonde dus vulde maar amerika in.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  5. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    tjaaa dat wist ik niet , maar dan nog hoe willen ze dat checken? ja via ip dat ik in nederland zit.. ik kan hier toch zogenaamd als amerikaan op stage zijn ofzo voor een jaar in nederland...weet ik veel wat .. hoe willen hun bewijzen dat ik in nederland woon?
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Denk je dat ze daar bewijs voor nodig hebben? Het is geen criminele bezigheid hoor, maar ze mogen je er wel voor bannen als ze dat willen. Jij zit gewoon met een nederlands IP op een amerikaans account, en blijkbaar mag dat niet.
     
  7. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Oude hotmail accounts zijn standaard US (aangezien het destijds alleen daar te krijgen was).
    Als je met een dergelijke account een gamertag aanmaakt, zit je met Amerikaanse content op je dashboard. Als je dat vervolgens wil veranderen en je hotmail adres aanpast naar je NL adres, verandert je gamertag niet mee. Sterker nog, je mag het land dat aan je gamertag is verbonden van Microsoft überhaupt niet veranderen.
    Als ze een dergelijke account zouden bannen, zou dat dus vrij asociaal zijn.
    Je kunt overigens met een US account vanaf een NL console naar de US content kijken wat je wil zodra je een trailer oid probeert te downloaden wordt toch je ip gechecked en wordt de download geweigerd.
    Aangezien dat de enige content is die MS niet zomaar hier aan mag bieden, kan ik me niet voorstellen dat ze zich heel druk maken als jij de VS als je thuisland invult.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    is 'New Xbox Experience' niet een betere naam voor dit topic? :+
     
  9. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer staat die update online? vnacht om 00:00??
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rond 11.00 denk ik, want dan wordt live altijd geupdate.
     
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    11 uur vandaag? morgenochtend of morgenavond?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    11.00 lijkt me in de ochtend anders stond er wel 23.00 ;)
    Dus morgen ochtend. Meestal komen dan ook demo's online omdat dan Live wordt geupdate.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  14. Somal Mo

    Somal Mo Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang zou die off gaan live :mad: morgen vrij damnz


    Ballin`
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als ik zo die homie tekst begrijp denk je dat Live morgen offline gaat?
     
  16. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb connectie met live jongens via mijn illegale nxe :)
    LEKKAAAR
     
  17. alikz

    alikz Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg nu een update aangeboden, maar k kan m niet downloaden. heb die 'illegale nxe' en hij geeft nu aan dat k geen verbinding heb met live. gaat dat morgen wel goed komen?
     
  18. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook... can't download the update blablabla wat nu?
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Wachten tot morgen, iedereen met een zonder beta verkregen NXE (ook ik) moet wachten tot morgen.
    Probailer2 loopt te ouwehoeren, iedereen met de zonder beta verkregen NXE krijgt connectie tot live maar dan vraagt ie om een update te downloaden en je kan daar niet omheen en die kan je niet downloaden.
     
  20. Dennie1990

    Dennie1990 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en ik ook krijg, wel die update maar zegt dat ik niet op live kan als ik die update download.
    heeft iemand enige idee waarom we nie die update kunnen downloaden of zijn we nu gebannned :confused::'-(damiit fardo heb je enige idee of de rest?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina