1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft kondigt nieuw Dashboard aan met veel nieuwe opties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zaangamer, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ook... Dat ze hem op meerdere DVD's kunnen doen toch? Dat je games krijgt waarvoor hard-drive verplicht is. Oftewel: Te groot voor op 1 DVDtje
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Wow, goed nieuws voor de Elite users!
    Zelf heb ik er weinig aan, aangezien ik toch maar 20 GB heb. Maar je kan natuurlijk altijd de game die je op dat moment speelt erop zetten, en er weer af halen als je iets nieuws hebt.

    Avatars zijn stom.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat kan, maar dan kan je ze allebei op de HDD zetten. Ik denk dat we eerder binnekort pc toestanden gaan zien. Namelijk dat games zeer hard gecomprimeerd zijn waardoor ze op 1 dvd passen (de meeste pc games gaan nog op een single-layer dvd) en dat je gewoon verplicht bent de game op je HDD te installeren.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    of een 120gig aanschaffen ;)
     
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    120gig kost nog wel ongeveer 150euro!!!!!!!
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat tamelijk belachelijk is voor een 120GB HDD.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft tijdens de aankondigt dat deze optie optioneel blijft. Games moeten namelijk nog steeds op een arcade speelbaar zijn. Een game waar dit verplicht is komt niet uit op de xbox 360 ;)
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Weet ik, maar de vraag is voor hoelang? ;). Het is dan ook niet meer dan een specalutie die ik maak en de kans ik zeer groot dat ik ongelijk heb maar het zou me niet verbazen moest ik toch gelijk gaan hebben. Ik denk dan ook dat de Arcade binnekort verdwijnt/veranderd en er een versie met een kleinere HDD in de plaats komt (20GB HDD?).
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe lang? voor altijd (tot de volgende generatie). Wat ik van Major Nelson heb begrepen gaat dit nooit gebeuren. Arcade gaat niet verdwijnen, omdat MS deze console graag wilt gebruiken als concurrent voor de Wii. Dus voor marketing technische doeleinde blijft de arcade bestaan. Mogelijk zijn er tegen het einde van MS cyclus alleen nog arcade's met hdd's te koop, maar MS zal niet accepteren dat installs mandatory wordt .. met uitzondering van MMO's ;)

    Voor arcade blijft voorlopig de MU's bestaan .. kleinere HDD's zijn relatief duur te fabriceren .. 20 GB is goedkoper (die zaten later zelfs in de oude xbox ;))
     
  10. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niet gezegd dat ik die mod steun, ben er zelfs compleet tegen als er zo eentje zou uitkomen. Ik heb toch liever een origineel spel hoor, uit principe en respect voor de makers.
     
  11. Miathan_nl

    Miathan_nl Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sprak net met Xbox support (transfer kabel besteld voor 120gb hdd) en die gast vertelde met dat de videomarketplace eindelijk naar Nederland komt met de aankomende herfst update!! Het contract met Netflix geld ook voor NL! Eindelijk komt die dan... heeft even geduurd. Over prijzen wist hij nog niets te vertellen.
    Ik ben benieuwd en wacht met smart!!
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wacht liever op een officiele verklaring, maar als het zo is dan zal het mooi zijn.
     
  13. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou vet zijn, moet mijn xbox wel werken. RROD!!!
     
  14. Elect

    Elect Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nog tot de herfst om hem terug te sturen, moet lukken gok ik.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Beetje je best doen op ebay en je hebt hem nieuw voor 80,-
    Ik had hem via samenkopen.net voor 80,-

    Met betrekking tot Netflix is mijn enthousiasme sowieso aardig gedaald. Kwaliteit is nog onder die van een dvd en dat is bij mij toch wel minimum.

    Iaw niet meer erg boeiend of het hier nu wel of niet komt.

    Fardo weet jij onderhand toevallig niet een datum voor het nieuwe dashboard? O-)
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik had van iemand gehoord dat die ergens laat in de herfst zou uitkomen november waarschijnlijk, het stond in een nieuw magazine zei die persoon ;).
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2008
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mr X zei echter (meen ik) dat er een release voor home zou komen en ik vermoed dat Home er dan al is.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij komt zodra het af is. Ik verwacht Home in November. Ik verwacht de nieuwe dashboard voor oktober. Dus voor de Tokyo Game Show
     
  19. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg jij eens effe dat ze opschieten dan. Met je vriendje. :)
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xboxonly.nl/previews/1352/The_New_Xbox_Experience/

    Niks nieuws behalve ietsje meer duidelijkheid over de releasedatum.

    Ze zijn er dus niet helemaal achter of ze die 3d world erin willen doen. Ik hoop van wel of dat ze het in een latere update doen want dan heb je tenminste wat meer aan die avatars als je ook nog eens met ze kunt rondlopen en je coole outfit kunt showen aan iedereen, zou ook leuk zijn als ze wat coole moves toevoegen ;).
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina