.::: Excuses voor de verwarring rond het bericht op Gamesen. Wat blijkt een medewerker had het bericht op zowel gamesindustry.biz als op theregister.co.uk en heeft helaas erover heen gelezen dat ook HUN het nog niet zeker wisten.
Gevolg het bericht werd als 'waarheid' gepost terwijl geen enkele partij nog een bevestiging heeft gegeven. Tot nader besluit is het bericht dus verwijderd.
Zoals ik al ergens anders had gepost;
Het blijkt dat Nintendo trouwens wel degelijk al alle Rare IP's (Intellectual Properties voor de minder Engelse kennende onder ons) heeft opgekocht. Wat dit betekent? Geen Perfect Dark, Banjo-Kazooie e.d. op Xbox.
Kameo schijnt nog wel helemaal in handen te zijn van Rare. Dus het lijkt me logisch dat die wel op Xbox uitkomt.
Ja, ik weet het. Ik praat ook alsof de deal al rond is. Er is ook geen haar op mijn hoofd die anders verwacht. Maar totdat het bevestigd is ga ik niet uit naam van Gamesen schreeuwen dat het WEL rond is. Het blijft dus een gerucht, maar is ondertussen al een publiek geheim.
K, hopelijk maakt dat alles een beetje duidelijk.
BTW; Is er iemand die Naglfar's Pit heeft uitgespeeld in GunValkyrie? Me get's annoyed...
{edit} Damn typo's...
Laatst bewerkt: 10 sep 2002