Microsoft nieuw commercieel plan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rivanov, 2 dec 2003.

1. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het juist overtuigend. En de slogan hebben ze volgens mij bewust gekozen voor de reclames want "It's good to play together" kun je in van alles veranderen (It's good to (...) together).

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, de zin "It's good to play together" is gekozen om het sterke punt van de xbox (dat is live) te benadrukken! Dat is het punt waarop microsoft sony en nintendo de baas is.

Een hele duidelijke strategie dus, focus op het unique selling point. Ze hadden het inderdaad wel beter kunnen uitwerken.

3. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ach jah maar microsoft is nog wel een erg goedlopend bedrijf dus ze moeten toch wel iets goed doen...toch?

4. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    klopt, live is nou eenmaal de sterke kant van de xbox. Bijna alle xboxspellen zijn multiplayer (live/co-op/splitscreen etc.). Maar de reclames van Amped 2 en PGR 2 hebben toch wel dezelfde ingrediënten, dat stemmetje met ' Its's good to play together' is toch wel krachtig. Maar dat is mijn mening.

5. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
  6. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Die reclames hebben natuurlijk vooral te maken met de feestdagen enz.

Oja, Sokkebokje! Microsoft doet het qua Xbox helemaal niet zo goed, sterker nog ze maken er verlies op (zo blijkt!) Maar op de games maken ze zoveel winst dat er alsnog miljoenen verdient worden! Ja en op de PC doen ze het natuurlijk met Windows en alles wat daar bij komt kijken....

Deel Deze Pagina