1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft Office, Excel, Outlook etc.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [2k], 11 feb 2006.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  3. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Don't get your hopes up; voor zover ik weet werkt die tool alleen onder Outlook en niet als je dus een schijf hebt met alleen maar bestanden zonder werkende Outlook!
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Had gelukkig net 2 weken geleden Outlook2003 gesyncroniceerd met mijn SonyEricsson P900.
    Heb bijna al mijn agenda- en contactgegevens.

    Mis alleen een paar belangrijke e-mailtjes.

    Gelukkig is alleen het moederbord kapot gegaan en niet de HDD.
    Alle andere bestanden heb ik nu veilig overgezet naar mijn externe Lacies HDD.
    Nu alleen nog wachten op de levering van mijn nieuwe Moederbord.
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zou juist nadat je alles hebt geinstalleerd en gebruikers aan gemaakt, alle gebruikers (default, administrator, alle gebruikers map) uit documents and settings kopieren, dan worden ook alle emailtjes mee genomen en zo.
     
  6. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, nee hoor.

    Tenminste, als je nooit hebt ingesteld om OST of PST te gebruiken op de default-locatie, dan heb je er erg weinig aan om te kopieren wat jij zegt.

    Hint voor iedereen die Outlook gebruikt (niet Outlook Express): installeer de extra backup-functie van Microsoft "Personal Folders Backup"! Met optie om op gezette momenten te backuppen wat jij wil op een lokatie die jij wil (bijvoorbeeld een USB-stick).
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Daarom ben ik ook zo blij met IMAP, waarbij de mails gewoon op de server blijven staan (hooguit met een lokale kopie) en ik ze dus gewoon over kan benaderen. In combinatie met Thunderbird als mail client werkt dit perfect, dus nooit gezeur dat je e-mails kwijt bent om wat voor reden dan ook.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Is er in Word een of andere mogelijkheid om een soort tijdslijn langs de rechterkant van meerdere pagina's te laten doorlopen?
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    hrm.. dan zou je dat even moeten uitzoeken door middle van Pagina nummers aan de rechter kant.
    en die dan aan te passen aan de tijden of iets dergelijks.
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Iemand enig idee hoe je in microsoft word een binomiale verdeling maakt? En dan heb ik het vooral over het N boven K gedeelte. Het is eigenlijk hetzelfde als een breuk maar dan zonder breukstreep.
    Beetje vaag maar heb het namelijk nodig voor mijn wiskunde PO.:+

    Edit: Heb zelf al een andere manier gevonden maar als iemand tog iets weet zou ik het fijn vinden om te horen.
     
    Laatst bewerkt: 26 apr 2007
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet.

    Word is niet heel handig met formules. Wil je formules in word laten zien zou je het met de /,*,+,- moeten doen (alla Excel). Paar breuken zijn er ook nog, maar daar houdt het wel op.

    Anders moet je even kijken of je ergens een trail van Derive kan vinden. Die kan wel mooie formules maken die je weer in word kan plakken ;)
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Even een schopje.
    Waarom kan ik via Outlook (200:cool: nooit eens fatsoenlijk een .doc als bijlage versturen?
    9 van de 10 keer komt ie aan als winmail.dat.
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een schopje dan

    Hoe krijg ik filmpjes van Youtube in een powerpoint?
     
  14. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet... Tenzij je altijd een internetverbinding open hebt staan als je de PowerPoint-presentatie wil laten zien aan mensen of je de filmpjes download van YouTube.
     
  15. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    internet staat altijd aan op school. Maar die filmpjes dowloaden, staat dat gewoon als optie op youtube?
     
  16. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Danku, maar open youtube wel gewoon.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zou toch zweren dat ik het gewoon heel simpel had gedaan, dus niet zoals die video tutorials van max...

    Ik meende dat ik gewoon het volgende deed: video invoegen en als video naam dan de hele url ingaf...

    Ben er niet zeker van hoe, maar ik had iig gewoon het youtube schermpje in de dia zitten...
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hallo

    ik ben een beginner in powerpoit en ik heb een vraag!
    Ik heb tekst in een prentatie staan.
    Nu wil ik dat de tekt verkleurd waar ik mee lees (dat mensen kunnen zien waar ik ben?)

    dus dat de er ierts met de tekst mee loopt! zolang ik bijvoorbeeld de spatie ingedrukt houdt!


    Weet iemand dit!?

    Alvast bedankt!
     
  20. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n soort karaoke-kleur zeg maar... ?

    *edit*
    Sorry dat ik het zeg maar er is niets irritanter dan een Powerpoint-presentatie waar alles al op staat wat je gaat zetten. Sommige mensen lezen binnen een minuut je volledige slide en gaan dan met hun buurman zitten kleppen.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2007

Deel Deze Pagina