1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft points over de mail

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door manolo ribera, 16 sep 2009.

  1. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Graag zou ik willen weten op welke website je goedkoop microsoft points kan bestellen die de code via de mail versturen. uiteraard een site die te vertrouwen is bijvoorbeeld waar je al zaken mee hebt gedaan:)

    Vriendelijk bedankt!
     
  2. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
  3. masxmasx

    masxmasx Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    www.gamehubs.com kan natuurlijk ook. Binnen 24 uur je code binnen en erg goedkoop. De helft van XBW heeft goede/zeer goede ervaringen met deze site.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bestel altijd hier: http://www.gamecard.nu/. Altijd netjes en snel binnen. Ook goede service als de code niet klopt.
     
  6. diefightdie

    diefightdie Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel altijd op http://livecodes.nl/
    Ik gebruik daar ideal, en ik krijg binnen 1 minuut mijn code binnen.

    Heb er al 5x besteld (4x 3 maande en 1x 1maand) en heb er alleen maar positieve reacties over.
     
  7. JowieNL

    JowieNL Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier bestel ik ook altijd, heb ze tot nu toe altijd gelijk binnen gekregen!

    In de prijs zal niet veel verschil zitten lijkt me..
     
  8. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas niet, want Gamehubs verkoopt alweer een tijdje geen XBLive Point Cards meer.

    edit; wow maximus cards is wel lekker goedkoop ^^
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    oke gebruikt nu
     
  10. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist via GameCard.nu 2100 punten besteld, binnen 5 minuten email met een code die werkte.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Service daar is echt heel goed. Ik stuurde een keer op zondag avond om 23:00 een mail met een vraag, en kreeg gewoon nog antwoord ook rond 23:30 :9
     
  12. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd hoe ze de points en abbo's ''opkopen''.
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Daar hangt volgens mij wel een vies luchtje aan, anders had Microsoft zelf toch ook wel de points online aangeboden via iDeal ofzo.
    Gebruik zelf http://livecodes.nl/
     
  14. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Aan Gamecard.nu? Want die site is gewoon betrouwbaar hoor!
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee de afhandeling is gelukkig meestal betrouwbaar, heb zelf nooit problemen mee gehad in ieder geval, maar doelde op hoe ze (al die sites dus, niet specifiek gamecard.nu) aan die codes komen..
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  16. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag bij livecodes.nl 1 maand live besteld, na betalen gelijk gekregen. Voortaan bestellen :)
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je op Gamercard.nu bestellen. Oké, je hoeft niet naar de winkel, maar het is even duur.. Bij www.xbox360gold.nl scheelt het je wel een paar euro's
     
  18. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    http://gamecards.eu/ erg betrouwbare site. Gisteren ook weer 12 maanden live gekocht voor €31.95 en had binnen 15 minuten mijn code binnen. (betaling via PayPal)
     
  19. Arabar NL

    Arabar NL infinity

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij dit soort online shops, evenredig aan online gameshops, betaald men puur alleen de inkoopsprijs. En er hoeft lang niet altijd een pand + personeel gehuurd te worden voor dit soort zaakjes(/zaken). Voor Nederlandse sites zal je even op de kamer van koophandel kunnen kijken of het klopt (betrouwbaar is), en de grotere geven dit zelfs al op de mainpage aan.
    Maar ik stel me voor dat de aanschaf als volgt gaat; men koopt elke 2-6 maanden nieuwe codes. Iemand gaat een middag flink zitten krassen in intikken, en zijn/hun systeem heeft dus altijd up-to-date codes ( tikfouten voorbehouden ;) ). Dus op alle fronten dikke besparing.
    Het klopt inderdaad dat Microsoft dan zelf hun codes te 'duur' verkopen. Maar in die prijs zit het bovenstaande kostenplaatje, inclusief een stuk grotere administratie en natuurlijk service. Het is niet zo dat wanneer je in een winkel wat koopt, je gelijk een schop onder je hol krijgt omdat er andere klanten bij zouden willen. Het idee van 'vragen staat vrij' valt ook onder service, dus kost tijd...

    Anywayz :), ik heb zelf goede ervaring met gamecard.nu Ik heb wel vernomen dat mensen ze nog wel eens goedkoper op de kop tikken, maar zonder credit-card vind ik het persoonlijk een ideale site. Zeer snel! En inderdaad ook ik had een keer een foute code, ik reply het mailtje, en binnen een uur had ik de goede code (tikfout ;) ).

    www.gamecard.nu verdient in mijn ogen qua service/kwaliteit een dikke _O_!
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
  20. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt allemaal zitten paar hele goede sites tussen:)
     

Deel Deze Pagina