heb het even voor je opgezocht en ze verkopen ook microsoft points http://www.gamecardsdirect.nl/nld/microsoft-points.html
Is behoorlijk duur, voor die prijs kan ik em ook gewon in de winkel halen. Dan is shopto een stuk goedkoper met 18,75 voor 2100 punten ipv 24 euro voor 2100 punten. Binnenkort ook es wat bij shopto bestellen.
Ja, maar registreert zich hier maakt reclame door zichzelf te quoten Al die andere hebben allemaal meer berichten dan Tommie
Als je via creditcard Microsoft Points koopt worden deze direct aan je account toegevoegd. Het is heel handig, omdat je je Microsoft Points direct hebt. Het nadeel is dat je rechtstreeks via Microsoft wellicht duurder uit bent, via online webwinkels die Microsoft Points verkopen ben je wellicht goedkoper uit. Ik bestel m'n Microsoft Points via www.Gamecardz.nl en ontvang ze direct per mail. Dit doe ik omdat 4200 Microsoft Points daar bijna 10 euro zijn dan in de winkel... Microsoft verdient denk ik dik aan de aankopen die direct via Microsoft worden verricht.
Weet niet of het mag maar gister vond ik via budgetgaming de website www.xboxlive48.nl en heb een 1 maand kaart gekocht betaling gaat via IDEAL had de code vrijwel direct binnen.
één van de beste websites voor codes vind ik www.offgamers.com 20 euro voor 2100MS Points Je kan er echt op alle manieren betalen die je maar kunt bedenken, zelfs IDEAL !!!
ik bestel zelf altijd via www.livekaarten.nl Het werkt in principe allemaal hetzelfde.. het is allemaal goedkoper dan microsoft zelf
Dat gaat via een Wholesaler, Die koopt het ergens groot in en verkoopt het digitaal weer door aan de sites. grote sites waar ze nog goedkper zijn kopen het zelf vrij goedkoop in. Ik heb zelf een waslijst met wholesalers/contacten die dit doen. Ik verkoop ze zelf ook via mijn site maar alleen die codes waar van ik weet waar ik goedkoop in ben. De concurentie is moordend hierin