Ja hoe gaat dat eigenlijks met die Games on Demand shit enzo. Kun je dat ook betalen met MP points. Ik wilde dat een tijdje terug proberen, maar het wilde van geen kant. Ik zou niet weten hoe het gaat. Er staan euro tekens en cijfers achter de Demand games, maar had liever gewoon MP points gegeven door die games.
Dat kan ook gewoon hoor, kost wel flink wat punten. Gewoon doorklikken en het staat er vanzelf dacht ik. Maar de meeste games kun je beter gewoon ergens online kopen, want die Games on Demand zijn zwaar overpriced.
Dat had ik ook door. Ik was ook niet echt van plan een te kopen, maar meer uit nieuwsgierigheid even bekijken enzo.
Als je een gamertag ziet die begint met een heel stoer bijvoegelijk naamwoord (zoals Super, Dark, Black) gevolgt door een stoer zelfstandig naamwoord (Fighter, Warrior, Soldier) is het 9 van de 10x een Nederlander heb ik geleerd.
Ik koop ze echt al jaren bij www.livekaarten.nl Nu helemaal met die nieuwe eigenaar! Zeer betrouwbaar en goedkoop!
Je bumped een oude topic en je hebt 4 berichten... je eigen site dus lijkt me? Punten zijn goedkoper bij 1stoppoints.com als ik het goed type en live goedkoper bij gamehubs of cardcodes of zo.
Hier kan je nogsteeds snel 200ms points voor je Amerikaanse account binnen halen en na een paar weken opnieuw 100, wat je meerdere keren kan doen.
Ik had dat gedaan maar nooit die punten ontvangen op mijn Amerikaanse account. Wel beide bevestiging emailtjes gehad destijds: Order Details: Confirmation #: 410538100000601 Item Description: 100 Microsoft Points Quantity: 1 Credit Value: 100 Credit(s)
Van hoelang geleden? Mijn laatste order is van een paar weken en ook nog niet gemaild. De eerste keer duurde het trouwens ook wel een tijdje.
Ik heb nu bij bij Bing Rewards 400 punten gespaard,maar hoe kan ik in bezit komen van die 400 msp die je kan kopen met die rewards,als ik die kaart in mijn mandje doet hebben ze het over een adres e.d maar wordt het niet per email verstuurd?
Als het goed is gebeurt het via de mail, maar hebben ze toch gewoon een adres nodig. Maar je zult het toch nooit krijgen. Hell, mijn account is suspended precies omdat ik die MS points wilde hebben. Nooit ontvangen dus. edit: Sorry, niet suspended, maar closed: