Ha lolz, ey moeten we dit niet tegen microsoft veretellen dan hebben ze weer een gat in de markt: XBOX MUTSUHHHH! 1 euro maar! Als microsoft nou een beetje modieuze kleding lijn begon met als merk naam x-style, x-wear or whatever. Zouk het wel kopen (mitst het niet te duur is!)
Maar als ie hapert bij filmpjes moet ie toch sowieso terug?Je gaat toch geen 300 ballen neerleggen voor een apparaat en dan denken van "het maakt me niks uit of ie hapert, maar als ik zo'n te gekke muts kan krijgen dan stuur ik em meteen op natuurlijk"
Stuur je box maar naar mij toe... maar nee Support is zeer goed van M$ ja...scoren ze bij mij ook goed mee Top Notch!!
Ik kan mijn fannetje duidelijk horen terwijl ik er toch meters vanaf zit. Is dat normaal of zijn er Xdozen die vrijwel onhoorbaar zijn???
Wat is hard? Als ie ongeveer net zo veel lawaai maakt als een PC of PS2 is het normaal.Klinkt ie als een stofzuiger dan niet capice?
Bwaaghagagahghaahahhah, regel dat maar ergens anders. *Jeez, wat een geldbedragen gaan er toch om in het xboxwereldje.
Zodra ik terug ben van vakantie stuur ik heb op. Maar ik dacht dat ie bij iedereen een beteje haperde maarja heb nie voor niks 479 euro betaald. Dat ding gaat back.
Het is wel schandalig hoeveel mensen allerlei verschillende problemen hebben met die boxen. Ik ben er niet gerust op dat ie het goed doet en blijft doen als ik hem eenmaal terugkrijg. Gewoon blijven terugsturen totdat het goed is!!!!
Xenoir : Daar hebben we een xbazarforum voor. Duh.... of ik het serieus bedoelde van die verkoop..... ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- Die service is wel oke, ik heb alleen het gevoel dat UPS me XboX aardig heen en weer heeft geschud tijdens de verzending, de doos was overal vies en de hoeken ingedeukt....ff testen maar..
Neej!!! Meen je niet!!! Dat had ik echt niet door!!! Jeez dude, ik ben Xenior....DUH.... ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:- ]:-