1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft vergroot capaciteit gratis Hotmail naar 250MB

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door ErroX, 24 jun 2004.

  1. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik gebruikte gmail meer voor als "erbij" , meer voor de opslagruimte eigenlijk.
    Ik weet niet waarom maar toch vind ik hotmail zelf net ff wat lekkerder werken als gmail, dit kan ook komen omdat ik niet al te vaak met gmail werk :)

    Vind het iig wel lekker 250 mb! Raar trouwens dat ik tot nu toe de enigste persoon van mijn vriendengroep ben die al 250 mb heeft... denk zelf dat het komt omdat ik heb ingevult dat ik in Amerika woon en hun niet :D
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Die opslagruimte is zekers chill, maar 10 mb aan bestanden verzenden ook :) Hoef ik niet telkens mijn bestanden in 2'en te delen:)
     
  3. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil mijn account ff op amrika zetten maar weet iemand hoe een amerikaanse postcode eruitziet? :p
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds 2 mb bij hotmail. Moet ik er iets speciaals voor doen om m'n account tot 250 mb up te graden of gaat dat automatisch ?
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Het gebeurt automatisch maar de hele omzetting gebeurt in fases.

    Wel irritant is nu de integratie van de Hotmail site met messenger....Internet Explorer crasht om de haverklap daardoor als ik mijn Hotmail wil checken. Hebben anderen dit ook? En ja, mijn Windows is 100% bijgewerkt...
     
  6. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    nope ik heb er geen last van
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ze mogen van mij eerst eens Hotmail wat sneller maken, al val het de laatste tijd wel mee. En die irritante topframe bij het volgen van een link moet ook zeker weg.
     
  8. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmz heb geen problemen met een crashende explorer :eek:

    En ja idd, vind het ook erg vervelend dat het af en toe gigantisch traag is, ff je mail checke ben je soms ook kwartier verder 8)
     
  9. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook nog niet, maar ik wacht geduldig af :cool:
     
  10. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel, maar volgens mij hebben alleen degene die hebben ingevuld dat ze in Amerika wonen ipv Nederland de upgrade gehad. Dus even aanpassen als je gebruik wil maken van de 250 MB.
     
  11. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niemand hoe een amerikaanse postcode eruitziet? ik wil hem nl ff op amerikaans zetten?!

    /edit na lang zoeken heb ik eindelijk ene amerikaanse postcode gevonden maar nu is mn msn nog steeds 2 mb
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ineens heb ik 250 MB.
    (ik woon ergens in Amerika (voor XBL Alerts :))
     
  13. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net even een nieuwe aangemaakt en ook ingevoerd dat ik in de vs woon maar ik heb nu 25 mb.......
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    hm...dat is dus de reden dat ik wel 250mb al heb en de rest van me vrienden nog niet... heb namelijk ook eens Amerika ingevoerd :)
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja maar dan moet je toch postcode invoeren, en hoe ziet er een Amerikaanse postcode eruit? :+
     
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    5 nummers dacht ik...
    of is dat engels?
     
  17. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik gewoon mijn eigen postcode ingevuld, en deed ie het toen ook. (weet niet 100% zeker)
     
  18. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Een week geleden heb ik in mijn hotmail profiel het land veranderd in: Verenigd Koninkrijk (UK) en sinds gister is het account van 2 mb naar 250 getransformeerd :)
     
  19. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb als staat alabama gedaan en als postcode 35010. heb nu ook 250 mb voor spam en 1 gig voor normale mail ;p
     
  20. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Moet je dan persé een nieuwe maken of kun je ook gewoon je gegevens veranderen?
     

Deel Deze Pagina