Als ze in plaats van het jaarlijks uitbrengen van een licht verbeterde sportsgame nou eens er wat langer de tijd voor nemen en direct een echte kwaliteits game afleveren. :{ Alleen dit zou ze veel meer geld kosten en minder opleveren dan ze nu al doen. Helaas worden EA games massaal gekocht, zolang iedereen op de merknaam afgaat zullen ze hun games niet ingrijpend veranderen. Maar, nu games als Call of Duty uitkomen zullen ze na Rising Sun toch wat ingrijpender veranderingen aanbrengen in de Medal of Honor reeks. Wat ik tot nu toe van Rising Sun heb gezien begrijp ik echt niet, het ziet er verdacht veel hetzelfde uit als Allied Assault. Vooral grafisch gezien dan.
Come on boys. Ik baal er heus van dat EA niet Live is maar ga niet beweren dat EA alleen maar zeikgames maakt ... vooral EA big is lekker bezig met NBA Street 2 en SSX 3. OOk denieuwe NFS is veelbelovend.... en ik denk ook dat ze binnenkort LIVE gaan.
Electronic Arts is zeker niet slecht, alleen de sportsgames vind ik nogal uitmelkerij. Dit moeten ze toch anders gaan doen, maar voor de rest valt het nog best mee ook.
Een leuk lijstje: Fifa - Pro evo soccer 3 (als deze komt op Xbox) Moh - Call of Duty NFS - Project Gotham of 1 van de vele andere SSX - Amped 2 NBA Street - NBA Live of 1 van de andere Zo kan ik nog wel ff door gaan...
Ik weet niet of dit al eens gepost is, maar ik weet ook dat Sony met EA een contract heeft gesloten waarin staat dat EA tot 2005 op de console's alleen de PS2 games online mag laten gaan