1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft wilt Nintendo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door darkmaster_85, 4 aug 2004.

1. Overnemen lijkt me geen goed idee (voor Nintendo).. Gates zegt het niet voor niets op die manier.

Samenwerken zou altijd goed zijn tegen de playstation3. Dat is in ieder geval een concurrent minder. Maar aangezien Microsoft en Nintendo agressief en zelfstandig zijn, zal dat niet snel gebeuren.

Ik zou het ook niet willen. Geen enkel spel van de GC wil ik hebben.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2004
  2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Er wordt nergens gezegt dat Nintendo samen gaat met MS hoor.. Reken er maar niet al te veel op.

3. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat nintendo weer zijn gouden jaren meemaakt en xbox gaat het helemaal verliezen qau game-aanbod ;) en ps2 heeft het goede van beide zal dus nooit verliezen

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    gewoon Xbox. Leer ons Microsoft kennen... MS 'neemt over' ipv 'fuseren' als het gebeurt. En dan word Nintendo gewoon een onderdeel van MS

5. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    dit is weer een recall van een jaar 1,5 jaar geleden, toen was Microsoft zwaar actief bezig Nintendo over te nemen.. en te willen nemen..

beetje oud nieuws als je dit mij vraagt, want microsoft is al paar jaar in NINTENDO Interested. Jaar geleden zei Nintendo al zwaar nee... maar natuurlijk wil Bill het blijven proberen. Dus dit is niks NIEUWS... alleen voor de Noobs die even een "bericht"lezen en denken : "hey , cool wist ik nog niet "
    word er een beetje moe van.

pfff...

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Nintendo bestaat al meer dan 100 jaar, begon met kaartspellen.

Er zitten voor- en nadelen aan een samenwerking. Het zou wel zonde zijn als Nintendo opeens zou verdwijnen, kwa naam dan.

Nintendo is heel sterk in mobile gaming + hun sterkte characters!

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Overnemen wil toch niet zeggen dat ze samen aan één console gaan werken. MS kan ook geld in Nintendo pompen en zelf de winst opstrijken. Dat zou een goed gegeven zijn.
    Maar als Nintendo alleen games voor de Xbox gaat ontwikkelen zou ook vet zijn :cool:

8. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er is niks nieuws onder de zon. Paar jaar geleden wou men dat ook...

9. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Tja maar jij hebt geen bijna monoplypositie in de besturingssystemen van computers... en Bill dus wel....

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daarnaast wordt, zoals ik al probeerde aan te geven, de quote uit zijn verband gerukt. Vergelijk het met een club als FC Zwolle dat zegt "Als Ruud van Nistelrooy opbelt en vraagt offie bij ons mag komen voetballen, dan zeggen wij geen nee!"

11. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je op meer dan alleen een enkele qoute moet oordelen. Een quote wordt altijd uit zijn verband gerukt, want het verband is er simpelweg niet.
    Begrijp me goed, ik zeg niet dat het waar is of niet waar is. Ik wil alleen duidelijk maken dat niemand had verwacht dat iemand in een "snelle wereld" in staat was een monopoly op te bouwen, laat staan te onderhouden....

Laatst bewerkt: 4 aug 2004
  12. (EXG)LINK

(EXG)LINK ?

Leuk Bevonden:
    1
    ik zie het egt nog niet gebeuren hoor, laat het ook maar zoals het is. Die concurrentie is alleen maar goed en komt ons ten goede. Maar ben nou eens eerlijk... Wie gelooft hier nou egt in??? :p

13. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    (EXG)LINK ik ben het met je eens.

Als Nintendo wegvalt als concurrent gaan de prijzen alleen maar omhoog. Het zou eigenlijk beter zijn als er nog een console komt, want dan gaan de prijzen omlaag (hoe hoger het aanbod, hoe lager de prijzen).

Als MS in de buurt van Sony wil komen zullen ze de prijzen van de games moeten verlagen. Dus van 60 euro naar 40. Of nog lager. Sony zal dan waarschijnlijk wel snel volgen, maar in de tussentijd heb je wel meer consoles verkocht omdat het voor mensen aantrekkelijker wordt om jou console te kopen.

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het best, zolang nintendo maar niet de console gaat maken, dat kunnen ze nl niet goed. Alleen spellen, geen hardware

15. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou wel vet zijn Nintendo game op een xbox. Maar of het ten goede voor de gamers komt betwijfel ik ook. Concurentie is veel te goed in de games wereld. Het beste is om om nog een paar andere consol op de markt te brengen. Bijvoorbeeld die Phantom (Al vraag ik me af of dat iets zou worden) Of een consol van een ander bedrijf De IkeaBox.
    De baas van Ikea is rijker dan Bill dus geld zal geen probleem zijn.
    Alleen weet ik niet of ze bij de Ikea verstand van computers hebben :D

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Maar het hele bericht is gebaseerd op een grap van Bill Gates. Waarom hier serieus op in gaan, of begrijpt niemand het?

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nintendo games op mijn favoriete console. *) Het is als een droom die uitkomt. Dan is er wel minder concurrentie, maar hé, vroeger waren de PS1 en de N64 (ik tel de dreamcast niet echt mee) ook maar 2 concurrenten i.p.v. 3 zoals nu.

18. Of Microsoft koopt Nintendo en komt niet met een Xbox...

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Met wat komt MS dan? Ze moeten wel een neXt-generation uitgegeven, anders is de Xbox ook voor niks geweest

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Waarvan het grootste deel (Perfect Dark, Goldeneye, Banjo Kazooie 1&2, Conker's Bad Fur day, Jet Force Gemini en Donkey Kong 64) van Rare waren. Need I say more? _0/

Deel Deze Pagina