Mocht er nog iemand intresse hebben of een kennis hebben die heel graag een zune wil, ik heb er nog een te koop. Het is de 30gb halo 3 uitvoering . Deze: http://i.gizmodo.com/259877/first-pics-of-the-zune-halo-3-special-edition Ik ben er nog super tevreden over maar wil ivm sporten een (kleinere) 16gb kopen. Ik weet niet goed hoeveel ik er voor moet vragen dus doe een goed bod.
Ziet er nice uit, maar hoe beweeg je door het menu? En voor touchscreen is er niet veel ruimte meer over...
Ja maar dan zou je ja haast geen ruimte meer voor over hebben, tussen tekst en cover. Mmnja tzal ook wel, laat maar uitbrengen dat ding, wil van Zune Verise 1 af
Het scherm zal je vast wel kunnen draaien, daarnaast lijkt die foto van dat het scherm aanstaat er wel ingeplakt dus kan ook fake zijn. Maar als hij er wel zo uit komt te zien heb ik hem van dag 1! Ik ben nog steeds gek op me 30gb en 80gb vooral als ik al die mensen met Ipods in de bus zie kijken van 'wat is dat?!'
Aauw das jammer! Dan maar wachten tot aankomende lente dan ligt hopelijk de Zune 3 hier in de winkels.
Niet bij Nederlandse winkels in iedergeval, het enige wat je kan doen is Marktplaats en eBay in de gaten houden. Zo ben ik ook aan mijn 30gb en 80gb gekomen.
2009, volgens de directeur van Microsoft France zou hij in de herfst in de winkel moeten liggen. Het gaat hier om de Zune 3. Maar het gaat al jaren zo hoor, het was eerst lente 2008, toen lente 2009 en sinds een tijdje is het herfst 2009... erg vervelend dat uitgestel.
Ja ik weet wel dat hij eigenlijk al een tijdje in europa moet zijn maar iedere keer weer uitgesteld. Nu word het tijd om in europa te lanceren.
Hij komt herfst 2009 (BEVESTIGD) BEste mensen volgens de site van www.mszune.nl is de zune bevestigd in europa en nog meer continenten. Lees hier het volledige bericht. http://www.mszune.nl/439/bevestigd-zune-komt-deze-herfst-naar-europa
Nice! Das mooi nieuws voor de mensen die nog geen Zune hebben, daarnaast word het dus een Touch screen. Wat ik dan weer wat minder vind, dat gedruk op het scherm die vette vinger strepen erop. Maar ben wel benieuwd of het op de foto's lijkt die ik eerder had gepost, ziet er wel tof uit dat wel.
Zou vet zijn als het die word, touchscreen vind ik wel vet heb ook een htc en vind het wel goed werken, vette vingers zie je niet op het scherm zelf, alleen op dat glimmende zwart.