1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft's beste launchtitels voor de Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 18 aug 2005.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Toch wel een mooie lijst.
    Vooral Perfect Dark Zero, Kameo en PGR3 zijn echt toptitels, en dat bij de launch.

    Weet iemand of de games ook hier eerder in de winkels zullen liggen?
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Ik hoop en dénk het wel!
    Aangezien dit ook al in de VS gebeurt, lijkt het mij wel logisch dat dat hier ook in Europa gaat voorkomen.

    Lijkt mij ook wel zo prettig, als ik PDZ en een PLay & Charge Kit al in huis kan halen, vóór 2 December.
    Hoef ik alleen even mijn Xbox 360 op te halen, en kan gelijk wanneer ik thuis ben beginnen.

    Ondertussen heb ik dan natuurlijk al de handleiding van PDZ gelezen, zodat ik precies weet wat alles is :).
    Maar als dat allemaal al optijd verkocht wordt, zullen de rijen enz. meaby ook wel wat korter zijn.
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je soms een link naar waar ik veel info vind over die batterijen en die 'play and charge kit' ?
    Bij de 360 premium pack krijg je dus een wireless controller met 2 oplaadbare batterijen en een adapter..maar wat is dan die 'kit' ?
     
  4. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    20 euro valt wel mee
     
  6. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wilt iedereen nou die Play & Charge Kit. Snap ik echt niks van. Wat is het voordeel tussen batterijen en een P&C Kit. Batterijen zijn soms duur. Maar je hebt ook goede PPhilips batterijen die niet echt duur zijn.
     
  7. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Het voordeel van de play & charge kit is dat het hier gaat om een oplaadbare accu + oplaad kabel

    Wanneer je dus aan het gamen bent, en je controler geeft aan dat ie bijna leeg is, dan plug je deze kabel erin, en je kan gewoon door gamen, terwijl je controler weer oplaad!

    Wanneer je deze play & charge kit niet hebt zul je (wanneer de batterijen op zijn) Je controler uit moeten zetten, uit elkaar moeten halen, batterijen moeten vervangen, opnieuw bij 360 aan moeten melden, en dan kan je weer verder!

    Play & Charge kit is dus veel handiger in gebruik! :)
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, stel je koopt PDZ en je zit in een spannend gevecht on-line.
    En dan krijg je een signaal door dat je controller op is.
    Nou dan wil je gewoon echt die Play and Charge kit hebben.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Jeps, ook voor mij de reden dat ik onmiddelijk een Play & Charge Kit wil halen.
    En uit ervaring bij mijn Mp3 speler weet ik dat ik Accu fijner vind.
    Eerst MP3 speler met Batterijen gehad, en nu een I-pod Mini, dus accu.
    Merkt dat ik een accu prettiger vind.

    En het is wel zo prettig om onmiddelijk door te kunnen gamen. Gelijk kabel erin pluggen en door gamen!
     
  10. Geoff

    Geoff Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de launch van de Xbox 360 persoonlijk één van de betere die ik al gezien heb. Er zit voor ieder wat wils in de launchlijst met daarbij toch wel veel belovende titels als Kameo, PDZ (Perfect Dark Zero), PGR3 (Project Gotham Racing 3, Amped 3, etc. Ik snap niet dat er mensen zijn die zeggen dat hier geen toppertjes tussenzitten...
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind persoonlijk dat er 3 hele sterke titels bij de launch aanwezig zijn: Perfect Dark Zero, Kameo en PGR3.

    Zoals je al zegt, wat ieder wat wils.
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zeker niet als je je bedenkt dat hier niemand écht op een 360 heeft kunnen spelen. Ik bedoel...die demo lvl's van de Gameplay, bij de MM of een andere gameshop is een goede indruk. Maar je kunt verder vele factors niet bepalen van de game en dus loop je het totaal plaatje mis. Een échte mening over héél de game kun je nog niet hebben vind ik.
     
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, helemaal mee eens. Heb op de Gameplay lekker kunnen genieten van de X360. Maar had een stuk langer willen spelen. Heel de tijd dat je eindelijk kan spellen, staan er van die apen in je nek te heigen. Had nog even PDZ gespeeld. Is wel leuk, maar kwam niet verder voorbij een achterlijke deur... Als je lekker thuis op je bankie zit, kan je dat lekker op je gemak doen.

    Ff over die P&C Kit: Mja, nu ik er over nadenk koop ik dat ding dan toch maar. Is denk ik toch beter...:) En ja.. die prijs valt wel erg mee natuurlijk:D
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie PGR3 als beste launchtitel.
    Ik hou van racen, het laat zien wat de 360 kan en de Live functie is eindeloos! Je kan serieus racen of met aantal gezellig in het weekend met biertje / chips wat rustig op circuits rijden en kletsen.

    Vaak genoeg bij PGR2 gedaan :)
     

Deel Deze Pagina