1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft's beste launchtitels voor de Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 18 aug 2005.

  1. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    jah das alltijd het enige minpumtje die rot €
     
  2. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    al die games ownen als een tiet :D
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Een ongelofelijk stom makkelijk antwoord op de hoofdvraag.
    Maar toch heb je gelijk maar al had je eehm 90 euro of 60? Welk spel zou je dan kopen?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja.. Er zijn zoveel coole games maar al zou ik 60 euro vinden ofzo:D Dan zou ik voor Saint's Row gaan.:)
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Is weer een GTA look alike he zouden een hoop mensen zeggen... ik zou zeggen dat het er totaal niet op lijkt... qua graphics iig... maar ik weet niet of het een goede game wordt... jij wel anders kies jij het niet. Maar ik geef die 60 eurie dan uit aan oblivion he
     
  6. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer gaan die gasten nou eens komen met echt in game filmpies van PGR3... want ik wil nou wel eens zien hoe het er uit gaat zien.
     
  7. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zowiezo voor perfect dark zero en kameo denk ik.
    en ook Call of duty 2 en Elder scrolls oblivion lijken meesterlijk te worden.
    dan nog Quake 4 en nfs most wanted en ik zit echt in pure geldnood denk ik :)
     
  8. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Xbox Net verkocht met al mijn spellen, en flink gewerkt. Dus het geld voor de xbox 360 ligt er.
    En dan is het natuurlijk games aanschaffen. Ook daar is het geld voor nu :9 , maar toch natuurlijk even kijken aangezien het een hele Investering wordt.
    Maar Oblivion wil ik zo wie zo halen met de Launch. Dan eigenlijk ook wel Saints Row. Maar dat ligt er gewoon aan wat de review's zeggen.

    En uiteindelijk Ghos Recon 3 of Battlefield op de Xbox 360 :) .
    Het liefst dat ik in elk geval wel meer spellen dan één kan spelen op de Xbox 360 bij de Launch.
     
  9. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    @ mistery x

    oblivion zou 150-200 uur gameplay moeten bevatten
    als je die als launchgame neemt en je er op toelegt kun je je 6 maanden enkel met dat bezig houden,lekker goedkoop :)
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Okey, klopt :D :9 !!

    Maar wat afwisseling op z'n tijd is nooit weg. Beetje GTA stijl mensen beroven enz. in saints row, altijd leuk. (hoop ik) en met Ghost Recon 3 gewoon ECHT STIJL oorlog voeren op xbox live :D !!
    Oftwel, KAN NIET WACHTEN!!

    gewoon één minpunt dat ik mijn Xbox al kwijt ben, PES 5 zal ik niet spelen :mad: !
    Aangezien hij ook niet op de Xbox 360 komt, (in oktober meaby een keer volgend jaar, is PES6 er volgens mij al :cool: ) wordt het TOCH maar een keer (tegen mijn principe in O-) ) Fifa 2006 halen, aangezien ik GEK ben op Footies.
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben eerlijk gezegd ook heel benieuwd naar ridge racer 6... Op de tgs gaat hij waarschijnlijk(ik weet het bijna zeker...) speelbaar zijn. Misschien is deze game ook wel heel mooi,...en deze is normaal gezien ook een launchgame:).
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zie zo juist op www.xboxyde.com een matig filmpje van Maden 06
    wordt dit ook een lauch game (zier er natig tot onvoldoende uit??? overigens
     
  13. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    het komt ook nog steeds op de huidige consoles uit he,is gewoon filmpje van de versie voor de xbox
     
  14. valley man

    valley man Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk, ik wil hem wel bij de launch halen. Ik zie Elder Scrolls wel zitten, maar Kameo en Perfect Dark vind ik dan ook wel weer heel erg leuk. Keuzes keuzes keuses. |:-
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik zie toch echt xbox 360 staan aan het einde???
     
  16. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps,ja foutje van mij |:-
     
  17. miko85

    miko85 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    final fantasy is egt de ENIGE reden voor mij om een playstation te halen en nu komt die ook naar de xbox360 hahahaahahhaha dag sony:D
     
  18. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel beter dat ze de launchtitels een beetje verpreid hebben, het waren namelijk bijna allemaal goede titels en ik wist niet welke ik nou moest kopen(ik heb een klein budget). Op deze manier zal ik meer titels kunnen kopen :)
     
  19. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja en om GTA hoeven we het ook niet meer te doen aangezien wij Saint's Row,2 Days to Vegas enb APB krijgen.

    Trouwens de PS3 gaat tegelijk gereleased worden met de nieuwe GTA. Alleen ja GTA komt eerst weer zo'n half jaar toen jaar voor de PS3 only! Maarja ik houd het lekker bij Saint's Row
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    van wat ik van saints row heb gezien is het voor mij nu al duidelijk dat die game niet de kwaliteit van gta sa gaat halen, laat staan van de nieuwe ps3 gta
     

Deel Deze Pagina