1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft's beste launchtitels voor de Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 18 aug 2005.

  1. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben niet van plan om saint's row te gaan kopen..

    ook heb ik nooit het gevoel heb gehad dat het een topgame zou worden.. trok me niet aan maarl ik vele mensen erover hoorde die hem wel meteen willen kopen.. dus dit is niet echt goed nieuws voor sommige members hiero ;)
     
  2. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je inderdaad helemaal niet goed gekeken. Kameo is, zeker grafisch, 1 van de indrukwekkendste titels die verkrijgbaar zijn bij de launch

    Ben het helemaal met je eens
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2005
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Take-Two heeft de volgende launch games bevestigd: NBA 2K6, NHL 2K6, Top Spin 2, Amped 3 and Elder Scrolls IV: Oblivion
     
  4. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    IK ga voor PGR3 en misschien Project Dark Zero. verder zou ik et ff niet weten. Denk dat Kameo niet echt mijn game is. Oblivion lijkt me wel indrukwekkend als je echt kan verdwalen in een virtuele wereld, hoewel ik niet echt veel gedult heb.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Geloof me zelfs jij zal onder de indruk zijn van Kameo :eek: ... ik dacht eerst ook das nix ... toen ik het spel speelde dachtik iets anders ... WOW
     
  6. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja zoiets...

    Nee bedoel als de geruchten kloppen dat deze beide games uitkomen met de release. Als dat dus zo is koop ik ze beide + natuurlijk Kameo!_O_
     
  7. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo..........ik had het hier niet over de graphics of iets dergelijks, die zijn prachtig. Ik bedoelde meer het concept. beetje teveel fantasy denkik. Maar misschien veranderik wel van mening in de nabije toekomst.
     
  8. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @ale gertje
    gast jij spoort niet :) :9
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb juist dat filmpjes van xo5 van kameo gezien(dat van 20 min), en ik kan maar 1 ding zeggen: HOLY FUCK DAT WAS COOL!!!!!!!!
     
  10. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha Ryuchunk, dankje! Hoezo?
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Javdalen
    had Ghost Recon 3: Advanced Warfighter een beetje mooie next gen graphichs. word waarschijnlijk de game die ik er bij ga halen maar is het wel een beetje vet?
     
  12. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Het speelt echt wel lekker, maar het heeft echt niet de graphische pracht van de filmpjes die op internet zijn verschenen!

    Single player miste het echte gevoel van in een oorlog zijn (de ghost in het spel zijn natuurlijk wel special forces, maa alsnog. Als je een tegenstander tegen komt en je gaat hem neer schieten, daan kruip je weg....beetje opzij......richten...........trekker overhalen......................................en dan (zonder het gevoel dat je echt schiet) valt de tegenstander neer.... :confused:) Dit gevoel komt denk ik voornamelijk doordat er in de singleplayer nog geen rumble functie zit, en teruslag van het geweer is ook niet te merken....

    Dit zijn zeker dingen die ze nog gaan fixen.

    Bedenk wel dat dit HELE spel (de ontwikkelaars werken zo) "nog" maar voor 65% af is nu!!!!!!!!

    Multiplayer was ik eerst ook niet echt gek van, maar na een potje tegen de developers, ben ik er toch wel een stuk positiever over! Het speelt iig heeeeerlijk!!

    Het level wat ik tegen hun gespeeld heb was op een tropisch strand, en als ik het dan vergelijk met bijvoorbeeld FarCry (is toch een vrij goede vergelijking voor een tropisch strand in game :)) Dan mis je best wel wat graphische dingen. In vergelijking met Farcry ziet de zee (het water) er niet echt goed uit, en als je bijvoorbeeld in het zand schiet, mis je toch en het "realisme" (niet dat ik zo heel veel in het zand heb geschoten in het echt hoor ;))

    Voor nu dus kwa gameplay erg goed (maar niet zo veel beter dan op de huidige Xbox) En graphisch voor mij toch wel beetje teleurstellend.......

    Maar dat is voor NU he!!!! Op 65%!!!! Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat als ie af is het wel een top spel word! En hoop echt dat ze toch een aantal dingen wel gaan verbeteren........ Maar heb vertrouwen in ze :) (ze zijn iig heel vol van hun spel)
     
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    De freaking fucking game komt pas in februari, ik kom thuis, rustig op mijn pc, en laat ik het je zeggen, Dit wilde ik niet lezen!:mad:
     
  14. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    had nog een filmpje gezien en ik kan je zegen dat als het er zo uit komt te zien dan mogen ze hem houden
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Meen je dit, dit was een titel die ik samen met PGR3 wou gana halen. :'-(

    Nu moet ik gaan kiezen tuusen GoW en GR3, da's niet leuk. :9
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    maar ik heb een vraagje, gears of war komt toch pas in 2006 uit he?
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhu, begin 2006 en nu dus Ghost Recon 3 ook, dat wordt kiezen. |:-
     
  18. Ramirez

    Ramirez Negima!

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje , ik wil 2 games voor me 360 .....welke 2 zijn must have ?? ik denk zelf aan kameo & perfect dark zero
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    _O_ geniaal :9


    Tis een questie van smaak, en waar jij van houd.....Race, adventure, fps....
     

Deel Deze Pagina