1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Microsoft's beste launchtitels voor de Xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 18 aug 2005.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Klote, ik had gehoopt dat Kameo een launchgames zou zijn, maar 01-01-2099 duurt nog wel even. Ze zijn wel heel grondig bij Rare....

    Dit vind ik er beter uitzien overigens: http://www.gcshop.nl/browse.php?pl=360
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de release date niet zo super, zijn maar 9 games? Ik dacht altijd dat het er minimum 15 gingen zijn, minimum dan he, omdat men in het begin sprak van 25 games bij de launch dacht ik ,trek daar 10 van af, en je hebt een mooie release, maar nu zijn er een pak meer van afgetrokken,spijtig...
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik heb mijn keuzes beperkt tot deze:

    Call of Duty 2 of PDZ
    Kameo of Elder Scrolls.

    Ik vind dit echt moeilijk...maar wel leuk *)
     
  4. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel is het voor mij PDZ.
     
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik in ieder geval PGR 3 erbij neem, Misschien nog Fifa 06 erbij
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik zag dat Fifa 06 hetzelfde is als voor de normale Xboxversie, maar dan wat opgepoetst...ik wacht liever op een echt next-gen voetbalspel.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik haal Oblivion zeker met de release :)!
    Had Ghost Recon 3 ook erbij besteld, maar die is dus helaas uitgesteld. En net als Boss vind ik het allemaal een beetje terleurstellend. Eerst HEEL wat beloven, maar nu valt het allemaal vies tegen.

    Gelukkig dat Oblivion zo grandioos groot en TOF is, dat ik het wel uithoudt tot de Release in Februari van Ghost Recon 3 :)!
     
  8. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    @mystery x
    joh dat uitstellen dat hoort er nou eenmaal bij, want geef toe je hebt toch liever een game die goed is dan een game die snel afgeraffeld is , tog ? :)
    trouwens zijn er nog genoeg vette games zoals perfect dark zero en kameo he ;)
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Klupt :)!
    Maar dan moeten ze ook niet 25 games beloven met de Launch en er vervolgens 9 uitbrengen! 8)
    Dan vindt ik dat je iets toch niet goed hebt gedaan in de planning :cool:
    Maar er komen idd zat andere spellen jah:).

    Maar met de Launch wordt het gewoon Oblivion, en verder zien we dan wel.
    Ghost Recon 3 bestelling laat ik gewoon staan op Gc-shop. Heb namelijk al betaald, en dan zie ik hem in Februari wel een keer verschijnen :p!

    En idd, liever LATER een TOP GAME dan heel vraag een Afgeraffeld kl*te spel:+
     
  10. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    tsja dat is microsoft he praatjes vullen geen gaatjes :) ;)
     
  11. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je zeker de trailer nog niet gezien, want het ziet er echt ongekend mooi uit :9
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Main Menu van Fifa 06 is trouwes een voetbalstadium waarin je werkelijk met de bal kan rondlopen en tegelijkertijd laad de game een new game of een saved game voor je. Innovatief, maar o zo goedkoop om dit als een opvolger te bestempelen.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb t idee dat de xbox360 veel tevroeg komt want hoeveel games zijn er nu al uitgesteld???
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Zie je ook ingame beelden in die trailer? Tsja, mooi of niet, als de gameplay nagenoeg hetzelfde blijft, blijft het een klote spel :p
     
  15. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor Need For Speed: Most Wanted en PGR 3. en dan wat later oor gears of war die lijkt me echt smullen:9
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik vind het behoorlijk sneaky dat Microsoft ons zo in het duister laat over welke games op 2 december beschikbaar zijn, terwijl ze ons wel die vieze pre-orderkits aansmeren. Ze spelen behoorlijk in op het gevoel dat er lang niet genoeg zijn, zodat de meesten zo'n kit aanschaffen. Uiteindelijk heeft bijna iedereen dan zo'n 360 op 2 december met de keuze uit een handjevol spellen.

    Marketing is de duivel.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    /nix
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2005
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het eigenlijk wel prima dat er het een en ander wordt verschoven. Ten eerste komt dit hopelijk de kwaliteit van de games te goede en ten tweede maakt het de keus wat makkelijker. Er staat namelijk zo veel moois gepland: Perfect Dark, Kameo, Oblivion, PGR3, Call of Duty 2 en Quake 4 is het eerste wat mij zo te binnen schiet. Ben dus wel blij dat Ghost recon is uitgesteld, want dit maakt de keus weer wat makkelijker voor mij.:)
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja die keuzes ook altijd. Ik heb echt geen idee of ik nu PDZ of COD 2 moet kopen...
     
  20. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd.......ik zit ook tussen die twee te twijfelen. PGR3 komt zoieso maar er moet echt een degelijke shooter bij.
     

Deel Deze Pagina