1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Middle-Earth: Shadow Of Mordor

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 26 aug 2014.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tja....voor wat het waard is he. Een poster op Gamefaqs

2. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Kan niet wachten om zometeen te starten

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.349
    Waar heb je hem vandaan dan?

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Waarschijnlijk US psn store. Twijfel zelf ook of ik hem niet gewoon via de Amerikaanse shop koop of tot vrijdag wacht. Wel zin in deze game.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Gewoon wachten op DF.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ik zo lees op Neogaf en mensen die pixels tellen etc. Is de One versie 900p met locked 30 en de PS4 versie 1080p met 30fps. Zeker geen 60fps zeggen ze.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yep. op Gamefaqs zeggen ze het ook.

8. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Even een middag het spel gespeeld en ik vermaak mij er zeer mee, ik maak mij niet druk om de resolutie en de framrate is stabiel. Het spel speelt echt als een mix van AC en Batman, geen slechte keuzes dus. Qua lore ben ik helemaal fan van de LOTR wereld, het nemesis systeem is goed uitgewerkt en er is genoeg te unlocken en te doen. Ik heb op het moment wel minder de behoefte om te gaan freeroamen zoals ik wel altijd doe in AC of Batman, misschien komt dat wel als ik meer skills heb geunlocked. Puntje van kritiek is dat ik niet echt kan wennen aan de camera als je aan het freeroamen bent, tijdens gevechten is de camera prima maar ik ben gewend dat als ik mijn stick naar beneden doe dat de camera hetzelfde doet maar deze is inverted.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je dat niet veranderen dan in de opties?

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gelukkig speel ik altijd inverted. Maar lijkt me idd sterk dat je dat niet kunt aanpassen ...

11. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Via US store gedaan of..?

Zou wel lekker zijn als er een paar stores even de game in de verkoop doen, maar het ziet er naar uit dat ik hem op zijn vroegst donderdag kan verwachten.

Weet je..

Fuck it, fuck maar even dat resolutie en fps gedoe. Ik moet deze game in mijn aderen hebben en wel nu.

12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik speel altijd inverted qua aiming maar de camera wil ik altijd op normaal hebben, het voelt ongewoon anders. Ik kan alleen het aimen aanpassen, niet de camera.

US store, ik koop alles digitaal. De game kan ik mensen echt wel aanraden, dat gehele FPS gedoe is overrated en hetzelfde met de gekochte review scores. Als het niveau zo aanhoudt dan zou ik de game ook een 80+ gegeven hebben.

13. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Maakt niet uit haha, ik krijg net bevestiging dat YGZ hem verzonden heeft. Morgen binnen, YES.

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Had je tijdens de intro/tutorial dat ook al? Heb alleen beginstuk even gespeeld en bij mij werkt camera gewoon normaal. Heb in spoiler gezet tot waar.

Heb gespeeld tot aan het stuk waar je Celebrimbor ontmoet, rest van de game was nog niet geïnstalleerd waardoor ik niet verder kon helaas. En tot daar heb ik geen last gehad van de camera, ook niet stukje met je vrouw.

Eerste indruk is dik in orde, vanavond maar eens wat uurtjes spelen. Bij opties in startmenu staat trouwens wel een optie om inverted aan/uit te zetten, weet niet of dit de aim is die je bedoeld of dat je via ingame menu die optie niet hebt ( heb het niet uitgeprobeerd aangezien ik er geen last van had ).

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Oei, dat zou nice zijn. Nog geen mail gehad, maar wel bij YGZ besteld!

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    YGZ is maar 5 euro duurder dan USA psn toch?

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Schijnt op X1 volgens verschillende Gamefaqs lui er prima uit te zien. Scherp, veel details en een hele soepele framerate zonder drops zeggen ze. Lijkt haast onmogelijk dat het 720p is, maar wel zo te horen 30fps. Kortom...ik denk dat je je echt wel gaat vermaken ermee.

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Yup, scheelt zo'n € 5,- momenteel, 52 ( YGZ ) en 47 ( PSN ).

19. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Jesus die Troy Baker zit ook echt overal in lijkt het. Zat even een review te kijken van Shadow of Mordor en ik vond die stem van de hoofdpersoon al bekend klinken. Ik zoeken en ja hoor hier zit die ook al in.

Kunnen ze niemand anders meer vinden?:+

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou dat vind ik dus geen voordeel meer.

Deel Deze Pagina