Dat hoop ik maar, heb nog geen sms gehad iig. Las op een ander forum dat ie ook bij de Media Markt al in de schappen ligt.
Kom net bij MM vandaan, hebben hem nog niet. GM heeft hem wel binnen maar verkoopt hem niet evenals Bart Smit....
De verleiding is groot maar ik wacht denk ik toch even totdat MM weer een 3=2 actie houdt of tot iemand hem op de bazaar zet.
Denk het niet. In deze maanden kopen mensen toch wel. Als het in januari is (ik weet niet, zeg maar wat) kopen mensen echt om het kopen Dit is wat ik denk hoor. Stiekem hoop ik het ook in november ofzo
Even wachten tot vrijdag met deze game, aangezien hij digitaal dan pas unlockt (nadeel als ie net ietsje later in China uitkomt), ben erg benieuwd na alle positieve reviews.
Ik heb hem al binnen van YGZ, damn wat een vet spel. Ik denk dat ik nu al 2 uur gewoon door het startgebied aan het ronddwalen ben, heerlijk! Ik zal straks even kijken of ik een DVR clip kan uploaden (weet iemand waarom ik ze niet kan saven? Krijg steeds een error) Het was zo vet, ik was doodgegaan in een fight met echt 3 captains en 10+ archers. Maar de killing blow kwam van een grunt, dus ik word gereforged en ik ga weer lekker op pad. Kom ik dus die grunt tegen die nu captain is, hij kon niet zo goed tegen executions dus hij werd ergens midden in de fight gechopped. Nu ben ik met een andere captain aan het vechten, en daar is ie weer 'You chopped me up real good, BUT I SWORE TO DESTROY YOU'. Dus ik ben met een stuk of 20 orcs aan het vechten, en op een gegeven moment ren ik gewoon op hem af en chop ik zijn hoofd eraf. Heel casual midden in die fight. Daaaaaaaaaaaaaaaamn. Geniet ervan! WAT EEN GAME