Is dat je eigen filmpje? Eerste fimpje wat ik zie waar ik echt de Arkham combat lijk te herkennen Ziet er gaaf uit
Game speelt lekker weg in ieder geval. Je ziet wel het verschil met de tutorial filmpjes, maar dat zullen wel van die PC filmpjes zijn. Framerate is erg steady! Geen 60fps though, denk toch echt 30 locked. Resolutie durf ik zo niet te zeggen, jaggies vallen erg mee (ik heb alleen DR3 deze gen gespeeld en dat was jaggie fest).. wel een beetje pop-up/in helaas. Maar game is echt mooi om te zien in mijn mening. Jup eigen filmpje. 1e uur ofzo, erg vet om te zien dat het nemesis systeem echt delivered ook.
Voor t eerste uur heb je al best veel moves of niet Had al gelezen dat het spel een bliksemstart maakt, hou ik wel van AC3 ben ik tijdens de 10 uur durende intro afgehaakt gewoon meteen los gaan en gaandeweg het verhaal vertellen
Ja, zieke intro en dan mag je eigenlijk doen wat je wilt. Je begint al met aardig wat dingen, maar geloof me er is nog heel veel meer te gaan.
Ziet er goed uit mensen. Eindelijk eens een nieuwe gameplay feature en niet alleen betere graphics. Staat bij mij al in de Steam queue, als mijn volgende game. Super benieuwd!
Geweldig dat filmpje van @ThunderCrasH. BRUUT! lijkt alleen wel of die orcs infinite spawnen? Eerst was je over met die twee mini bosses en ineens zijn er weer nieuwe orcs... En die orc die kon vluchten, en dus survived, wordt die ook sterker, of alleen bij een kill van jou ? Benieuwd naar de PC versie met Ultra textures op kaarten met 6GB vram ?? Eurogamer bekeek de verschillen
Orcs blijven maar komen in strongholds, de reden dat ze bleven komen in dat filmpje is omdat die 2e captain op zijn hoorn blies voordat ie me aanviel (dat kun je zien op een gegeven moment ergens). Ik weet niet of ze sterker worden als ze vluchten, kan het wel even in de gaten houden. Doorgaans krijgen ze meer power door power struggles met andere Uruks en eventueel in fights met jou. Edit: wel grappig.. die ene captain uit mijn filmpje kom ik nu continu tegen en ik kan mezelf er niet toe brengen om hem te doden dus ik laat hem steeds ontsnappen. Hoe kan ik nou een uruk doden die me altijd aanspreekt met 'Young man!' of 'Laddy boy!'
Captains worden inderdaad sterker als ze ontsnappen. Zelf iets langer dan 2 uur gespeeld en na even wennen aan alles zat ik er daarna goed in.
Eurogamer heeft een stuk over de HD texture pack voor PC, waarvan monolith aangaf dat ie 6GB videokaart geheugen vereiste: Komt erop neer dat zelfs de twee nieuwe nvidia kaarten, 980/970, niet genoeg geheugen hebben voor ultra textures... Kies je een setting die je kwa videogeheugen niet aankan, heb je kans op stuttering (zelfs een beetje als je fps op 30 locked). Heb je dus een GPU met 2gb geheugen, moet je al uitwijken naar medium textures en die vallen niet mee, volgens EG dan. (of dus 30fps cap met kans op stuttering) Er staat ook dat ze de console versies binnen hebben en er is dus een face-off onderweg om die fps vraag te beantworden.
Nah ik was gewoon benieuwd hoe hij het zelf ervaarde omdat hij duidelijk ook baalde van al die gekke geruchten en troep. Was gewoon benieuwd.
één ding. Op Neogaf zitten alleen maar fanboys, om de X1 de grond in te stampen. Ik geloof dan ook helemaal niets meer, wat voor nieuws Neogaf naar buiten aan het brengen is.
Hebben we al duidelijkheid dan? En mocht het waar zijn, je wist van te voren dat qua specs de ps4 beter was. Maar hoop niet dat het lang duurt voor alles op de xboner smooth loopt
Wat zeggen ze allemaal daar dan? Dat weet ik ook en ik accepteer dat. Maar de geruchten gingen dat het 720p was en 30fps en dat zou aardig triest zijn...zelfs met de problemen die de console heeft, mag dit echt niet. IGN zei in hun review gisteren in een update dat de X1 versie in een 'slightly' lagere resolutie draait en qua framerate tussen de 30 en 60. Maar de echte bevestiging komt wel door DF straks. Niet dat een game niet fun kan zijn in 720p, kijk naar DR3....maar het is triest om zulke shit nu nog te zien op een next gen systeem.
Ze zeggen helemaal niks op Neogaf. Prima topic daar van Mordor. Wel heeft iemand pixels geteld en kwam op 900p uit.
Online wat ervaringen met het nemesis systeem gelezen en het kan ook wel erg tegen je gaan werken. Onder bepaalde omstandigheden kun je war chiefs krijgen die vele malen sterker zijn dan de game bosses en dan zit je aardig in de penarie
Inderdaad opvallend, maar ik heb ook berichten gelezen dat het spel gemiddeld niet meer dan 3,5 Gig aan VRAM inneemt, dus 6 GB is wellicht maar voor enkele momenten nodig. Stopt mij niet om met mijn 4GB kaart gewoon de Ultra textures te proberen. Heb namelijk sterk de indruk dat het spel dan nog steeds soepel zal draaien, zolang je configuratie goed is.
Wow dat filmpje op vorige pagina is wel echt bruut zeg. Ook open wereld lees ik, combat met nemesis ook tog. Fuck, maar deze maand heb ik al Alien Isolation en volgende maand met Unity ook al teveel. Zeker we later dit jaar checken.
Ik ben nu bezig om de laatste battles van Sauron's Army en die zijn echt bruut, net een gevecht gehad waar meer dan 40 orcs en 3 captains op mijn scherm waren. Ik merk wel dat ik meer moet levelen want dat gevecht was te veel voor mijn character. Het nemesis systeem bijft bruut, zeker als een low level orc jou af heeft gemaakt en je ziet hem stijgen in de rankings.