Dat icm een open world rpg en de bizar hoge cijfers...gloeiende wordt het dan toch tijd om te minderen met Destiny?
Had al zin in deze game maar nu helemaal had niet zulke goede reviews verwacht destiny staat al te koop
US Marketplace en/of ik neem aan US PSN ook Anything else....en dan ben je dief van eigen portemmonee. Tenzij je echt perse fysiek wil.
ik wil van destiny de expansions nog wel spelen maar heb wel van de week een fifa 15 opgehaald voor 19,- met die inruilactie, misschien dat ik die meteen maar weer terug breng , hij zit zelfs nog in de seal
Ik heb hem voor 52,70 bij YourGameZone besteld ... Review Cijfers Code: Joystiq – 5/5 Polygon – 9.5/10 IGN – 9.3/10 ShackNews – 9/10 CVG – 9/10 GamesRadar – 4.5/5 GameTrailers – 8.7/10 EGM – 8.5/10 Game Informer – 8.25/10 Eurogamer – 8/10 Gamespot – 8/10 Destructoid – 6/10
Can't fucking wait. Dit weekend nog even Two Towers en Return of the King marathon doen. Ik ben wel nog steeds een beetje huiverig in verband met het feit dat alle review copies PC en PS4 zijn en ik tot dusver nog niks kan hebben vinden over performance van de XB1 versie. De PS4 versie schijnt 1080p/60fps (af en toe drops) zonder tearing aan te kunnen, 900p en voor de rest hetzelfde voor de One? Ik heb hem ook bij YGZ besteld, hoop eigenlijk dat ik hem dinsdag al binnenkrijg. Waardeloos dat de officiële EU release date weer 3 dagen later is.
Dat is 47 euro, voor die 5 euro meer heb ik liever de fysieke versie http://www.yourgamezone.nl/epages/Y...ObjectPath=/Shops/Yourgamezone/Products/17793
Hmmmm, die cijfers zijn wel goed. Nope, nu nog genoeg te spelen. Pik hem wel van de bazaar als een van jullie er klaar mee is
Can't wait, eindelijk een waardige LOTR game. Hopelijk kan de soundtrack een beetje tippen aan de films, niet geheel onbelangrijk voor mij