Daarom vind ik het in rocket league niet storend omdat het geen invloed heeft op de gameplay welke skin je hebt.
Als je geilt op lootboxes okay snap ik, doet mijn neefje ook, snap ik helemaal. Maar de games zijn prima speelbaar zonder, en als je beetje speelt zul je vast wel wat leuke loot eruit krijgen. Maar wij zijn een hier en nu generatie, dus als mensen voordeel kunnen kopen, grijpen ze de kans. en het blijven bedrijven he, die zijn er om geld te verdienen.
Mag je daarom niet zeggen dat je dit wanpraktijken vindt? Het is voor mij een reden om het spel links te laten liggen, dit hoort niet.
En juist daarover is nu controverse ontstaan, dat de lootboxes wel degelijk endgame content beinvloeden. Dit heb ik niet zelf gezien overigens, ik moet afgaan op de uitspraken van anderen. Maar goed. Buiten dat is de gameplay prima. Een echte sequel. Hetzelfde maar groter en meer.
ach er zijn mensen die voor de lol dark souls op level 1 uitspelen... dan zal ik de endgame van deze game ook wel halen met wat relaxed rond rennen en kampen uitmoorden ik koop meestal de limited editions voor het idee, maar geld voor lootboxes ga ik echt niet doen. (En dlc wacht ik wel mee totdat het in de aanbieding is, of ik moet het bijna nog dagelijk spelen (zoals bv project cars 2, dan heb ik gewoon season pass)
Haha, geweldig idd hoe verschillend mensen dit ervaren. Ik geloof ook echt dat de perceptie van zo divers is. Waar maken we ons druk om he, Killamonkey?
Ik heb de game uit de UK besteld, krijg de error dat ie de installatie niet kan starten (0x87e00064). Wtf is dit voor lame shit?
https://www.xgn.nl/review/middle-earth-shadow-of-war-review Een nette review die de kern van het spel aardig weet te benaderen. Uiteindelijk is het natuurlijk gewoon een toffe game...
Hier gaat hem op de ps pro maar op de gewone niet, daar zegt die disc vuil of beschadigd, terwijl er niks aan is, met ander games geen probleem
Iemand een betrouwbare en goedkope key shop waar ik deze kan kopen voor de Xbox One? G2A en Google vertrouw ik niet echt.