1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight Club 3: Dub Edition full car en body kit list

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 6 jan 2005.

  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt ook niet dat het tunen crappy wordt. Hij zegt dat het tunen op een simpele site crappy is. En je laat het wel erg als een conclusie klinken, terwijl al langer bekend was dat het tunen uitgebreider wordt dan in NFSU2. Daar is Rockstar op gebrand. Als ze falen met het tunen koopt geen enkele mainstream gamer het spel.
     
  2. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, hij zegt dat ik zeg dat ik het tunen crappy vindt, waarop ik zeg dat ik niet zeg dat het tunen crappy is :+

    Maar goed, het tunen zal allemaal wel goed komen.

    Hoop wel dat je weer van die 'trucjes' aangeleerd krijgt zoals een snellere start, net zoals in de vorige Midnight Club. Dat was iets wat ik in NFSU best wel miste, dat maakt zoiets juist nog leuker. Vorige keer kon je trouwens ook op twee wielen gaan rijden en dan je hele auto schuin. Wordt lachen met zo'n Hummer, ff dat ding op ze kant gooien en tussen het verkeer door :cool:
     
  3. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    jij zegt dat het tunen minder uitgebreid wordt dan in nfsu, maar dit is nou juist niet het geval. Dat jij dat nou hoopt betekent niet dat het ook zo is.
     
  4. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Lezen, ik zeg dat ik niet zo veel om dat tunen geef, niet dat het minder wordt, maar als jij denkt dat het beter wordt dan geloof ik je op je woord.

    Dat was zeg maar van mijn kant bedoeld als einde van de discussie, want het wordt erg hopeloos zo, dus nogmaals met het tunen zal het wel goed komen.

    En nu weer on-topic voor de grap.
     
  5. D. Dwight

    D. Dwight Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    UbEr uBeR vet lijk die mij
    een beetje een S7 modden 8)
    wel minder dat er een beetje (te) veel chevy & cadilac bij zitten.
    muschien ook wel vet alleen bij NFSU 2 niet :9
     
  6. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook nog graag wat meer japanse auto's gezien...
     
  7. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Japanse auto's zitten er idd niet zoveel tussen, daar hadden ze wel iets meer van mogen maken, paar Mitshubisi's (als ik het zo goed schrijf :p), Mazda's, Subaru (speciaal voor Zephyrus :+). Maar de car list zoals ie nu is vind ik zeker al erg mooi. Uitgebreide keus in allerlei klasses en Chevy's vind ik echt hele mooie bakken, zeker als je der ook nog eens van alles aan kan versleutelen.
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    ondersteunt het System LINK ?!?!?
     
  9. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze denk ik kopen. NFSU2 vond ik pure bagger maar deze ga ik samen met Forza Motorsport checken.
     
  10. michielxboxer

    michielxboxer Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker zou ik wachten op forza. Dit is de opvolger van Project Gotham 2. En ook hierin kun je auto's tunen. Ook hierin ziten mooie bakken, 230 wel te verstaan. Ruime keuze dus. Maar toch denk ik dat midnight club 3 voor de echte racefan een must-have wordt!!!
     
  11. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    het tunen zal heel anders worden dan in forza. In mc3 gaat het bovenal om het pimpen van je ride, ook wel prestaties natuurlijk, maar dit is niet de hoofdmoot. In Forza zal het tunen vooral gaan om prestaties en in mindere mate om het uiterlijk.
    In mc3 rij je in een stad en zoek je tussen de races je mede-straatracers op om ze uit te dagen. In Forza is het vooral circuit werk.

    even ter correctie: Forza is niet de opvolger van pgr2, er werken veel dezelfde mensen aan mee, maar het is niet de officiële opvolger.
     
  12. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    maaruh Ondersteunt het System Link.. Ik game veel System Link en Xlink dus...??
     
  13. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nog niks van gehoord, maar ik ga er wel vanuit
     
  14. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Even een oud lijk weer omhoog schoppen, maar met reden.

    Heb net de nieuwe trailer en screens gezien en ik moet zeggen dat de GFX er echt heel veel op vooruit zijn gegaan, of ze hebben een betere kwaliteit film gebruikt. Ik kan nu echt niet meer wachten.

    Ook zijn er op de officiële site weer twee verdiepingen met 2 soorten auto's vrij in de garage. Hier zitten ook de motoren bij. Ziet er echt super uit.
    Officiële site
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee ja, dat is wel leuk. Alleen niet echt veel.
     
  16. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej, ik vind ook dat er nogal weinig auto's zijn en zeker in vergelijking met FM!
     
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Tis ook geen FM, zal et nooit worden ook ;)

    Maar om de vergelijking met NFSU te trekken, dan vind ik de auto van Midnight Club 3 een stuk vetter en ook de filmpjes zien er een stuk beter uit. Ik ga deze game absoluut halen.
     
  18. Ryu ralf

    Ryu ralf Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het word wel een vet spel ik ga hem ook meteen halen!!!
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat een nutteloze posts, en leer 's de Edit knop gebruiken! :{

    Anyway, deze game lijkt me wel wat! Mooiere wagens dan bij NFSU, vooral de Chrysler 300C! :cool:
     
  20. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ryu ralf: Zou je willen inhouden en niet talloze posts achter elkaar willen maken. Er is ook een edit-knop die je kan gebruiken :)

    De vele reacties zal ik verwijderen voor de overzichtelijkheid.
     

Deel Deze Pagina