1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight club 3:DUB Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 27 nov 2004.

  1. Edwin1984

    Edwin1984 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah voor realisme moet je hem niet kopen ;-) Forza lijkt me ook erg tof, maar eerst GT4 is uitspelen want dat is ook een aardige opgave..
     
  2. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn bij jullie die laadtijden ook zo lang? Het is een leuke game maar ik erger me aan de laadtijden.
     
  3. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja, ik ben van de "commodore 64" tijd, en ben dus wel ergere laad tijden gewend. maar ze hadden het spel wel wat beter kunnen comprimeren. maar ik erger mij daar niet zo heel erg aan hoor _0/
     
  4. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ergste is dan nog dat je niet weet HOE lang het laden duurt, de ene keer stopt ie bij de 110 en de andere keer weer bij de 134. Ik bedoel dus de tijd die rechtsonder loopt. Als er nou een balk was wist je waar je aan toe was. Maar ergeren doe ik niet.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, wanneer krijg je eigenlijk motoren? Ik zit nog niet zover in San Diego maar ik wil graag motoren.
     
  6. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed volgensmij de races met Phil, hij rijd op een motor, en toen won ik een motor. Dus als je Phil op de kaart ziet, moet je dat ff doen en je krijgt zijn motor.
     
  7. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Achter op het doosje staat het vakje van content download aangevinkt. Wat kan ik hierbij verwachtten? Nieuwe auto's, nieuwe onderdelen?
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt. Ik heb hem inmiddels al. Maar nu verdien ik zo'n gemiddeld 2000$ per race. Stijgt dit nog veel als je in LA en Atlanta komt? Voor de rest vind ik het echt een dope spel. Al die verschillende mogelijkheden. Alleen verdien ik niet zoveel. Ik heb namelijk net allemaal auto's vrijgespeeld die ik graag wil tunen. :'-( De motoren vind ik zelf wat minder. Ook omdat je er niet zo veel bij kan doen maar dat is natuurlijk ook logisch. Ik ben wel benieuwd naar de racemotoren. Maar hoe doe je nu ook al weer een endo of een wheelie? Ik kan dat nergens meer terugvinden en ik had die uitleg toen effe niet goed gevolgd.

    En @ Sander, mischien nieuwe auto's of MP modes maar daar weet ik niks van. Chek anders effe www.rockstargames.com. Mischien staat het daar.
     
  9. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al gekeken op de site en daar staat niks.
    Zo'n endo kan je maken door met een motor als je rijdt B ingedrukt houden met de analoge stick naar voren en tegelijk remmen. Als je een weellie wilt maken moet je het precies andersom doen, dus B ingedrukt houden en de analoge stick naar achteren en gas geven. Met de knop B kan je namelijk je gewicht verplaatsen. Ik moet er wel bij zeggen dat het alleen goed lukt als je een sport motor hebt, die zijn namelijk lekker licht.
     
  10. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde graag weten welke views heeft Midnight club 3:DUB Edition ???
    Bijvoorbeeld : achter de auto / Cockpitview / motorcapview / bumperview.
    Ik vindzelf die views erg belangrijk want dan voel je meer simulatie zoals bij DTM 2.
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh, 3 achter de auto dacht ik. Cockpit vieuw en bumper vieuw. Ik gebruik gewoon altijd 3th person vieuw. Maar ik had nog een vraagje. Ik heb nu op m'n Bel Air van die wheelie bars. Maar hoe kan ik dan wheelien? Ik snap er geen ene hol van.
     
  12. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan niet wheelien als je wheelie bars hebt... wheelie bars zijn er om juist te zorgen dat de auto geen wheelie maakt
    ik heb een '70GTO en die maakt wheelies, je moet de achter kant hoog zetten en grote velgen met dikke banden, en dan voor laag en kleine banden, als je dan via burnout start maak je een dikke wheelie
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik dacht al. Het lukt maar niet. Mischien een beetje overbodig want je kan dan toch helemaal niet overklappen? Of trek je dan minder snel ofzo? Die dingens er gelijk maar even afhalen dan.
     
  14. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het verschil zelf niet, maar volgens mij trek je sneller op je achterwielen maar je auto is dan een beetje on bestuurbaar op het begin. ik zelf heb nooit wheelie bars (zien er ook lelijk uit) want ik vind het altijd wel leuk om p mun achterwiel weg tetrekken
     
  15. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een mooie lotus elise?
    en zijn alleen de c, d, klasse auto's mooi te tunen of de anderen ook nog wel?
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die heb ik. Maar ik vind hem niet zo super. Best wel lelijk ding eigenlijk En alle klasses zijn wel lekker te tunen. Het mooiste is gewoon om een pimp wagen te maken zoals dit: Echt een van de vetste wagens.
    [​IMG]
    Dat is juist het leuke ervan... Als je echt racewagen wilt tunen dan kan je beter op Juiced wachten. Lijkt me trouwens ook een uber cool spel. Maar ik heb liever deze omdat hier meer van die bling bling wagens in zitten en racemotoren. Ik heb hem tenslotte ook gewonnen hier op XBW :9
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste post in deze thread:

    Zomaar ff vraagje, werkt het racen nog steeds hetzelfde als bij deel II? Dat vond ik namelijk enorm kut. Elke keer weg kwijt.....
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah, dat is nog altijd hetzelfde. Ik denk dat Midnight Club geen MC kan zijn zonder dat raceprincipe.
    En dat je dan de weg kwijt raakt, ligt eigelijk meer aan jezelf dan aan 't spel. Gewoon goed op de kaart kijken, en op de pijl kijken. Kwestie van oefening.
     
  19. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game gisteren gekocht. ik vind de manier van racen heel realistisch. niet net als bij nfs2 waar alles is afgezet dat is tog geen streetracing.
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is waar. Maar ik vind de game nog meer arcade dan NFSU al was. Zeker als je verder komt, en nieuwe dingen krijgt als
    Roar of een slow-motion functie.
    Dat vind ik overigens wel erg leuk.:)
     

Deel Deze Pagina