Ga naar het pause menu, en ga naar audio of sounds of iets in die richting. Daar kan je de soorten Genres muziek selecteren, en daar kan je ook je Custom-Soundtracks selecteren.
danku!! had het inmiddels al gevonde. maar k dacht dat het in het hoofdmenu wel ergens zou staan maar je moet hut dus ingame in de opties veranderen tog bedankt
Heb dit spel onlangs op marktplaats gekocht voor iets meer dan een tientje. Erg vet spel, graphics leken iets tegen te vallen maar na een tijdje zie je dat het toch mooi is (relatief). Jammer van de framedrops wanneer het regent. Erg leuk spel, gameplay is lekker simpel en spectaculair, zit pas op 9% dus het duurt nog wel even voordat ik hem uit heb. Mijn beoordeling: 80/100
lijkt me ook wel een vet spel, alleen ik ben meer van de semi-arcade racers. Als hij bij de FRS voor die actie er ligt koop ik em denk ik.
Normaal gesproken heb ik het niet zo op arcade-racers (hoewel ik het altijd leuk vind om zo'n virtuele auto goed te bekijken, leuke screens met replay maken etc). Dit spel is gewoon toch erg vet, ook voor de niet-arcade-fans. Het geeft echt een nieuwe ervaring, burnout elementen in een verbeterd en uitgebreider NFSU2 jasje. Redelijk geniale mix voor een straatrace game naar mijn mening.
Dit spel komt dus 13 maart uit als classic met een extra stad enzo (http://www.rockstargames.com/midnightclub3/), maar weet iemand of die stad straks ook de downloaden is?
ziet er wel cool uit. jammer dat ik geen live heb, en als de nieuwe stad eventueel te downloaden zou zijn, dus niet op mijn xdoosje kan komen. ik overweeg trouwens wel de aankoop van de nieuwe versie, ik vond het een goed spel. erg veel van genoten, en natuurlijk veel gepimped
effe een vraagje: Burnout is tof, vond Need4Speed:Most Wanted erg kuli Need4Speed: Underground en Juiced vond ik helemaal niks Is deze game dan wat voor mij?
dit is een mengeling van Nfsu2/Most Wanted + Burnout. Flink tunen, daarna flink hard door de straten scheuren en hier en daar knal je dan eens tegen een auto op, en scheur je weer keihard verder. dus: keihard crossen, wat beuken, en flink wat tunen. verder zitten er hier en daar schanzen in, waardoor je over een trein ofzo springt, of gewoon een coole jump maakt. Niet alleen over schanzen spring je, maar ook gewoon over wegen die omhoog gaan, en zelfs over een stuk van een achtbaan je hebt de keuze uit motoren en Autos, die je dus kan opvoeren zoveel als je wilt, en er komen steeds meer nieuwe dingen vrij om op je auto te plakken of hem daarmee op te voeren. Er zitten ook toffe deuntjes bij, die zeker voor sfeer zorgen. Wat ik dan weer jammer vind, is dat het zo gaaf is om te tunen, en dan weer als je racet dan kan je overal tegenaan knallen (ala Burnout dus) en stiekem had ik liever gewilt dat het racen wat meer ala Nfs was ofzo maargoed, ik vind het een goed spel, jij denk ik ook als je van Burnout en Most Wanted houd. Maar soms lijkt dit spel stiekem ook wat op Underground, omdat je nou eenmaal savonds door steden heen scheurd, en je je auto/motor flink kan tunen. ik hoop dat ik je hiermee wat verder geholpen heb succes met je keuze in ieder geval
Heb midnightclub3 Dub hier nog liggen. Speel hem nooit meer eigenlijk dus ik ga deze niet halen. Weet niet waarom ik niet meer speel eigenlijk, het speelt lekker, ziet er goed uit, lekkere feeling... Ach, iemand interesse?
maar kan je eigenlijk bumpers op die impala ss doen want ik kan dat niet doen en dan zie ik soms dat die impala ss meerijd waar wel bumpers opzitten ik snap er niks van.
Je kan er als het goed is wel bumpers op wisselen, misschien krijg je dat later pas, dat je het eerst moet unlocken.