1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight club 3:DUB Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 27 nov 2004.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Kijk toch wel uit naar Midnight Club III, het spel heeft een heerlijke gameplay.
    Jammer dat velen afgaan op de ingame filmpjes, welke eerder zijn vrij gegegeven, in de laatste filmpjes blijkt toch dat het er grafisch allemaal puik uitziet.
    Verder zijn er ook weinig games te verkrijgen waarin je naar hartelust kan racen met zowel auto’s, als motoren. Dit alles in een stad met ander verkeer, waarin tijdens de race alternatieve routes kunnen worden gekozen, met her en der leuke jumps.
     
  2. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    en niet tevergeten de politie, ben blij dat die ook in deze midnightclub erook in zitten :) en ik krijg hem als goed is vandaag, of morgen binnen *)
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Op www.gammotv.nl staat een filmpje van Midnight Club 3, daar blijkt maar weer uit dat de gameplay heerlijk over de top is. Filmpje is van 26/03/05 en is te vinden onder video archief, dan ff zoeken onder trefwoord Midnight.

    Waarschijnlijk gaan de races nog voor hilarische momenten zorgen, vooral op Live zal dit een hoop plezier gaan geven. Nu maar hopen dat er niet teveel “ lag “ in het online gedeelte gaat zitten, want de snelheid van het spel is behoorlijk.
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Review van IGN: 9,2 :eek:.
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze noemen dit een van de spellen waarbij je het meest kunt customizen, dus ja :+
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb het spel al, en het is erg vet.. heb eerst eventje in de cruise mode rond gereden, en ben net begonnen met de career.. heb een str4 ofzo iets gekocht. heb zojuist de eerste race gereden, en het is lekker arcade.. het rijdt prima!
     
  7. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je 'm in godsnaams gekocht? :eek:
    Ik zie nog helemaal niets liggen in de winkels.........
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    hij lag gewoon bij de intertoys hierzo ze hadden maar 1 exemplaar.. misschien dat de rest al is verkocht
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Mogelijk kan je wat meer van je bevindingen delen, als je h'm iets langer bezig bent. Het is al prettig om te horen dat het spel goed rijdt....
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    je kan veel tunen.. alleen vind ik dat je maar een beperkt aantal van alles hebt.. zo heb je maar 20 voorbumpers.. en ook maar 20 achterbumpers. ook kan je alleen maar de achterlichten aanpassen. Maar motorisch is er heel veel aan te passen!!
    ook kan je in een overzicht zien wat je allemaal aan prestatieonderdelen al hebt gekocht en wat je nog kan kopen, dat is erg makkelijk. zo kan je bijvoorbeeld bij het chassis de vering aanpassen, maar ook de hydraulica en de sway bars en de airbags..
    op motorisch vlak kun je onderdelen zoals: de motor, de intake, de headers(geen idee wat het zijn), de uitlaat, de computer tunen, en uiteraard kun je er ook nos opzetten!
    bij het bodywork kan je dingen aanpassen zoals voorbumpers, achterbumpers, side skirts, uitlaat, motorkap, achterlichten, spoilers.. maar je kunt ook dingen instellen zoals de breedte van je banden.. de rijhoogte van je auto en het profiel van je banden!
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Een beetje verstand van auto’s heb ik wel, maar het is hoop ik niet zo dat je echt een techneut moet zijn om je voertuig precies af te stellen. Zelf heb ik ook geen idee wat “ headers “ zijn, dus weet ik ook niet wat dit voor invloed gaat geven op de rijeigenschappen.

    En hebben aanpassingen aan de hydraulica en de vering nog invloed op het bochtenwerk en dergelijke….
     
  12. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Headers zijn volgens mij kleppenstoters
     
  13. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @mchief

    Als je bijvoorbeeld iets tuned hoor je dan gelijk een ander auto geluid?
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Laat me raden, geen autobeschadiging ?
     
  15. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwste album Will Smith :D
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    De auto’s raken wel beschadigd tot een bepaalde hoogte, verder heeft dit geloof ik geen invloed op het rijden en besturen van je auto.

    Vraag mij ook af of het afstellen van je auto te horen is in het geluid en mochten headers kleppenstoters zijn, wat heeft het afstellen hiervan voor nut, heeft dit iets met acceleratie te maken? Hoop echt niet dat dit teveel is doorgevoerd en het gebruiksvriendelijk werkt.
    Anders hebben de echte autofreaks natuurlijk een aardige voorsprong….
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    je ziet de beschadiging wel een klein beetje maar het heeft geen effect op het rijgedrag. volgens mij hoef je zelf niks af te stellen enzo.. je kan gewoon van die kits kopen om dingen op te voeren.. net zoals in nfsu2.
    ik heb het nog niet echt gespeeld.. heb alleen nog maar ff de uitlaat getuned en volgens mij klonk het geluid wel anders
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Het is in het spel geloof ik ook mogelijk om bepaalde moves te unlocken, een voorbeeld hiervan is op twee wielen tussen de files doorrijden.
    Verder las ik dat het spel grafisch overweldigend is, maar dat je door alle tegenliggers, lichtjes en gebouwen op de achtergrond soms door de snelheid het overzicht dreigt te verliezen. Weet niet of iemand deze ervaring kan bevestigen of dat hierover ook in reviews wordt geproken.
    De framerate moet erg hoog liggen en blijft vrij constant. Verders schijnt het grafisch verschil tussen de Xbox en de PS2 aanzienlijk te zijn....
     
  19. lowimpact

    lowimpact Known as Wackoon

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaat um krijge :)
     
  20. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Grafisch is dit spel slechter dan NFS:U2 .... kun je zien aan de details op de auto's ...

    Qua snelheid verslaat het zn rivaal wel _0/ denk ik
     

Deel Deze Pagina