1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Midnight club 3:DUB Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 27 nov 2004.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik vind het grafisch nou niet echt indrukwekkend.. de details op de auto zijn minder dan bij need for speed underground 2, en van de omgeving zie je neit echt veel tijdens het rijden

2. riez

riez WAR is coming

Leuk Bevonden:
    0
    dit is echt wel een vette game. maar nfsu2 is wel mooier qua grafics ja. wel jammer ik d8 dat dit echt qua grafics over nfsu2 zou walsen maar toch niet... verder ga ik dees cker halen :D

3. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    deze heeft veel betere online multiplayer modes dan NFS natuurlijk :D

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Bij NFSU dan wel? Dat is alleen maar een met neon verlichte stad. Je rijd over een weg vol met auto's en ziet overal lichtjes voorbij gaan. Verder valt er ook niks te zien daar hoor.

5. A-S-C-A-R-I

A-S-C-A-R-I Guest

hmfffffffffff juiced wordt toch de beste denk k ....!

6. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.993
    Op twee wielen rijden kon je ook vrijspelen in MC2 en kan je in MC3 al vanaf het begin. Ik heb een tussen filmpje gezien waarin je op een knowp drukt (zou de toeter kunnen zijn) en dat alle auto's naar de kant vliegen.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    bij nfsu2 zie je het beter dan bij midnight club 3.. ik weet niet of jij het al gespeeld hebt, maar ik heb hem hier thuis, en ook nfsu, en dat ziet er beter uit vind ik. Grafisch is het echt niet indrukwekkend. de tuningmogelijkheden zijn echter wel uitgebreider vind ik.

8. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Grafich beter of slechter, naar mijn mening ziet Midnight Club er gewoon degelijk uit.
    Het is natuurlijk duidelijk dat EA met nfsu het spelconcept klakkeloos heeft overgenomen van het eerder uitgegeven Midnight Club II.

Hierbij vind ik dat er in de nfsu games nooit echt een gevoel van snelheid heeft gezeten, daarom gaat mijn voorkeur uit naar Midnight Club III. Is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak...

9. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    De soundtrack is echt super vet

Mannie Fresh - Real Big

echt een te gek nummer om op te rijden _O_

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb geen idee hoe de soundtrack is... heb nog maar heel eventjes met geluid gereden.. heb vannacht nog 3 races gewonnen, maar dat moest zonder geluid, anders zouden mijn ouders het horen.
    Ik heb nu een nos installatie erbij gekocht.. je blaast echt ineens weg!!!

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Een dag voor de officiele release datum, ik zag dat mijn bestelling inmiddels is verzonden, dus hoop hem morgen binnen te hebben.

Het kan niet anders of er moeten inmiddels meer mensen zijn die h'm hebben in Xbox Nederland en niet meer alleen Mchief (mzzlpk :) )
    Misschien kunnen deze mensen ook laten weten wat hun eerste indrukken zijn....

12. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    morgen haal ik em vroeg bij FRS , kan k meteen het hele weekend mn auto in elkaar zetten

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb nu zo'n beetje alle motorische upgrades erop.. ik ga nu voor de andere banden, versnellingsbak en vering etc.. daarna ga ik sparen voor een andere auto! want ik wil die SLR hebben!!!

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    kopen of niet kopen? O-)
    want snelheidsgevoel vind ik natuurlijk belangrijk...tuneopties ook en het is ook cool dat je met motoren kan racen enzo.
    maar zijn die graphics nou egt zo slecht dan? of is het gewoon 'allerdaags'?
    en is er ook egt een verhaal? :)

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    het snelheidsgevoel is goed! maar de graphics zijn niet echt slecht, maar ze vallen wat tegen. ik had het beter verwacht.. Er is niet echt een verhaal volgens mij. je moet gewoon al die races rijden. in het begin begint zo'n vent van je garage een heel verhaal tegen je te lullen.. maar of er verderop ook een verhaal is.. geen idee

16. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    daarom heb je Xbox Live tegenwoordig hè :)

17. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    voor de gene die hem al gespeeld hebben op live.
    is er ook een mode om gewoon rond te rijden, zou wel tof zijn beetje je pimp wagen showen enzo

ik krijg hem waarschijnlijk vandaag of morgen binnen, want gisteren stond mijn status op verzonden, ik ken dus echt nie wachten :)

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb geen idee hoe het live gedeelte eruit ziet.. ik heb namelijk geen live vanwege die stomme creditcard!

19. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.993
    Jap natuurlijk heb je gewoon Cruise.

Ik ben begonnen met een VW Golf R32.. heb nu van engine, transmission, suspension etc alles in level 1 zitten.

Later speelde ik de Class C auto's vrij.. stuk of 12 auto's. Waaronder ook 2 motoren. Ik kocht zoon motor.. (zoon harley) en pimpte hem met neon enz.

Nu heb ik een Chrysler 300c gekogt en een Chevrolet el camino.

Ben nu aant sparen voor een SUV.

20. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Heb het spel gisteren in de winkel gehaald.

Had in het begin een Mitsubishi Eclipse gekocht, is nu echt een vette bak geworden. Heb ook al een motor gewonnen, een Lexus en de klasse C vrijgespeeld, ben nu aan het sparen voor een Nissan 350Z... (oh ja, speel nu 5.46 uren en ben op 10% dus ik kan nog wel ff vooruit met dit spel).

Deel Deze Pagina